Sari la conținut

cutie de viteze - agata intr-a 2-a


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 57
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Inca nu. Am mers cu un prieten care are tot duster 1,5 dci 4x4 si la el se aude acest zgomot metalic. Probabil sa fie timoneria....Mai studiez putin. Oricum daca apare la mai multe masini ma gandesc c

Din partea unui spectator: 1. incercati sa schimbati vitezele in plaja de turatie a motorului si a vitezei vehicolului recomandat de producator 2. in incercarea de a ajunge cit mai repede la

cind masina sta, uleiul se lasa in partea de jos a cutiei (aka baie). "la rece" este oarecum normal sa se auda un mic zgomot. problema este ca in mers nu mai e normal. la timonerie pot fi niste bucse sau sa fi prins plasticul ceva mizerie.

Poti avea dreptate cu cutia de timonerie...Posibil sa fi pierdut etansarea si a intrat mizerie in zona de mecanisme(care's de plastic...).

la mine in 2010 pe toamna m-au chemat si s-a schimbat acesta cutie de timonerie CV pe garantie...si fara sa reclam oarece...Din cate am inteles la vremea respectiva s-au inregistrat ceva cazuri de pierdere a etansarii la nivelul acestei cutii si s-a luat masura ca la o plaja (la inceput de fabricatie) sa se schimbe obligatoriu acestea...De,Duster-ul d'abia aparuse pe piata si nu doreau puseuri negative de la clienti...

Editat de melcu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Poate acest video ne lamureste putin despre aceasta problema:

Off-topic: Frumoase jantele si anvelopele! :)

 

On: Si la mine se aude zgomotul metalic la schimbarea vitezelor. (clanc-clanc- zgomot clasic de fier-pe-fier)

Eu am considerat mereu ca zgomotul e din cauza modului in care schimb eu (incep sa trag levierul si cand simt ca scapa, apas scurt pe ambreiaj (max 1 sec) si schimb repede superior/inferior) - am ramas eu cu pitici pe creier de mult, cu spaima ca ambreiajul la masini e din cristal de Bohemia si trebuie protejat si folosit cat mai putin..)

 

In fine, nu cred ca este o problema neaparat (nu se manifesta in niciun fel dpdv functional)

Eu am incadrat zgomotul in categoria: Test ESP la pleacarea de pe loc (poc-poc-poc-poc pe sub masina), trecere peste obstacole cu rotile virate (tronc-tronc in caseta),

si clasicul zdranganit al duzelor de la aeratoare. :)

E farmecul lor, daca erau silentioase ca Tesla, poate nu ne mai placeau asa mult!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa ne dai mai multe detalii, si eu aceasta problema si vreau sa o rezolv.

Pai n-am avut efectiv o problema ci efectiv m-au chemat si au schimbat cutia timonerie CV...Din cate am inteles la vremea respectiva s-au lansat cateva loturi cu problema de etansare si intra mizerie/apa la nivelul timoneriei si se risca ingreunarea schimbului treptelor de viteza sau mai grav blocare cu imposibilitate schimbare treapta CV(deci nu-i vorba de cutia de viteze in sine ci de cutia de comanda CV- cea in care intra levierul CV- cel de care va tineti toti la schimbarea treptelor de viteza).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 years later...
  • 2 weeks later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...