Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Cam putini sa fie de la asta. Am vazut comportamentul respectiv la logan, dar in momentul respectiv erau mai multi consumatori porniti. si alternatorul cerea mai multe ture.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor

Saptamana trecuta am fost chemat a 2a oara la o resoftare. Se pare ca prima data nu a fost cu noroc, si Dacia a emis un nou OTS.

Si e adevarat, pentru ca in ultimele 2-3 saptamani incepuse sa revina problema initiala, dar numai in unele situatii particulare, doar dupa un anumit numar de ore de la oprirea motorului.

Acum am din nou o masina usurica si sprintena. Cel putin asa o simt eu. Parca si consumul a scazut. Din nou, poate e doar o impresie.

Numai bine!

Am observat si eu un comportament asemanator insa la mine cand acul sta la 750 rpm, e stabil. La mine vibreaza masina(sau mai bine zis merge parca intrerupt) cand acul in loc sa cada la 750 sta cu 2-3 mm mai sus.

Am mai observat si un comportament in regim de sarcina, ceva smuncituri sau poticneli. Ar trebui sa mergem iar la service insa din cauza ca avem de a face cu niste simptome mai fine cred ca va fi mai greu de rezolvat ceva.

 

Ar fi interesant sa ne spuna @tetelu unde a fost si ce OTS s-a aplicat. Eu am sunat la dealerul meu su a zis ca nu are nici un OTS pentru masina mea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu stiu codul celui de al 2lea OTS, doar ca implica reprogramarea computerului de injectie.

Oricum, nu eu i-am sunat, ci ei m-au sunat pe mine sa ma cheme in service. Poate era vorba de cu totul altceva, de care nici nu imi dadusem seama. Si restul sa fie doar imaginatia mea.

Fie ca mi-a rezolvat problema pe care o aveam eu, fie mi se pare, eu sunt acum mai multumit si mai linistit.

Ce mi se pare foarte ciudat e ca doar eu am menstionat de acest al 2lea OTS. Nimeni sa nu mai fie in situatia mea? Sa am eu masina din chiar primul lot, cu cele mai multe probleme?

Eu am fost la reprezentatanta Dacia din Cluj, de pe Calea Turzii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@ddalcu

 

curata debitmetrul de aer.

 

Deja? Masina n-are nici 4000 de km...

In ultima vreme am constatat ca problema se manifesta mult mai des atunci cand motorul e foarte cald (sa zicem dupa ce am mers o perioada buna bara la bara prin oras).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

eventual ar trebui inlocuit debirmetrul de proba, sant echipamente foarte sensibile la cel mai mic fir de praf sau particula din filtrul de aer.

se poate intampla si la masini noi, nu e o regula, e chestie de probabilitate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...