Sari la conținut

REVIZII DUSTER DCI (preturi, probleme, diverse)


Postări Recomandate

referitor la revizie,la mine la 1,5dci revizia de 20000km la apan(galati)au cerut 750ron.am facut-o la un alt service cu 450ron la care s-au schimbat:filtru aer,cel de polen,filtru ulei,filtru motorina si uleiul(castrol).

Ideea este ca nu suntem obligati sa facem reviziile la reprezentanta,se poate face oriunde cu conditia ca atelierul sa fie autorizat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 188
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Azi am facut si eu revizia de 20k, la reprezentanta din Tg-Mures. Factura de 730 lei, toate operatiunile standard - voi atasa documentele cu preturi/detalii maine de la birou. Pentru comparatie am cer

Pana la urma... eu nu prea inteleg un lucru... De ce-i agitatia asa mare cu acest subiect? Eu observ ca ai o masina in garantie care mai are putin si face 80000km. Oricum, in situatia in care tu ai in

Azi am fost la a 2-a revizie (anuala, sau ceea de 40k km, dar de fapt n-am facut decat 36k), la LION Victoria, dealer Dacia-Renault din Targu Mures. Am numai vesti bune. Factura a fost mai mica decat

Posted Images

Nu stiu daca ai ajuns sa vezi vre-odata un motor de tir! Poate dac-ai cunoaste cum functioneaza aceste motoare ai vedea de ce ei folosesc aceeasi motorina ca si tine! Dar, deh, avem idei preconcepute! Atentie ca asa sunt si marea majoritate a romanilor care nu si-ar lua un Duster/Logan/Sandero, etc pentru ca... e DACIA!

 

Ai dreptate aici, ma gandeam la tirurile romanesti, cu tractor ROMAN. Nu stiu de ce. Da, acum sunt altfel de motoare. De altfel am alimentat odata de la o pompa de tiruri, prima data cand alimentam diesel din benzinaria respectiva, si m-am infipt fericit ca era libera. A fost ok. Romanii n-au idei preconcepute aici, au experiente anterioare nasoale cu Dacia, si prefera o second mai obosita decat o Dacie noua coaja sau o Dacie - masina la care se taie la sange costuri de fabricatie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Oare este chiar adevarat ca poti sa faci reviziile la orice service autorizat fara sa pierzi garantia??

Poti sa faci reviziile la orice dealer autorizat DACIA. Poti sa faci chiar fiecare revizie in alt Service! Daca e service autorizat, cum sa pierzi garantia? Tu nu ai garantia le service-ul de unde ai cumparat masina, ci la Dacia!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

.... ma gandeam la tirurile romanesti, cu tractor ROMAN. Nu stiu de ce. ...

Eu asa am zis in postul anterior ;):

... Nu mai este ca pe vremuri cand Roman Dieselul mergea cu orice motorina. Acum tiristii au motoare la fel de performante ca ale noastre sau, poate, chiar si mai ceva!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nota de inceput: post kilometric si detaliat ca poate intereseaza pe un viitor posesor de Duster mai multe detalii decat niste preturi aruncate in post

 

Revizia numarul 4, km la bord 48.002 respectiv 1 an+3-4 zile si ~13.000 km de cand am facut ultima revizie.

- consumabilele luate de mine au insumat 426 lei (bidon 5L Elf Solaris DPF 5W30, filtru motorina de origine, filtru de aer de origine, filtru de ulei Mann(nu era pe stoc cel de origine si nu mai puteam astepta), filtru de polen de neorigine. Materialul filtrant este la fel cu cel de pe filtrul de polen Valeo pe care-l aveam pe masina..daca intereseaza pe cineva filtrul luat de mine acum este facut de Coopers Fiaam Filters. Puteam sa iau consumabilele cu vreo 40-60 lei mai ieftin din diverse parti insa nu aveam timp sa alerg in 2-3 locuri asa ca le-am luat de unde le cam iau de cativa ani si unde stiam ca nu pierd timpul si piesele sunt in regula

