Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Buna tuturor!

Intrebare catre cei cu FL 110 DCI.

De cand a dat caldura, ma refer la temperatura exterioara de peste 11-12 grade in sus, nu aveti impresia ca intre 1500-2000 rot/min ar aparea un lag al turbinei mai mare decat de obicei?

Spre exeplu, daca fac frana de motor si ajung cu turatia in jur de 1500-1600 rot/min iar apoi accelerez, parca nu o ia din prima, trebuie un pic mai mult accelerat si apoi isi da drumul la mers. Nu da senzatia de innecare, mai mult de zabovire si apoi se accelereaza.

Ati sesizat acest fenomen?

Fenomenul apare cu motorul incalzit bine si eu il sesizez mai ales cand dau sa accelerez din frana de motor. La panta se simte mai bine.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, si eu am aceeasi senzatie de lag... Din pacate eu n-am mai condus nici un diesel inainte de Duster, asa ca n-am cu ce sa compar si nu stiu daca e normal sau nu, desi logica imi spune ca nu e normal. Tocmai am scris la VC sa intreb daca nu exista un OTS nou pt masina mea. Astept raspuns acuma...

 

@cbogdy, tu n-ai problema cu oscilatia relantiului (vezi postul meu anterior)?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi-a raspuns mai devreme de la service ca nu au nici un OTS pentru mine. Astept raspunsul si de la VC.

O problema ceva este. Am vazut la un duster model vechi ca revenirea la relanti e cursiva. La mine parca are un hop pe la 1000 rpm, dupa care cade la 800, iar in cam 50% din situatii ramane cu oscilatia respectiva... Am sa fac si un film sa vedeti.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine cand nu revine la cca 750 rpm ramene cu o vibratie in toata masina. Cand scade la 750 totul e ok. Cred ca o problema a ramas insa nu este asa evidenta ca cea de la pornire si o trateaza cu " lasa ca merge si asa". Trebuie sa stam pe capul lor pana s-or satura de noi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...