Sari la conținut

Sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri pe modelele Dacia?


Postări Recomandate

@Mango am mutat topocul la Sectiunea Tehnica. Te rog sa citesti regulamentul si sa incepi un topic de prezentare in sectiunea Dusterul Meu.

Legat de problema ta... ce valoare are presiunea in roti? E posibil sa fie prea scazuta. Vezi la un Lukoil la aparatele alea automate. Baga 2.1 bar in toate si apoi dai-i un reset cu SET TP si ar trebui sa fie ok. Daca persista trebuie vazut detalii despre eroare cu un CLiP la service Dacia sau la cineva care are scula de diagnoza Renault (cu ELM327 de-ala pe Bluetooth nu cred ca vezi ceva concludent).

Daca totusi se dovedeste ca senzorul e defect din cauza manipularii, cei de la vulcanizare sunt de vina. Daca mai au probleme cu Dacii e probabil din cauza ca lucreaza neatenti. Deja am dejantat de multe ori roti cu senzori (indreptat jante indoite, mutat sensul de rotatie din cauza uzurii) si nu am avut nici un fel de problema. Deci daca se lucreaza atent nu ai ce sa strici.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 177
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Hmm,nu as baga mana in foc ca s cei mai priceputi

În principiu ar trebui să stie să învete un nou set ,dar pentru evitarea bătăilor de cap faci poze la senzorii noi (etichetă) și incearcă să notezi și pozitia lor pe mașina - te ajută o învațare forta

De doua ori mi s-a aprins si de fiecare data pe buna dreptate. Nu are nimic martorul, verificati-va mai bine presiunea din roti si o sa vedeti ca nu da gres.

Posted Images

Salut, cred ca am rezolvat am fost din nou ieri la vulcanizare si au fost de acord sa se uite din nou la o roata pe care o banuiam eu ca ar fi cu probleme si senzorul era facut praf...au acceptat sa imi schimbe...acum astept sa ma sune sa inlocuiasca...deci mare atentie la viitorii posesori de dacia cand schimba cauciucurile. Zi buna.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De aia nu mi am batut capul cu ei.Am lasat jantele cu anvelope de vara asa cum erau iar pentru iarna am luat separat jante.Chiar daca stau cu 2 martori aprinsi nu ma deranjeaza.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Domnilor, cum poate tembelu de mine fara sa apeleze la Dacia/fisa tehnica sa verifice daca are sau nu senzori de presiune? Am gasit Goodrich-urile la un pret acceptabil https://www.anvelope.ro/anvelope-all-seasons-bf-goodrich-all-terrain-t-a-ko-2-21565-r16-103100-s.htm si ma gandesc sa le pun pe jantele din fabrica. Afecteaza in vreun fel senzorii daca exista? sunt la nivel de janta sau de cauciuc? Am tot citit pe net insa inca nu m-am prins de faza :(

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ia ce anvelope crezi. La dejantare se va vedea daca sunt senzori pe valve sau nu. Exista un risc sa ti-i atinga insa doar daca-s foarte nepriceputi si neatenti. Informeaza-i dinainte si spune-le sa aiba grija in zona valvelor. In caz de ceva, un set de senzori erau 200 lei la userul Planetara.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 months later...

Eu am verificat la al meu Duster fabricație iulie 2017,4x4 diesel si confirm ca nu am instalat senzor de presiune, se merge ori pe abs ori pe senzori pe amortizor asa cum am mai auzit

Editat de maruk
Corecție
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt masini fabricate in aceiasi luna si an care sunt echipate diferit, a mea spre exemplu nu are senzori in roti, are varianta de citire prin ABS, se deosebeste printr-un sticker lipit pe usa de la sofer.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...