Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

Avand masina de aproape 3 saptamani, pot sa ma pronunt si eu mai exact cum se manifesta problema la mine.

- In primul rand nu am acele fluctuatii ale turatiei (au fost o singura data si de atunci n-au mai aparut)

- Principala problema este "inecatul" masinii (datul in nas) pana pe la 2000-2200 rpm si cateodata zgaltaitul zdravan (in treapta a 2-a). Nu stiu daca si voi ati constatat lucrul asta (chiar as fi curios sa aflu), dar la mine cand se manifesta asa si "tacanitul" de diesel al motorului se aude mai puternic.

- Problemele apar de la 4-5 grade in sus. Azi au fost 7 grade cand am pornit si iar s-a manifestat

Saptamana viitoare ma duc si eu cu masina la service (ca si asa trebuie sa-mi repar spatele dupa ce-am patit marti). Sper sa-mi rezolve problema, ca ma simt ca-n batrana dacie cand nu trageam suficient socul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Da, pana la urma am avut si eu parte de acest fenomen... Am observat de vreo 2-3 ori cand temperatura era in jur de 0 grade, iar motorul rece. Primele 2 ori am lasat-o sa-si faca numarul, sa observ cum face: a oscilat turatia intre 700-1000 in mod ciclic, regulat, de vreo 5-6 ori, apoi in scadere pana ce si-a revenit complet (la cca 750rpm). Nu cred ca a durat mai mult de 10 secunde. A treia oara nu am avut rabdare, am apasat un pic acceleratia am turat-o pana la 2500 2-3 secunde si a revenit la normal... Nu am observat fluctuatii de putere dupa ce am pornit cu ea... Pare intr-adevar o problema de soft.

Am revenit.

Azi dimineata era afara -1 grad. A pornit la "sfert de cheie". Dupa pornire a fluctuat 4-5 secunde relantiul dupa care s-a stabilizat. Dupa inca 5 secunde am pornit ventilatorul, s-au auzit cele 3 click-uri de la rezistenta, nici o problema. Dupa inca 10 secunde am plecat de pe loc. A mers perfect. Nu am stat in total mai mult de 30 secunde pe loc dupa pornire.

Cum eram obisnuit cu "smuciturile", am luat-o usurel si subconstientul imi zicea "acum-acum face", dar nu a facut nimic, a mers lin si f. frumos exact ca celelalte masini DCI de le-am avut.

Inainte de resoftare in conditiile de mai sus.. au mama, primele 3-4 minute erau nasoale. Daca mai porneam si ventilatorul, pe click-urile alea 3 de la rezistenta de preincalzire fluctua turatia intr-o veselie, plus ca se tot auzeau releele cum lucrau. Cred ca se opreu si reporneu rezistentele.

Eu zic ca s-a rezolvat prin resoftare.

Cam asa se manifesta si la mine... NU am avut experienta datului in nas nici o clipa, dar fluctuatii de 4-5 secunde mai exista din cand in cand la temperaturi intre -1 - +5 grade... Nu ma deranjau in mod deosebit si se pare ca este starea normala la care se updateaza si masinile celorlalti... Stiti cumva versiunea de soft la cares se updateaza sistemul?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tind sa-i dau dreptate lui @timekruzer

Azi dimineata au fost -4 grade. A fluctuat maxim 2 secunde. Se pare ca daca e mai rece nu mai face. Intre 0 si maxim +5-6 grade fluctueaza, dar pentru maxim 5-6 secunde. Cu plecare fara probleme de pe loc.

O zi buna sa aveti!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Astia de la Vocea Clientului cred ca au personalitate duala ... ceva de genul Jekyll and Hyde. Pana am cumparat masina am zis ca fac diabet la cata dulceata era in tonul lor.

Acum sunt agasati daca ii intreb ceva.

Azi am primit raspunsul lor la sesizarea cu pornirea la rece (de fapt raspunsul lor era la o precizarea de-a mea cum ca nu pot lasa masina in service o noapte).

 

Doamna de serviciu de la VC mi-a trimis frumusete de mesaj bolduit (adica urland la mine, conform uzantelor in mesageria electronica) spunandu-mi ca pana in momentul in care specialistii Dacia nu constata problema, nu au ce face.

 

Pe langa faptul ca, pe de o parte au dreptate, nu pot sa nu observ ca e ciudat ca au nevoie de confirmare pentru fiecare caz in parte in conditiile in care, dupa estimarile mele, aproape toate FL-urile prezinta aceasta problema (ce? Toyota cheama juma de milion de masini pentru remedierea unor probleme de fabricatie numai dupa ce le verifica pe TOATE in prealabil?).

 

I-am zis, tot cu litere bolduite, ca sa ne intelegem pe aceeasi limba, ca o sa astept ... masina urmatoare (care s-ar putea sa nu mai fie Dacia) ... De nervi! :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...