Sari la conținut

REVIZII DUSTER DCI (preturi, probleme, diverse)


Postări Recomandate

La multi ani, multa sanatate si la multi kilometrii in 2014.

Doresc sa-mi spuneti si mie, cei care ati realizat revizia de 20000km la un Duster SD HSDCM 1,6 16V an 2011, ce presupune, ce ofera Dacia si cat a costat totul.

va multumesc

"Razvan"

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 188
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Azi am facut si eu revizia de 20k, la reprezentanta din Tg-Mures. Factura de 730 lei, toate operatiunile standard - voi atasa documentele cu preturi/detalii maine de la birou. Pentru comparatie am cer

Pana la urma... eu nu prea inteleg un lucru... De ce-i agitatia asa mare cu acest subiect? Eu observ ca ai o masina in garantie care mai are putin si face 80000km. Oricum, in situatia in care tu ai in

Azi am fost la a 2-a revizie (anuala, sau ceea de 40k km, dar de fapt n-am facut decat 36k), la LION Victoria, dealer Dacia-Renault din Targu Mures. Am numai vesti bune. Factura a fost mai mica decat

Posted Images

  • 1 month later...

Ha, greu gasesti ceva daca dai un search. Cred ca tagurile alea pe care le poti completa cand initiezi un topic sunt de mare importanta. Deci in aprlie fac un an cu tractorasul si trebuie revizie, chiar daca am 9500 km. Personal m-as baga sa le schimb in regie proprie, dar parca mai mult imi place cu garantie la masina. Asa, siii de cateva zile ma uit sa vad unde ar fi mai bine sa purced la actiune. Cum am un vecin care lucreaza la Serus (de care am citit pe net numai de bine), am zis sa-i fac o intrebare. El mi-a cerut seria caroseriei (profesionisti, domne, nu ne jucam) si mi-a zis ca 600lei, cu alea ale lor, ulei Dacia oil 5w30 nu stiu ce, fara schimbare de fltru motorina, ca masina are putini kilometri si nu trebuie. Acu, io care m-as baga in Asociatia Duster, nu numai pt. revizii, da si pt. viitor (tractari, cine stie), viu si intreb: ie scunp, ie ok la Serus ? sa-mi iau io alt ulei, Elf d-ala, plus restul de piese, si sa-mi caut pe altii ? sa schimb si filtrul de motorina ? ca vazui, parca Klauss puse, o poza cu jeg adunat in filtru dupe numa vro 10000....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cam mult 600 fara filtrul de motorina. Eu am facut prima revizie mai devreme (la 10k km) si m-a uscat de vreo 430 de lei, fara sa schimb filtrul de motorina. Si asa tot e destul de mult. Uleiul e cu cel putin 100 lei mai scump bidonul de 5 litri decat la orice magazin de piese iar filtrele cu 50% mai mult. Sa schimbi neaparat si filtrul de habitaclu. Cel de motorina nu trebuie schimbat daca alimentezi numai de la pompa. Mai cere un pret si la alt service Dacia poate gasesti un pret mai bun. Nu au ce sa ii faca si oricum nu fac ei nimic in plus decat sa schimbe filtrele si uleiul. Poate doar sa-ti completeze antigelul. Succes si la mai multi km fara probleme!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. Cam zici ce simteam si io asa in adancul inimii mele.

 

La Adras, de unde luai masina, au pe site un calcul deviz, care zice asa la model meu: Operatiuni incluse in REVIZIE: - schimb ulei si inlocuire filtru ulei - control nivel lichide frana, racire, servodirectie; - readucere nivel lichid spalator parbriz; - control si corectare presiune roti; - control vizual placute frana fata, lamele stergatoare, amortizoare, linie esapament, burdufuri cauciuc; - control si reglare pedala ambreiaj; - control vizual parbriz, faruri, lampi spate, retrovizoare (interna + externe); - control stare incarcare baterie; - inlocuire filtru aer, filtru habitaclu si filtru carburant; - diagnosticare calculatoare; - verificare etanseitate circuit racire; - control prezenta busoane de valva; - control stare presiune roata de rezerva; - permutare roti 4x4. Total: 645 lei, revizie standard.

La cerere: Operatiuni disponibile LA CERERE: - Inlocuire placute frana - Inlocuire brat suspensie - Geometrie roti - Inlocuire bieleta directie (pipa + col. rotula axiala) - Inlocuire bieleta antiruliu - Inlocuire kit distributie - Inlocuire discuri frana - Inlocuire lichid frana - Inlocuire lichid racire - Inlocuire ulei motor + filtru ulei - Incarcare instalatie aer conditionat (500g agent R134a) - Curatare sistem aer conditionat - Inlocuire 4 anvelope

 

Care toate astea "la cerere" mai adauga cate 1 mil, cate doua, cate 50lei, in functie de ce alegi, la modul ca de exemplu geometria aia ar costa 100lei. Cer scuze la admin pt. eventuala reclama, mi s-a parut relevant pt. discutie sa insir lista astora, atata tot. Ce sa zic, arata bine toata suita aia de operatiuni standard plus ca sunt fix dealerul meu, daca o avea vreo importanta, dar nu stiu daca chiar le-or face si inclin mai mult sa cred ca nu. O sa fac o intrebare la Asociatie, sa-mi povesteasca in ce consta inscrierea.

 

Cum adica "...daca alimentezi numai de la pompa." ? te referi la benzinarii dastea dubioase de prin sate versus benzinariile de firma mai spalata, omb, etrom, nol, bla bla ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca tin bine minte (daca nu sa ma corecteze cineva) filtrul de motorina se schimba la 20k km. Eu l-am schimbat la prima revizie la aprox 15k sa nu mai vin iar la ei peste inca 5k. Iar chestia cu "daca alimentezi numai de la pompa nu trebuie schimbat" mi se pare o mare tampenie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...