Sari la conținut

Cum transportati bicicleta/bicicletele cu Dusterul?


Cum transportati bicicleta/bicicletele cu Dusterul?  

52 membri au votat

  1. 1. Cum transportati bicicleta/bicicletele cu Dusterul?

    • Pe masina ( suport pe barele transversale )
    • Pe carlig ( suport ce se monteaza pe carligul de remorcare )
    • Pe portbagaj ( suport ce vine montat pe usa de la portbagaj )
    • In masina cu scaunele rabatate


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 95
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

hai ca nu sta chiar asa stramb mie mi se pare ok...   si da, pe carlig e cea mai scumpa varianta, dar are cele mai multe avantaje

e deja un pic offtopic ca vorbim exclusiv de carlige - dar - am impresia ca sunt 2 feluri de carlige: - alea cu flansa verticala, cu 2 gauri in care se prinde sfera cu 2 suruburi - astea cu sfera cu

Posted Images

  • 3 weeks later...

si eu am luat acelasi suport ca cbogdy, doar ca varianta de 4 biciclete, direct de la dealer, cand am luat masina, am facut si un drum de bulgaria cu 2 bite de copii dupa noi, dar prin Sibiu merg destul de des cu 3 bite, deocamdata totul e ok, il vezi ca se misca putin cand sunt denivelari pe drum dar banuiesc ca e normal.

 

Pretul mi s-a parut ok, a fost cam 500 - 600 lei.

post-3817-0-82865900-1440947152_thumb.jpg

post-3817-0-15848000-1440947158_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 11 months later...

Eu le transport pe carlig. Cred ca e cea mai scumpa varianta daca nu ai deja carlig, dar e cea mai comoda. ...

 

La suportul pe carlig insa m-a dezamagit complet carligul original pentru PH2. Am platit pret TRIPLU pe el ca sa am garantia ca totul va fi ok. Din pacate garantia a fost doar in capul meu si acum ma gandesc sa il schimb cu un carlig aftermarket. Motivul e ca e stramb. Sfera din capat (partea ei taiata din partea de jos) nu e paralela cu solul si in consecinta nici suportul nu sta drept. E lasat pe spate si arata ca naiba. E functional, da sincer mi-e rusine cu el ca merg la competitii si evenimente unde vine toata lumea cu suporti pe masina si pana acum n-am vazut nici un suport pe carlig sa stea mai prost ca la Duster.

 

O sa reinviu un topic mai vechi, insa ma confrunt cu aceeasi problema ca si razvanpat: carligul e...."stramb" ceea ce face ca intreg suportul sa fie inclinat spre spate. Mi-e si groaza sa-l folosesc sa nu-mi cada bitzele sau sa-l frec de asfalt la prima denivelare.

Vizita/reclamatia facuta la Dacia Service Feleac Cluj a fost fara rezultat: este un produs omologat, nu avem ce-i face. Identic si la Vocea Consumatorului.

 

Intrucat au trecut vreo 2 ani de cand s-a lansat PH2 si "inventat" acest model de carlig, va intreb daca ati identificat vreo solutie pentru a aduce carligul in plan orizontal. Pentru exemplificare am atasat o poza.

 

Intrebare pentru ovi si cbogdy: din imaginile cu Dusterele voastre, carligul pare a fi drept. Este tot modelul 8201200259 + 8201200263 ?

 

10x,

Alex

post-3417-0-81016800-1472502767_thumb.jpg

post-3417-0-69565300-1472502962_thumb.jpg

post-3417-0-51397100-1472502963_thumb.jpg

Editat de aleksej
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Au... daca prima poza este cu carligul tau, e cam fara "erectie" ;-)

 

Carligul meu nu este "de origine", este carlig de la auto-hak fabricat in polonia. Suportul de biciclete sta perfect vertical.

 

Parca am pus ceva poze cu carligul si suportul pe , o sa le caut si iti pun link.

 

http://forumduster.ro/topic/137-transport-biciclete/page__st__36#entry40486

http://forumduster.ro/topic/94-carlig-duster/page__st__156#entry38317

Editat de cbogdy
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Au... daca prima poza este cu carligul tau, e cam fara "erectie" ;-)

 

 

Yeap, prima poza este cea cu suportul meu.

Iti dai acum seama de ce sunt interesat de solutii de "indreptare".

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned și pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...