Sari la conținut

dust3radmin

Clipuri din offroad, soft sau extreme!

Postări Recomandate

Daca nu ma insel cursele de acestfel au loc in Islanda, iar masinile sunt " preparate" sa aiba 1000 de "ponei" cat si si sistem de siguranta de tip "roller cage" in cazd e rasturnare.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, astia sunt tari, iti dai seama ca toata vesela din acea rulota e de plastic :-)

nu e chiar asa...sunt foarte bine depozitate....exista o adevarata industrie in australia cu rulotele off road....nu stiu daca un topic pe tema asta ar fi potrivit aici...dar oricum sunt senzationale(si foarte scumpe :hmm: )

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

EXTREM imi place la nebunie offroadul extrem este foarte spectaculos, tehnic si cere foarte multa experienta dar asta inseamna si foarte multi bani investiti in respectiva masina.

Daca as avea niste bani de bagat as investi intr-un acaret de extrem cu fata (imagine) de Duster ,cred ca mi-as indeplini un mare vis dar poate cine stie poate deveni un viitor proiect si astfel s-ar mai alatura al 3-lea Duster pentru echipa Duster 4x4 Everyoane .

Pana una alta va prezint cateva linkuri de la extrem foarte spectaculoase concursuri la care au participat si colegii nostrii de la Duster 4x4 Everyoane dar la clasa standar nu extrem sau open.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jwrfeQzPPFo

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wN7LHwWK0Eg

Dupa parerea mea si Open si in special Extrem este cu adevarat offroad , iar Standard este un offroad soft dar cu foarte mult raliraid - parerea mea.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Din partea unui spectator: 1. incercati sa schimbati vitezele in plaja de turatie a motorului si a vitezei vehicolului recomandat de producator 2. in incercarea de a ajunge cit mai repede la viteze superioare, economie de combustibil, exista permanent tendinta de a scimba in trepte superioare prea repede. Din acest motiv verificati simptomele si cu un motor turat peste o idee in viteza inferioara, fata de obisnuinta Dumneavoastra. 3. La varianta 4 x 4 tineti cont de specificitatea vitexelor 1 si 2.  3. In functie de mediul de utilizare la peste n km pot fi uzuri la timoneria schimbatorului ( sistemul de cabluri de angrenare ). Pret foarte informativ 500 lei piesa. 
    • Daca vrei neaparat clasa B la franare mai e si Michelin Alpin 6. PS. Ca idee eu as lua anvelopa de SUV, nu de turism, adica la Nokian as alege WR SUV 4 (chiar daca e clasa C) in loc de WR D4...
    • Si eu sunt in cautare de cauciucuri de iarna. Ma bate gandul sa iau pe 70...
    • Salut,   Am un  Duster Laureate 4X4 1.5 110CP din 2017 la schimbarea vitezelor in trepte superioare incepand de la a -II a si pana in a -VI -a in momentul in care apas ambreiajul smuceste ca si cum ar agata ceva si s-ar infrana. Nu face de fiecare data cand si cand. Ati mai intalnit problema?
    • Salut @Midnighte Eu am luat iarna trecuta Dunlop Winter Sport 5, care au B la franare pe ud si C la consum, pretul fiind cam tot pe acolo (400 - 450 RON bucata). Prin review-urile si testele pe care le-am citit anul trecut inainte de achizitie se comportase destul de bine si dupa o iarna cu ele ma declar foarte multumit. Am mers si pe zapada mai mare fara probleme, iar pe ud se simte o imbunatatire clara fata de Continental-urile LX2 (all-season) cu care mi-a venit masina din fabrica. La consum nu ma pronunt, ca iarna oricum creste si eu fac destul de multe drumuri scurte, care nu ajuta din punctul asta de vedere. Despre Nokian WR D4 citisem anul trecut ca nu-s chiar rezistente pe termen lung si se uzeaza cam repede.   In ceea ce priveste DOT-ul, cred ca e inca devreme sa prinzi productia 2019, ca inca mai incearca sa scape de stocurile de anul trecut si mai este un pic pana incepe sezonul cand cumpara de obicei lumea anvelope de iarna. Daca gasesti ceva fabricat pe la sfarsitul lui 2018 eu zic sa iei, ca nu s-a degradat cauciucul asa de tare in 8-9 luni, mai ales daca il iei de la un depozit mare si nu de la un magazin mic (unde nu au o hala cu conditii corespunzatoare de depozitare). Acum o luna mi-am luat cauciucuri de vara si la cele 5 magazine online unde am sunat mi-au spus ca nu-mi pot garanta DOT-ul sa fie din 2019, ci doar 2018/2019. Pana la urma au venit cu data fabricatiei 5218, adica prin decembrie. N-au avut nicio problema anvelopele, merg perfect.   Spor la cumparaturi!
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...