- manopera service (Dacoservul de pe Preciziei): 165 lei din care 14.5 lei manopera schimbare bec numar spate si 1 leu becul asadar strict manopera pentru revizie a fost 149.5 lei // daca stiam ca au de gand sa-mi tranteasca acei 15 lei pe factura manopera schimbare bec ziceam pas din prima ca ma descurcam si singur sa-l schimb dar am crezut ca va ramane "intre noi" tinand cont ca nu a fost mare rahat, becul din dreapta de la numarul de pe spate nu se aprindea din prima, trebuia sa lovesc usor in placuta de inmatriculare sau in plasticul care-l protejeaza..anyway, trecem peste

 

*am cumparat si duze parbriz tip perdea dar bineinteles ca le-am uitat pe birou cand am plecat la service asa ca zilele urmatoare o sa-mi rup eu degetele sa vad cum le schimb fara sa zgarii capota cum am auzit pe la unii, altii ca se poate intampla :)

 

Nimic deosebit la revizie, nu are joc in bielete sau capetele de bara si nici alte zdranganeli, placutele de frana mai tin cam 15.000 km(mi s-a parut suprinzator pentru ca la logan la 40.000 km erau aproape de "tabla" iar la Duster se pare ca ma vor tine pana la 60.000 km ba chiar ceva peste).

 

In plus am mai rezolvat:

- o problema a capotei care nu stiu de ce nu se inchidea calumea avand si un mic joc dupa inchidere+la inchidere metalul care o tine inchisa lovea usor in capota ducand in timp la o zgarietura+putina rugina(s-a rezolvat cu o curatare a zonei afectate + niste spray cu zinc acolo pentru a nu lasa rugina sa-si faca de cap).

- un scartait pe care-l aveam in mers, de obicei la denivelari mai mici sau mai mari, scartait detectabil in zona parbrizului, dreapta jos(citisem si pe de faptul ca plasticul fixat in exterior la baza parbrizului freaca pe geam si duce la acele scartaieli dar din lipsa de timp si lene nu apucasem sa-l rezolv eu). S-a desfacut acel suport de plastic, s-au pus 2 bucatele de cauciuc intre el si parbriz, fixat inapoi si acum totul e ok

 

Prin iunie cand masina face 4 ani urmeaza schimbarea distributie+accesorii(probabil nu va fi nevoie sa schimb si pompa de apa iar la accesorii cred ca se va schimba doar cureaua dar ramane de vazut).

 

Non reclama ca nu am nici o treaba cu ei alta decat ca acolo imi fac reviziile: pentru cei interesati in luna martie Dacoserv are un pret bun la distributie + manopera pentru cam toate modele Dacia printre care normal si Duster :) 529 lei schimbarea kitului de distributie cu tot cu manopera asta in conditiile in care la toti vanzatorii de pe si de pe net doar kitul de distributie variaza intre ~ 250-350 lei.

 

Bonus: cateva poze cu filtrele de aer si polen dupa asa cum spuneam 1 an respectiv ~ 13.000 km ;)

Mentinez ca si materialul filtrelor vechi era tot ALB odata...

 

post-1271-0-28540500-1394229183_thumb.jpgpost-1271-0-35777700-1394229195_thumb.jpgpost-1271-0-37927500-1394229209_thumb.jpgpost-1271-0-72330200-1394229221_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bine de stiut. Eu tot acolo imi fac reviziile. Mai stii la ce mecanic ai fost?

Legat de duze nu ai cum sa zgarii capota. Toata lucrarea se face pe dedesupt. Ai niste aripioare care trebuiesc usor indoite si apoi impingi duza spre exterior. Daca ai nevoie de ajutor lasa-mi un mesaj si vedem saptamana viitoare cum stam cu vremea :)

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...