Sari la conținut

Postări Recomandate

Am primit pe mail raspuns de la ei(VOCEA Clientului <vocea.clientului@daciagroup.com> ;) cu asta

"Buna ziua,

 

Stimate domnule Jianu ,

 

 

In legatura cu solicitarea dumneavoastra va informam ca pentru modelul Dacia Duster prezoanele sunt identice si anume cele care sunt montate la jantele de aliaj se pot monta si la jantele de otel.

 

Ne puteti contacta la numarul de telefon 0248 500 000, fax 0248 500 076, de luni pana vineri intre orele 8-20 si sambata intre orele 8-16, la adresa de e-mailvocea.clientului@daciagroup.com sau folosind formularul de contact de pe site-ul www.dacia.ro. Ne puteti scrie si prin posta, la adresa: Automobile Dacia SA - Vocea Clientului Dacia, str. Uzinei nr. 1, Mioveni, jud. Arges, cod 115400. Va invitam sa vizitati noul nostru site www.dacia-merchandising.ro, de unde puteti comanda online textile personalizate, obiecte de comunicare, jucarii si miniaturi DACIA la preturi foarte avantajoase.

Cu consideratie,

Agent Servicii Client ,

Tomescu Mihai Alexandru"

\

 

pai atunci am si eu o intrebare: de ce am pentru roata de rezerva care e din otel ( nu e janta aliaj) ,alte prezoane? intreband la service, mi au raspuns ca nu se potrivesc si asta e motivul pentru care am prezoanele de rezerva.cin sa i mai inteleaga si pe astia?!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 190
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Ieri mi-am montat jante Rial Como 16''

Asa cum "iarna nu-i ca vara", ET<50 nu e la fel ca ET=50 Merge si cu ET 38? Da, merge. Ideea este sa-ti asumi eventualele implicatii. Care sunt implicatiile? Eh aici avem nevoie de o lista centra

Sincer efectul asta mai degraba l-am observat la jante noi (virgine) de tabla, cu prezoane fara con mobil, la prima utilizare pe masina (vorbesc de Logan, Megane 2, Duster). Au mai mers chiar si o jum

Posted Images

Mda , vocea clientului spune una , cei de la autocobalcescu imi spun ca ar trebui sa le schimb , ca difera , sunt la 9 lei bucata cele pentru jante de otel dar bineinteles nu le au pe stoc :D ...

Un alt prieten imi spune ca difera ca asa ii arata lui (are un soft d'asta de magazin de piese)

 

EDIT: a revenit doamna de la vocea clientului cu un telefon(dupa ce am sunat-o eu dimineata sa mai verifice o data ) spunandu-mi ca a mai vorbit o data cu cineva de la depart tehnic si care i-a spus ca doar la Logan , la unele variante difereau prezoanele de la aliaj la tabla si ca la Duster suporta prezoanele de la aliaj jante de tabla si ca nu e nicio problema ...ca asta e raspunsul oficial

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mda , vocea clientului spune una , cei de la autocobacescu imi spun ca ar trebui sa le schimb , ca difera , sunt la 9 lei bucata cele pentru jante de otel dar bineinteles nu le au pe stoc :D ...

Un alt prieten imi spune ca difera ca asa ii arata lui (are un soft d'asta de magazin de piese)

 

EDIT: a revenit doamna de la vocea clientului cu un telefon(dupa ce am sunat-o eu dimineata sa mai verifice o data ) spunandu-mi ca a mai vorbit o data cu cineva de la depart tehnic si care i-a spus ca doar la Logan , la unele variante difereau prezoanele de la aliaj la tabla si ca la Duster suporta prezoanele de la aliaj jante de tabla si ca nu e nicio problema ...ca asta e raspunsul oficial

 

 

e clar. mi am luat dacia logan.noroc de prezoane, ca altfel nu stiam. :hyper:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am eu o intrebare pt tine klaus , roata de rezerva e de dimensiuni normale adica 215/65 r 16 ? sau e mai mica ?(poate d'aia e nevoie de acele prezoane pe care le ai de rezerva si pe care le-a primit si persoana pt care intreb eu)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am eu o intrebare pt tine klaus , roata de rezerva e de dimensiuni normale adica 215/65 r 16 ? sau e mai mica ?(poate d'aia e nevoie de acele prezoane pe care le ai de rezerva si pe care le-a primit si persoana pt care intreb eu)

 

da, e de dimensiuni normale. nu cred ca dacia foloseste roti din alea de dimensiuni mici din cauciuc masiv, pe care le poti utiliza pana la prima vulcanizare.din ce an e dusterul tau? vad destule diferente intre masina mea productie 17 decembrie 2012 si alte masini duster.(din ce citesc pe )

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu e al meu , e in familie , am mers si eu un pic cu el.Eu am un ford si un vw dar am pus duster in profil caci altfel nu puteam sa-mi fac cont.

E cumparat in 15-16 dec 2012 dar de produs ... nu stiu cand , era pe stoc.Are cam tot in afara de geamuri electrice spate si tapiserie din piele din ce am vazut

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mai oameni buni prezoanele pentru jante de aluminiu se difera de cele pentru jante de tabla astfel :

 

1. Prezoanele pentru jantele de aliaj sunt prevazute cu un con crestat de-a lungul prezonului care are exact aceeasi lungime pe care o are adancimea gaurii din janta de aluminiu pentru a face desurubarea mai usoara si nelasand ca prezonul sa se infiga/intepeneasca in janta de tabla .

 

2. Prezoanele pentru jantele de tabla sunt prevazute cu un guler mai mare si bombat care are exact aceeasi marime data de grosimea jantei de tabla in zona prezoanelor.

 

3. Prezoanele pentru jantele de aluminiu pot fi folosite si la jantele de tabla fara nici o problema.

 

4. Prezoanele pentru jantele de tabla nu pot fi folosite la jantele de aluminiu deoarece acestea nu intra sau nu centreaza janta de tabla perfect existand riscul ca acestea sa ramana blocate in aluminiul jantei daca sunt stranse prea tare.

 

In speranta ca m-am facut inteles maine voi pune poze cu fiecare tip de prezon in parte pentru a elimina toate discutiile care nu isi au rostul si pentru a vedea care sunt diferentele.

 

Multumesc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...