Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

salut! sa stiti ca treaba cu turatia tinuta in 1500-3000 s-ar putea sa dea roade. o cunostinta de-a mea, a facut acum 2 saptamani un drum pana la Sibiu. De la Pitesti- Rm. Valcea pana la Sibiu, a mers mai mult intra 5 , fara sa depaseasca de multe ori turatia de 3000 rpm. Dupa 2-3 zile a observant ca nu mai avea relantiul sacadat. Asa ca ...s-ar putea sa fie valabil chestia cu turatia intre 1500si 3000 rpm.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pana va apare un update de soft eu am descoperit o rezolvare de moment :fear: Intrucat variatia apare la relanti, deci cand masina este in stationare, se misca putin de volan stanga-dreapta. La miscarile de volan de pe loc relantiul variaza si, pe principiu matematic - cu - da plus :flowers: , treaba-i ceas. La mine cel putin se stabilizeaza. Adevarat, pana la urmatoarea calcare de acceleratie, cand iarasi o ia razna relantiul, dar o tinem tot asa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu pornesc dimineata cu aerul conditionat....turatia creste putin si de indata de motorul se incalzeste problema dispare temporar. Mai apare cateodata in trafic chiar si cu aerul conditionat pornit (putin sesizabila dar evidenta) si se observa foarte bine atunci cand masina sta mai multe ore si se porneste fara aer conditionat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Compresorul nu merge mereu - poate de aceea ai prins momentele de "pauza"...

Oricum, cred ca ne-am obisnuit cu ea asa deja :)

Era mai rau inainte de prima resoftare, cand chiar nu puteai folosi masina ! Acum e doar deranjant, nu e chiar asa de critic.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Repet, inca o data, am avut Duster primul model, da, nu avea atata putere sub 2000 turatii, insa nici nu se compara cu comportamentul faceliftului, discutat aici. Nu e vorba numai de lipsa de putere, ci pierdere de putere si tot felul de reactii anormale ale masinii. Una peste alta, vorba colegului de mai sus, eu incet-incet m-am obisnuit deja, daca apare mult asteptatul soft si rezolva problema, va fi o masina de nota 10 :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...