Sari la conținut

Postări Recomandate

Orice ridicare a piciorului de pe accelerație determină o frână de motor, care în 1 secundă duce la tăierea injecției, adică 0,0L/100 consum instant

 

Reformulez, care este turatia minima la care se considera ca motorul este in frana de motor ? Stiu ca este periculos sa impingi o masina cu motorul oprit. Banuiesc ca si sub o anumita turatie este valabila aceasta regula sau injectoarele sunt programate sa se deschida sub o anumita turatie minima ?

Multumesc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 896
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Dusterawd tu citesti una si intelegi ce vrei. Cred ca moderatorii si adminul site-ului au fost mai mult decat indulgenti cu toate persoanele care au aprins spiritele in ultima vreme. Eu ti-as fi dat b

@dust3radmin, daca imi permiti o observatie... eu nu contest masurile luate la off-topic si ironii, insa observ ca e nevoie de ceva mai multa diplomatie, mai ales cu "mustrarile in fata careului".  

Sarbatori fericite tuturor !   Pun si aici felicitarea noastra, desi din pacate Duster-ul n-a incaput...   Sent from my SM-T580 using Tapatalk    

Posted Images

Reformulez, care este turatia minima la care se considera ca motorul este in frana de motor ... injectoarele sunt programate sa se deschida sub o anumita turatie minima ?

Multumesc.

Am răspuns ceva mai evaziv din amintiri, e undeva la 1500 rpm (plus minus 200 rpm)... însă poți verifica și tu cu consumul instant: las-o în frana de motor de pe la 2500 rpm (adica sa incetineasca singura) și consumul instant tre sa arate zero. Urmărește la ce turație începe sa crească peste zero consumul (calculatorul de injectie reia alimentarea cu carburant la turatia prag) și ți-ai răspuns singur :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Masina am cumparat-o in luna Mai direct de la un dealer Dacia din Italia, dealer care s-a ocupat si de inmatriculare

Când o aduci în RO cel mai probabil o sa faci omologare individuala la RAR... insa merita sa intrebi pe mail sau la tel sa stii la ce sa te astepti... si nu uita de timbrul de mediu.

 

Daca ai termen la ITP în februarie nu te oprește nimeni sa îl faci in Dec daca vii în RO pt sarbatori (deci cu 2-3 luni inainte) - numa sa găsești service ITP deschis :) se poate face și la reprezentante Dacia ITPul.

Succes.

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am răspuns ceva mai evaziv din amintiri, e undeva la 1500 rpm (plus minus 200 rpm)... însă poți verifica și tu cu consumul instant: las-o în frana de motor de pe la 2500 rpm (adica sa incetineasca singura) și consumul instant tre sa arate zero. Urmărește la ce turație începe sa crească peste zero consumul (calculatorul de injectie reia alimentarea cu carburant la turatia prag) și ți-ai răspuns singur :)

 

Nu e nici o problema, multumesc pentru raspuns. Problema este ca nu am consum instant pe masina, e PH1. Mai am o intrebare, la relanti cu masina scoasa din viteza, deci la 500 RPM cat e la mine, ce consum are pe loc sau in miscare, daca nu ma insel se calculeaza in l/h.

Editat de dust16v
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@ Killer82 Mersi fain pentru informatie...in Decembrie nu ma risc cu inmatricularea,plus ca am asigurarea platita pana la anul in Mai.Deja am vorbit in tara pentru sfarsitul lunii Februarie,din cauza asta ma pregatesc cu echipament de iarna!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate ajuta cineva cu informatii legate de codare chei auto! Pot fi in engleza romana..Pe goagăl nu gasesc nimic concret.Am nevoie pentru un proiect!

 

Editat de MAK
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Problema este ca nu am consum instant pe masina, e PH1. Mai am o intrebare, la relanti cu masina scoasa din viteza, deci la 500 RPM cat e la mine, ce consum are pe loc sau in miscare, daca nu ma insel se calculeaza in l/h.

Sorry - o sa urmăresc turatia și revin cu o observație mai recenta... la ralanti ai cca 750 rpm, nu 500 (mi se pare că gradația de pe turometru e mai ciudata sub 1000 rpm mai ales la PH1) insa Duster nu are consum instant in stationare (l/h) in afisajul standard. Nu stiu ce se vede cu diagnoza OBD insa in bord sub 30 km/h nu afiseaza nimic.

 

Oricum, daca te intrebi cum e mai eficient sa mergi la vale, atunci verdictul e frana de motor si nu scos la liber (din mai multe considerente, nu doar de consum - ci si pentru aspecte de securitate si uzura).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multam, da, de multe ori cobor dintr-un varf de munte si nu stiu cam la ce turatie sa o tin.Este exclus sa o scot din viteza, ,mai ales ca nu stiu cat tin franele la temperaturi ridicate.

Pentru relanti era vorba ca mai dorm in masina si daca e prea frig afara sa am habar cam cat ma tine benzina din rezervor.

Editat de dust16v
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...