Sari la conținut

Daca ai cumpara DUSTER ce varianta ai alege?  

303 membri au votat

  1. 1. Daca ai cumpara DUSTER ce varianta ai alege?

    • -ce mai tare pe motorina, 4x4 (dCi 110cp - Laureate)
      189
    • -ce mai tare pe benzina, 4x4 (1.6 16v 105cp - Laureate)
      75
    • -ce mai ieftina pe benzina 4x2 (1.6 16v 105cp - Duster)
      24
    • -ce mai ieftina pe motorina 4x2 (dCi 85cp - Ambiance)
      15


Postări Recomandate

Este cu siguranta dar conteaza sa fie pe stoc cu optiunile pe care le vreti voi sau macar sa nu lipseasca ceva care ti se pare a fi foarte important sau sa aibe in plus ceva ce consideri complet irelevant(in cazul meu pack piele cu toate ca s-a nimerit ca masina pe care am luat-o sa aibe si piele :angel: )

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 10 months later...
  • Răspunsuri 143
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Eu as zice cam asa, pentru km multi pe an peste 20000, pentru tractare rulote sau remorci, pentru drumuri majoritare forestiere, pentru conducere gen primul la stop, pentru depasiri in forta pe distan

"Orice cutie manuala are fiabilitate superioara in comparatie cu o cutie automata (indiferent de solutia tehnica aleasa). Confort versus fiabilitate." Nu-s deloc de acord cu afirmatia asta. Nu-i

Imi place mai mult dacia duster. Parca nu-i sta bine sub sigla renault. In legatura cu dotarile sunt oarecum impresionante la renaultul de mai sus dar, ca admirator al masinilor mai simple si mai spar

Posted Images

  • 3 weeks later...

Eu inca nu m/am hotarat daca dizelake sau cherosen, observ ca parerile sunt impartite. Probabil benzina ca am inteles ca trage mai bine, iar la cati km fac anual nu se justifica un diesel. Sunt curios daca in offroad este vreo diferenta intre benzina si motorina, ambele 4x4 bineinteles.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

off : nu mi-o lua in nume de rau dar cherosenul e o motorina mai proasta. daca bagi cherosen ( jet a1 combustibil de avion) in diesel o sa mergi cu el dar in timp ramai fara pompa de inalta.

Pai e diferenta din ce zic baietii ai cuplu mai mic la benzina. acum depinde ce insemna pt fiecare offroad.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@dr_dumi, salut, e greu sa te hotarasti, am pendulat si eu in 2011 si pe considerentul ca nu o sa dau cu dusterul "de pamant" in off, km prea multi nu faceam atunci, am ales benzinaru'... intre timp am ajuns la concluzia ca ar fi trebuit sa iau diesel. Strict in off, e mai bun dieselul, asta am simtit-o pe "pielea" proprie, pe asfalt nu ma pronunt, ca n-am condus diesel pana acum, depinde de ce vrei in momentul asta (sau ce vei facei in viitor) cu Dusterul. Diesel vs benzina, un subiect mereu actual.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acum daca ar trebui sa aleg, as alege diesel (strict pentru off, chiar daca ma intalnesc doar de 2-3 ori pe an la IND), pe asfalt, in zona deluroasa in care locuiesc acum (Passau - Germania) chiar simt nevoia de un pic de "forta" in plus, repet, depinde mult de zona in care locuiesti, trafic, km/an, etc, cei care au diesel pot spune mai multe, (de pilda, al meu consuma undeva intre 8.5 - 9.5% ...)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Conduceam azi prin oraș și ma tot uitam ba la un Duster ba la altul, e drept ca nu am făcut nici un test drive pana acum cu el, cred ca am sa fac săptămâna asta unul. După cum probabil ați văzut am pus mașină mea la vânzare eventual la schimb și aici pe forum . Sunt convins ca ceea ce voi duce lipsa vă fi agilitatea ei și de aceea ma tot gândesc pe ce sa merg, benzină sau diesel.

 

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...