Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Pentru dusteristii cu FL diesel din tg mures pot sa va spun ca am fost la service pentru scaunul sofer si m-am interesat de problema cu pornirea. Chestiunea este ca daca incepi sa le spui de pornirea grea nu stiu ce sa zica dar daca le spui de OTS (am aflat ca i se spune operatiune tehnica speciala) au primit instiintare de la dacia si resofteaza calculatorul de injectie cum prind cate unul prin service.

 

Asa ca se poate merge si sa le spuneti ca vreti rezolvare conform OTS-ului pentru diesel si o sa stie despre ce e vorba.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dacian, nu e chiar asa, unii, sau cei cu care am vorbit eu, mai fac pe prostii, sau chiar habar nu au. Pomenesti de OTS si pana nu se asigura ca tu intr-adevar ai problema aceea, te trateaza cu o usoara ironie. Cine esti tu sa le spui lor de OTS.. ma rog, poate sunt eu deja prea iritat cu problema asta.

Sau poate la voi sunt baieti mai responsabili, sau s-au vandut mai multe Dustere decat in Cluj.

 

A mai avut careva problema cu semnalizarea? In cazul meu, se stinge faza scurta cand fac stanga cu semnalizatorul. E chiar socant cand te prinde prima data noaptea intr-o intersectie neiluminata si vrei sa o iei la stanga.

Dar cu calculul cantitatii de combustibil in rezervor a avut cineva probleme pe FL?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa nu amestecam topicurile.

Aici vorbim doar de pornirea la rece - preferabil pt diesel. Cred ca pentru cei cu benzina, precum cosminium, ar tb sa fie un nou topic- diferit de cel de non-facelift. E posibil sa fie ceva specific Facelift, ca si la diesel.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Deci si in concluzie :), o sa incerc sa fiu foarte diplomatic, nici sa ii irit si sa fac pe desteptul, dar in acelasi timp sa incerc sa ii explic care este problema mea si sa ii indic faptul ca exista deja o solutie. Sper sa se rezolve.....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am fost pana la urma cu masina la resoftare. A durat ceva mai mult decat ma asteptam, ca se pare ca programarea calculatorului de injectie se poate face numai cand motorul e rece (sub 60C), dar pana la urma am rezolvat. Ii auzeam povestind si se pare ca si consumul era mult mai mare decat ar fi trebuit sa fie. Eu sincer eram multumit de consum (5.5 inafara).

Ma rog, nu am primit detalii suplimentare, dar la sfarsit mi s-a spus: Masina dumneavoatra va functiona mult mai bine de acum inainte.

Asta se intampla pe la amiaza. Aseara cand am plecat acasa, mi s-a parut ca vrea sa smuceasca putin, dar poate erau doar emotiile mele..

Azi dimineata, a pornit perfect, acul turometrului s-a cam stabilizat in 2 secunde, si apoi a pornit de pe loc fara probleme, a urcat dealuri, a sprintat fara probleme.

Ca sa va rezolvati problema, trebuie sa le spuneti ca aveti o rechemare Dacia, si sa le dati seria de sasiu. Pe baza acestei serii, ei pot verifica daca exista vreun OTS emis de Dacia pentru masina voastra. Cam atat. Uneori trebuie sa insistati, atata tot. E frustrant, dar pana la urma se pare ca se rezolva.

Drum bun!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca s-a rezolvat!

Sunt multe de imbunatatit in eficienta comunicarii intre Dacia si dealeri apoi in abordarea clientilor de oricare dintre ei. Este regretabil ca NOI, proprietarii masinilor trebuie sa fim diplomati, amabili si binevoitori daca vrem sa ni se rezolve o problema, si chiar sa trecem peste ironiile si aroganta lor. In tari mai civilizate sta exact invers treaba. Nu vreau sa generalizez dar din pacate nu prea citesc pe pareri pozitive, ba chiar problemele de atitudine semnalate mi se par extrem de grave.

Apropo de interesul manifestat fata de clienti... exista macar o singura persoana desemnata de catre producator in departamentul comunicare / relatii cu clientii / marketing care sa urmareasca forumurile proprietarilor de dacii sa se informeze despre problemele pe care le intampina in exploatarea masinilor? Sau sunt eu mult prea optimist chiar naiv? Probabil ca s-a mai pus intrebarea...

 

Whatever, scuze pentru deviere de la subiect ...

Sa vedem ce rezolva ceilalti colegi cu aceeasi problema.

 

ps - @tetelu, au rezolvat si problema cu semnalizarea/faza scurta? (banuiesc ca e ceva problema de contact - probabil se schimba maneta) - in 2 cuvinte ca e off-topic... :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...