Sari la conținut

Diferential autoblocant pentru Duster, amatori?


Postări Recomandate

Probleme la transmisie o sa para in momentul in care apar in ecuatie roti mari si grele, atunci dusterica nu va mai fi asa sprintenel, va fi nevoie de putere mai mare si de aici o alta sumedenie de necazuri adiacente. Stiu ca se poate, orice se poate, se poate sari cu bicicleta de pe turnul eifel.

 

Dusterul este frumusel asa cum este el, poate niste anvelope dedicate putin mai mari insa nimic exagerat, ce am auzit mai devreme cu roti de 33 e pur si simplu aiurea, o strutocamila.

 

Din filmul prezentat de mine, un om de meserie intelege ce si cum, aveti si diagrama fortelor, o sa incerc sa explic pentru toata lumea.

 

Diferentialele acestea de tip torsen lucreaza pe baza transferului de cuplu intre rotile de pe aceiasi punte. adica daca o roata este pe gheata si o roata este pe asfalt, in mod normal la un diferential liber roata aflata pe gheata se invarte in gol la plecare, sper ca pana aici santeti de acord.

 

Desi roata respectiva se invarte in gol exista un cuplu , o valoare mica insa insuficienta ca sa deplaseze autovehicolul. ceea ce face acest diferential este urmatorul lucru: in momentul in care roata respectiva se invarte in gol se creeaza o forta de frecare intre pinioanele melcate din interiorul diferentialului si acesta forta ajuta ca diferentialul sa treca din stadiul de liber in stadiul de partial blocat , functie care depinde de forta aplicata la intrarea diferentialului(cardan) adica acest lucru este dozabil din acceleratie adica daca "ai piscat" acceleratia "melcii" diferentialului se interblocheaza transmitand o parte din forta aplicata la intrare, rotii cu aderenta mare si astfel masina inainteaza.

 

blocajul nu este 100%, este undeva la 80% adica permite diferentialului sa diferentieze si in situatii de sarcina foarte mare , evitandu se o mare parte din riscul ruperii planetarelor sau deteriorarii acestuia.

 

Este o solutie simpla, ieftina, se intretine usor, nu necesita modificari aditionale(gauri,compresoare etc) , nu mareste masa masinii. Este perfect compatibil cu sistemul ASR al masinii, desi pentru rezultate foarte bune in teren greu in modul 4x4 este mult mai bine sa se decupleze sistemul ASR daca acesta exista. Practic ASR ul prin interventia sa nu lasa diferentialul sa lucreze la devarata capacitate, franand roata ce se invarte in gol este afectat transferul de cuplu dintre cele doua roti ale aceleiasi punti, oricum majoritatea care ies in off-road cu dusterica decupleaza ASR ul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 395
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut ! Profitand de aceasta ocazie, iata parerea unui client de-al nostru, din Peru, referitor la acest produs, dupa instalare: I am very happy with the differential slip thanks to this I have impr

Ai un avertisment!

Bua ziua tuturor . Sper ca pina acum sa se fi calmat spiritele asa incat sa nu ma trezesc cu o alta polemica interminabila pe acest subiect . Fiind singurul care a testat LSD -ul in discutie, voi in

Posted Images

Din filmul prezentat de mine, un om de meserie intelege ce si cum, aveti si diagrama fortelor, o sa incerc sa explic pentru toata lumea.

Poate ca nu toata lumea este "de meserie", Acest lucru m-a impins sa te rog sa dezvolti sistemul de functionare.

Dupa o analiza pe youtube am gasit ceva care mi-a dat de inteles cam cum functioneaza sistemul. Si... este si pt inginerii care pricep cu desene :)

Aici este explicat si cum este transmis cuplul catre roata.

 

Am mai inteles si faptul ca este ca este EXTREM de important sa faci schimburile de ulei mult mai des decat recomanda producatorul pentru a nu impiedica alunecarea sistemului (asta pentru a putea functiona in parametrii)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am spus despre ulei, am precizat pe larg cam care ar fi intervalul de schimb in cazul duster ului, incerc sa va dau cat mai multe informatii corecte.

 

Diferentialul prezentat de dvs este tot un torsen, insa este vorba de torsenA nu torsenB , constructia acestuia este destul de diferita fata de ceea ce oferim noi , constructie care v am prezentat o in filmuletul respectiv. Diferentialul oferit de noi nu seamana deloc cu ce e in filmuletele dvs, e alt tip de torsen.

