Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

In mers, daca mergi constant cu 2000(deci merge turbina si esti in cuplu maxim) si apesi brusc acceleratia, ezita pentru 1 secunda apoi o simti cuplul, asta la +15 grade. Daca a este acelasi scenariu insa la 5 grade, masina se comporta exemplar, chiar o laudam la inceput(cand esra frig) ca nu are lag si se comporta ca o benzinara.

 

Lag avem si noi pe cele vechi. Eu deja m-am obisnuit cu el, trebuie doar sa anticipezi o depasire, urcatul unei pante mai dificile in off-road, etc..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Lag avem si noi pe cele vechi. Eu deja m-am obisnuit cu el, trebuie doar sa anticipezi o depasire, urcatul unei pante mai dificile in off-road, etc..

Corect!!! Si obisnuinta, probabil, ne-a facut sa nu-i mai dam atentie. Acum mi-am adus aminte de un moment de sambata de la Trialul organizat dupa umanitara... in care pe o curba (pe noroi), dupa ce am intrat in viteza... cand sa plec de pe loc, am apasat acceleratia si... timp de mai bine de o secunda.... NIMIC!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Povestea cineva aici despre o masina cumparata de la o persoana care si-a vandut Dusterul vechi ca sa-l ia pe cel nou;

Celui care si l-a vandut ii parea rau de initiativa sa, tocmai pentru ca sesizase aceste diferente suparatoare.

Nu cred ca avea motive sa inventeze..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Io stiam ca toate dizelelele au lag, mai mare sau mai mic. Initial incercam sa plec cu a II-a de pe loc, acum plec cu a I-a scurt, schimb a II-a la fel de scurt si aia ie, nu ma mai chinui. La 2000 rpmp nu mi se pare in cuplu maxim (nu neg ca, dpdv tehnic, ar fi), pe la 2500 in sus o simt ca trage competent. Si de la 1000 rpm nu prea o sa sara repede, o sa treaca cam o secunda, doua, pana se sesizeaza, plus ca daca io dau atunci brusc, o simt cum sufera. Cand am nevoie sa ma infig, gen asteptat la giratoriu, o mai shpritzuiesc din acceleratie, sa o tin armata :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma fapeaza(si ma deranjeaza totodata) este diferenta de comportament de la 5 grade la 15 grade. Daca se poate la 5 grade de ce la 15 este asa de greu?

Deci nu comparam mere cu pere ci doar comportamentul motorului la diferite temperaturi si atat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...