Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Hm! Acum am ceva probleme de familie, dar dupa ce le rezolv o sa ma duc si eu la dealer sa ma ia in evidenta cu problema pornirii la rece. Am studiat problema mai in amanunt. Becul care reprezinta incalzirea bujiilor nu indica bine incalzirea lor. Daca afara au fost -9 grade sau 0 grade la fel de putin a stat aprins. Se stinge inaintea tuturor celorlalte indicatoare. Eu sustin in continuare ca nu-si ia computer-ul masini temperatura exterioara corect de la senzorii de temperatura si de aceea nu-si da seama cat sa o tina turata dupa pornire si cum sa o tina. De aici fluctutia, cand vede ca da sa moara motorul o acceleraza dupa care ar vrea sa o puna la un relanti mai mic decat normal si iar da sa moara si o acceleraza. Sper ca ma intelege cineva ce am vrut sa zic.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ajutor domnu administrator!!!

nu mai stiu de unde se deschide un nou topic...................

am o problema cu un zgomot enervant in fata la capota, in timpul mersului, pe drumuri cu mici denivelari,

cred ca este de la capota motor,

am observat ca are un joc atunci cand este inchisa,

cine stie cum se rezolva acest lucru,

multumesc :flowers:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

(...) Becul care reprezinta incalzirea bujiilor nu indica bine incalzirea lor. Daca afara au fost -9 grade sau 0 grade la fel de putin a stat aprins. Se stinge inaintea tuturor celorlalte indicatoare. Eu sustin in continuare ca nu-si ia computer-ul masini temperatura exterioara corect de la senzorii de temperatura si de aceea nu-si da seama cat sa o tina turata dupa pornire si cum sa o tina. (...)

Preincalzirea bujiilor n-are nici o treaba cu computerul masinii si nici cu fluctuatia turatiei la ralanti. Daca ti-a pornit motorul la prima cheie atunci bujiile poti sa le tai de pe lista cauzelor posibile. Rezistenta electrica din bujii nu are nevoie decat de 1-2 secunde, indiferent daca afara sunt +5 sau -10 grade. Deci primeste curent 2 secunde daca se incalzeste suficient, bine, daca nu asta e....

Am avut dieseluri pe mana si stiu cum se manifesta o defectiune la preincalzirea bujiilor, sau la pornire in general, din varii motive. M-as mira sa aflu ca in Duster sunt ceva senzori care masoara temperatura bujiilor si in functie de valorile citite sa regleze timpul de expunere la curent... desi dupa descoperirea "Hill Hold Assist" fara ca acesta sa fie mentionat in manual / pe site / in campaniile de marketing, cine stie... Dar e putin probabil totusi. :)

 

In schimb problema turatiei neuniforme la ralanti cu motorul rece depinde in mai mare masura de electronica/soft/ECU, deci teoria cu citirea eronata a temperaturii ar putea fi intr-adevar o cauza... Depinde cat de drastic se manifesta fenomenul. La @magyari mi s-a parut ca era mai grava situatia, el vorbea de dificultati in mentinerea cuplului necesar sa iasa din curte ca motorul statea sa moara - adica erau probleme si dupa pornire nu doar in ralanti... Nu stiu cum e la tine, la mine sta acul undeva intre 750-1000 rpm, cu forte mici fluctuatii in primele secunde, pe care daca nu stau cu urechea pe capota si cu ochii pe ac nici nu observ. Dupa pornirea de pe locse comporta normal. chiar si cu motorul rece. Fluctuatii mici dupa pornire cu motorul rece am experimentat la mai multe masini, vechi, noi, dacii, altele, benzinare sau dieseluri.

 

Oricum, daca e deranjant pentru tine, du-te la service si anunta-ne si pe noi de rezultate. Bafta!

Editat de timekruzer
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In lipsa de altceva m-am uitat pe forumul Dacia de la vecini. Acolo este descris un caz asemanator. Remediul a intervenit dupa o testare la service care a determinat o oscilare de ' presiune - rail ' ( common rail ). Defectiunea a fost corectata prin inlocuirea garniturii de la supapa care regleaza presiunea combustibilului.

 

E doar o presupunere.

Economistul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ISZY56, ce spui tu am avut eu la MCV, dar fluctua si la cald nu numai la rece.

Azi am vb cu un prieten care lucreaza la VOLVO si din ce i-am descris mi-a spus clar ca e problema de soft nu de motor.

O sa fac un filmulet cu pornirea si o s-o pun pe undeva, sper pe youtube. Nu am facut niciodata upload pe you... dar o sa incerc sa vad daca ma descurc. Sper sa realizez acest lucru cat mai devreme.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...