Sari la conținut

Duster 1.2 TCe 125 cai


Postări Recomandate

Am fost ieri si am testat eu 1.2 in Ungaria. Am comandat-o deja si in 2 saptamani vine de pe stock din Viena. Se misca fantastic. Consum mediu 7l/100 km. Sunt fascinat de ea. Am platit 3600000 forinti cu pachetul styling inclus.

 

Trimis de pe al meu HTC Desire 500 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 342
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

diferenta de 1,1 sec este MAXIMA. mi se pare ca ajungi de la TM la Lugoj cam cu... 30,5 secunde mai repede. Hai sa fim putin seriosi si sa ne dam seama ca analizele nu se fac asa. Motorul de 1,2 Tce e

Șanse 50% să nu ai probleme

Am fost ieri si am testat eu 1.2 in Ungaria. Am comandat-o deja si in 2 saptamani vine de pe stock din Viena. Se misca fantastic. Consum mediu 7l/100 km. Sunt fascinat de ea. Am platit 3600000 forinti

Posted Images

Ce sprint are? spune-ne mai multe detalii. Tinuta de drum, ce viteza ai atins cu ea, cum trage? Ai condus si disesel? daca da, te rog sa ne spui o diferenta intre ele. Ms

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am aproape 1000 de km pe bord , motorul 1,2 tce, e inca in rodaj , azi am venit dupa un drum de Arad Bistrita si inapoi , 5 persoane in masina , bagaje .

Cand am primito avea consum mixt undeva la 9 la suta , acum dupa cei aproximativ 1000 km are 7,4. Fiind in rodaj cei de la dealer mi au zis sa nu urc mai mult de 4000 de ture in perioada rodajului . Chiar si asa la 4000 de ture am reusit in a 6 a sa ajung la 130 km pe ora o portiune de drum .

Impresia mea e foarte buna , masina trage foarte bine . Este destul de silentioasa , se aude zgomotul de pneuri la rulare pe asfalt si un vajait cred de la barile transversale . Motorul la relanti nu se aude aproape de loc .Se aude cand incepe sa fie turat , dar nu tare .

Ce mi a placut este calitatea sunetului scos de boxe, care combinat cu silentiozitatea motorului fac calatoria extrem de placuta . Nu am optat pentru media nav fiind sistemul audio de baza

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am aproape 1000 de km pe bord , motorul 1,2 tce, e inca in rodaj , azi am venit dupa un drum de Arad Bistrita si inapoi , 5 persoane in masina , bagaje .

Cand am primito avea consum mixt undeva la 9 la suta , acum dupa cei aproximativ 1000 km are 7,4. Fiind in rodaj cei de la dealer mi au zis sa nu urc mai mult de 4000 de ture in perioada rodajului . Chiar si asa la 4000 de ture am reusit in a 6 a sa ajung la 130 km pe ora o portiune de drum .

Impresia mea e foarte buna , masina trage foarte bine . Este destul de silentioasa , se aude zgomotul de pneuri la rulare pe asfalt si un vajait cred de la barile transversale . Motorul la relanti nu se aude aproape de loc .Se aude cand incepe sa fie turat , dar nu tare .

Ce mi a placut este calitatea sunetului scos de boxe, care combinat cu silentiozitatea motorului fac calatoria extrem de placuta . Nu am optat pentru media nav fiind sistemul audio de baza

 

Ai condus diesel modelul 2013? cum ti se pare ca trage? la 130 de km/ ora se auzea tare vantul, zgomotul de fond, pneurile?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am condus si diesel. Diferenta mi se pare ca o da, la prima vedere, sunetul motorului ce il auzim noi. Este sensibil mai galagioasa dar nu deranjant. Oricum, daca nu scade consumul sub 6 la ea, dupa ceo iau o trec pe gpl pus la Dacia, sa nu pierd garantia.

 

Trimis de pe al meu HTC Desire 500 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

din ce stiu eu ( vreau tot benzina sa-i pun gpl) la 1.2 tce dacia nu pune gpl, iar la particulari e foarte scump. eu de aceea ma uit la 1.6 16v. Daca reusesti sa-i pui gpl pe 1.2 tce te rog sa postezi detalii

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...