Sari la conținut

Suspensie H&R + IRONMAN


Postări Recomandate

O intrebare: arcurile H&R pentru Duster 4x4 inalta cu 30mm sau 35mm ? Intreb pt. ca am gasit pe 2 site-uri cu"+30mm" si la mudster cu "+35mm". cum e pana la urma ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 193
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pana la urma tot de la ei am luat si eu. Sunt seriosi baietii, mi-au livrat in 7 zile, asa cum au promis. Pretul in 2014-03 este de 920 + curier. Montarea lor a durat cca 90 min. Arcurile sunt de culo

Salutare, Deschid acest topic (chiar daca mai exista unul dedicat imbunatatirii suspensiei) deoarece, eu cred ca pasul la care am recurs eu de a-mi schimba suspensia este o varianta foarte echilibrat

Pentru a masura cat mai exact lift-ul rezultat dupa inaltare: 1. masina sa fie fara pasageri si fara incarcatura, cu toate accesoriile si echipamentele din dotare (roata rezerva, cric etc) 2. sa se

Posted Images

O intrebare: arcurile H&R pentru Duster 4x4 inalta cu 30mm sau 35mm ? Intreb pt. ca am gasit pe 2 site-uri cu"+30mm" si la mudster cu "+35mm". cum e pana la urma ?

La mine am avut initial (imediat dupa montaj) peste 35 pe fata si vreo 32 pe spate. Dupa vreo luna si vreo 1000 km de sosea, am masurat din nou si era sub 3 pe ambele. Cred ca ramane pe la +2.5 cm per total, sau poate o fi doar la mine ca sunt mai gras :hmm: . Un bullbar, rollbar, sau un troliu probabil ca se simte si ala, dar in cazul in care se pun genul asta de greutati, mai bine va uitati la kitul complet ironman, arcurile lor fiind gandite pentru asta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Raspunsul pentru tine e mai simplu decat ai intrebat. Duster-ul nu are punte...! Duster-ul are suspensie independenta pe brate.

Deci, daca intrebarea ta este legata de inaltarea sasiului... atunci raspunsul este DA! Deci, in geometria masinii, se ridica grupul, traversa, rezervorul, toba, etc dar, toate bratele care se vad (privind din spate, pe sub masina) in zona de langa roata. nu se ridica

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Pentru a masura cat mai exact lift-ul rezultat dupa inaltare:

1. masina sa fie fara pasageri si fara incarcatura, cu toate accesoriile si echipamentele din dotare (roata rezerva, cric etc)

2. sa se tina cont de nivelul combustibil

3. masina sa fie parcata pe o suprafata dreapta

4. se masoara de la mijlocul rotii pana la marginea aripii pe plan vertical (astfel se elimina erorile din diferentele de presiune si tip/model janta/pneu)

5. daca masina are aparatori montate pe aripi, se adauga 3-4 mm la valorile obtinute

 

In cazul meu (arcuri H&R, amortizoare stoc):

Distanta centrul rotii - aripa PRE / POST LIFT: (masuratori cu precizie de +-2mm, cantitate combustibil nespecificat):

FATA: 444 / 478 (lift de 34mm)

SPATE: 443 / 473 (lift de 30mm)

 

Dupa 16 luni si >15000km, cu rezervor 3/4 plin:

FATA: 465 (lift de 21mm, DAR cu greutate suplimentara de cca 20 kg in fata - suport troliu)

SPATE: 463 (lift de 20mm, DAR cu greutate suplimentara de cca 12 kg pe spate - carlig)

 

Masurat de la sol, cu pneurile conti stoc, presiune roti si cantitate combustibil nespecifiate, INAINTE de lift:

FATA: 768

SPATE: 774

 

Masurat de la sol, cu pneurile conti stoc, presiune 2.2, rezervor 3/4, ASTAZI:

FATA: 786 (dif: 18mm)

SPATE: 793 (dif: 19mm)

Editat de timekruzer
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Pana la urma care ar fi varianta cea mai buna pentru inaltare fara probleme si zgomote? Arcuri H&R si amortizoare originale? Dar am inteles ca dupa un timp inaltarea scade la doar vreo 2cm ceea ce nu prea merita ca si bani pentru arcuri. Tot din motive de pret as pastra amortizoarele de fabrica dar nu stiu ce arcuri sa aleg. Ce parere aveti?

 

Si m-ar mai interesa de la cei care au asa ceva pe masina cum se comporta, este o imbunatatire fata de arcurile de fabrica? Eu inca nu reusesc sa ma obisnuiesc cu topaitul Dusterului in anumite portiuni ale terenului accidentat...

 

Multumesc!

Editat de CristiZ
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...