 

Am oferit informatii, nu putem sa prezentam proiectul in autocad pe .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Am inteles.

Acum pot spune ca din punctul meu de vedere, acest subiect este inchis pentru o perioada suficient de mare.

Daca este doar un proiect in Autocad care nu are si suficiente teste facute pe Duster (nu pe alte masini), nu cred ca este corect in a-l scoate la vanzare si a face teste pe clienti.

Informatiile furnizate (din punctul meu de vedere) nu sunt suficiente pentru a ma apuca sa cheltui 500 euro pe o piesa care nu-i asa... e ca-n proiectul dezvoltat de noi.

Le doresc succes colegilor care vor sa-si transforme masina intr-una mai performanta si... va doresc succes in a dezvolta/testa acest produs in asa fel incat si eu sa ma conving ca este bun pentru masina mea.

 

PS: Cineva, din aceasta comunitate, care detine un Duster, a facut masuratori a proiectat si dezvoltat o suspensie de Off. Producatorul, a luat in calcul alte socoteli si... cand au finalizat produsul, s-a ajuns la concluzia ca nu e bun pt o masina standard drept pentru care s-a trecut la "adaptari" Romanesti.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am senzatia ca vorbesc romaneste, am spus ca eu am acelasi diferential pe masina mea testat de 2 ani, diferentialul de pe duster are alte cote constructive insa este acelasi, e putin upgradat intern, este montat deja pe duster ul de teste si vestile sant foarte bune.

 

Am prezentat ce face, cum arata, care ar fi noile capabilitati, ce alte probleme au aparut pe niva de exemplu, probleme care nu sant pe hover sau duster care au carcasa diferentialului mai incapatoare.

 

Daca dvs nu doriti acest diferential inseamna ca nu voi gasi mailul dvs in mailbox ul meu, asta este tot ce am de spus. Nu are rost sa discutam in contradictoriu, exista deja un portofoliu de posibili clienti si timpul va spune mai multe despre acest diferential, prin opiniile utilizatorilor.

 

Consider ca am dat destule amanunte de ordin tehnic, nu stiu cu ce as putea sa va mai vin in intampinare, daca cineva doreste o informatie anume poate intreba.

 

Dvs recunoasteti ca nu santeti o persoana foarte documentata, in schimb considerati ca informatiile oferite de mine nu sant complete, e incredibil.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare ca asist la o discutie tradusa cu google translate.....eu zic ca da ca vreti sa comercializati un produs after market care are mare importanta in siguranta circulatiei , acesta trebuie omologat legal si dupa asta sa acordati garantie ....ceva de genul kit-ului de suspensie de la ironman...mie mi se pare cel putin inconstienta sa montezi pe masina cu care circuli zilnic un produs pe care cineva il lauda pe un forum ....a, daca te dai numai pe off road si vrei sa testezi , asa n-am nimic impotriva....apropo, in germania toate produsele aftermarket pentru duster (de la orice firma) sunt agreate tuv....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E foarte important ca ati adus vorba de siguranta circulatiei si de certificari.

 

Incurajam conceptul de siguranta pe drumul public, eu personal fiind un sustinator al echipamentelor oem. La duster puntea spate este folosita foarte rar on road, 99% din timp masina este tractiune fata, asta e alta poveste, ceea ce e important este ca noi il propunem pentru teren, nu pentru strada ca si disclaimer bineinteles, din moment ce masina merge cu tractiune fata nu vad problema la utilizarea pe drum, e ca si cum ai spune ca nu poti cara 5 kg de fier cu masina, ba poti nu e nici o problema.

 

Diferentialul este certificat in rusia insa acest "tuv" care este o certificare europeana nu prea are relevanta in rusia. Probabil pe viitor producatorul il va certifica si "tuv". Dupa cum stiti dusterul se produce si in rusia si acolo nu mai auzi de "tuv".

 

Daca va fi certificat "tuv" si va costa dublu probabil ca va fi mai bine.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

As avea si eu o intrebare, cautand despre diferentialul de tip Torsen am gasit informatii despre faptul ca este folosit in racing, insa in offroad nu ar fi eficient, mai exact daca o roata este in aer, acest tip de diferential s-ar comporta ca unul "open". Ati putea explica in ce masura acest lucru se aplica diferentialului dvs ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...