Sari la conținut

Ce nu iti place la Dacia Duster?


Postări Recomandate

Poate pe viitor, Dacia se va gandi si la posibilitatea sa cuplezi 4x2 spatele, nu cum e acum. Ar fi un atuu .

Poti merge cu 4x2 cu tractiune pe spate de acum, prietenii (a se citi cei din zona Timisoarei cu care am iesit azi) stiu de ce. Voi posta maine un filmulet explicativ.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 164
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Sa fac si eu o lista cu ce nu-mi place la Duster:   1. Consuma motorina! La fiecare 800 km tot trebuie sa fac plinul!!! Problema foarte costisitoare... 2. Cand spal parbrizul se consuma lichidul de

Parerea mea: Cooperativa Munca in Zadar. Din fericire portbagajul a fost proiectat exact cum trebuie. Orice altceva, cu timpul ar arata mai urit. Cu conditia sa nu transporti obiecte contondente, sabi

Sunt multe lucruri care nici mie nu îmi plac la Duster, şi as mai fi vrut şi alte opţionale, dar pentru un 4x4 cu gardă mare la sol, nou şi mult mai ieftin, accept aceste neajunsuri. Dacă îmi permitea

Posted Images

pentru banii dati eu sunt mai mult decat multumit de masina. singurul lucru enervant sunt rapoartele prea scurte din cutie. cu toate astea aceste rapoarte o ajuta sa fie destul de sprintena.. adica am reusit sa scartai din roti si la vit 3 ( din motive bine intemeiate a trebuit sa merg blana 1-2-3-4-5).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am citit mai sus pe topic (nu mai dau back-back acum sa pun quote, cine e interesat vede) ca nu exista posibilitatea achizitionarii de piese heavy-duty pt Duster.

Am gasit destule, bani sa fie. Am gasit ambreiaj heavy-duty de la Sachs pentru Duster, Mudster ofera acel LSD pentru grupul spate, barile metalice, suspensii Ironman, am gasit scuturi solide din otel sau aluminiu.. exista bucse si flanse de poliuretan... Rollbar de la Okura.. Google sa traiasca! Cu putina rabdare pentru cautari si cu ceva fonduri se poate transforma Dusterul intr-o masina foarte teapana si solida pentru off-road.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am citit mai sus pe topic (nu mai dau back-back acum sa pun quote, cine e interesat vede) ca nu exista posibilitatea achizitionarii de piese heavy-duty pt Duster.

Am gasit destule, bani sa fie. Am gasit ambreiaj heavy-duty de la Sachs pentru Duster, Mudster ofera acel LSD pentru grupul spate, barile metalice, suspensii Ironman, am gasit scuturi solide din otel sau aluminiu.. exista bucse si flanse de poliuretan... Rollbar de la Okura.. Google sa traiasca! Cu putina rabdare pentru cautari si cu ceva fonduri se poate transforma Dusterul intr-o masina foarte teapana si solida pentru off-road.

 

husky, eu nu te contrazic ca s-ar gasi, doar ca eu n-am reusit :frantics:

bielete nu am gasit de nici un fel PENTRU duster, de bucse am intrebat la aproape toate magazinele dedicate offroad si nici nu s-au obosit sa raspunda, sau mi-au raspuns negativ, si ambreiaj nu am gasit nici pentru dacia nici pentru renault duster. poate poti sa ma ajuti cu niste linkuri pe privat ? dau o bere !

 

bascule nu am reusit sa stramb, si am cam chinuit masina in kilometrii ei.

 

toate cele bune !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...