Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

Am fost la reprezentanta si mi s-a spus ca este un BUG al softului. Au avut cazuri similare, chiar cu un Sandero al unui angajat. Cei de la Dacia au spus ca este un bug si deocamdata nu stiu cum sa-l remedieze. Ideea este ca aceasta problema apare doar la o anumita temperatura. Adica nici peste, nici sub. Ceva asemanator am avut si cu o alta masina.. Ideea este ca nu au gasit nimic in neregula, acum urmeaza sa vad cum se comporta cand o sa fie mai frig.

 

Eu las sa se stinga toate becurile si abia atunci pornesc motorul. Masina este in garaj, dar apare chestia asta, cand motorul este rece......

Ti-au spus sau... ti-au scris? Eu as insista pe acest subiect... nu de alta dar, problema TREBUIE reziolvata!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Mi-au spus........ :(

 

 

Sa ma ti la curent te rog, daca mergi la reprezentanta, spune-mi ce rezolvi. Eu incerc sa fac niste verificari, fara sa ma complic cu reprezentanta. Ma inebuneste cand aud ca nu are nimic si ca trebuie soferul sa se obisnuiasca cu masina...... Nu e prima mea masina, numai dieseluri am avut si nici nu sunt genul de sofer care scoate masina de 2 ori pe an....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mie inca nu mi-a venit masina, dar cand vad deja doua cu probleme (si banuiesc ca sunt mai multe) incepe sa ma strange in spate... Sper ca cei de la Dacia sa nu taraganeze foarte mult problema si sa o rezolve. E cumplit de frustrant sa-ti iei masina noua si sa incepi cu drumurile la service, unde pe deasupra iti mai si dau aia din umeri si zic ca n-are nimic...

Sper sa rezolvati cat mai repede problema! Asteptam vesti bune.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In cazul de fata nu cred ca se pune problema de model nou pentru ca motorul in cauza este unul rodat, are deja 3 ani deci este o problema punctuala. Eu cred ca merita efortul de a lasa masina o noapte la service pt constatare.

 

motorul este poate fizic acelasi (desi difera cel putin pozitionarea IC)

dar , avand functie ECO inseamna ca are un alt management al motorului

 

Reducerea consumului prin functia Eco Mode

Noua functie Eco Mode permite soferului sa optimizeze consumul de carburant.

Aceasta functie efectueaza corectii ale unor parametri de conducere pentru a diminua nivelul consumului. Eco Mode mentine confortul termic la un nivel optim in interiorul vehiculului. In functie de stilul de sofat si de conditiile de rulare, Eco Mode permite o diminuare a consumului si a emisiilor de CO2 de pana la 10 %.

Functia se activeaza la simpla apasare a unui buton pe plansa de bord si se dezactiveaza la prima apasare energica a pedalei de acceleratie.

In plus, Noile Dacia Logan, Sandero si Sandero Stepway indica soferului momentul cel mai potrivit pentru schimbarea vitezei prin afisarea unei sageti ascendente sau descendente pe tabloul de bord.

 

deci e cam la fel dar nu prea :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...