Sari la conținut

Ce nu iti place la Dacia Duster?


Postări Recomandate

@ cosminium: Fara sa intru in contradictie cu tine sau cu altcineva, intr-adevar aproape tot se poate face aftermarket. Dar asa cum dau bani pentru aftremarket la fel de bine pot plati producatorul pentru schimbari. In afara timpului cistigat (priceless !!!) as beneficia de totala garantie a produsului. Sau cum producatorul nu facae toate piesele, atunci ar putea ajuta la punerea in legatura cu distribuitorii si comandarea de catre mine,beneficiarul ,a modificarilor la subansamble, achitarea lor si transportul la fabrica. Ramine doar ca pe baza comenzii speciale sa fie inlocuite anumite componente. Repet,in limitele transformarilor sau inlocuirilor rezonabile. Gindeste-te ca la o anumita virsta nu mai ai timpul sau cheful de a lucra tu singur sau chiar de a apela la aftermarket.Daca as avea 25 de ani chiar ca m-as baga !!!!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 164
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Sa fac si eu o lista cu ce nu-mi place la Duster:   1. Consuma motorina! La fiecare 800 km tot trebuie sa fac plinul!!! Problema foarte costisitoare... 2. Cand spal parbrizul se consuma lichidul de

Parerea mea: Cooperativa Munca in Zadar. Din fericire portbagajul a fost proiectat exact cum trebuie. Orice altceva, cu timpul ar arata mai urit. Cu conditia sa nu transporti obiecte contondente, sabi

Sunt multe lucruri care nici mie nu îmi plac la Duster, şi as mai fi vrut şi alte opţionale, dar pentru un 4x4 cu gardă mare la sol, nou şi mult mai ieftin, accept aceste neajunsuri. Dacă îmi permitea

Posted Images

Pentru cei fara timp sau fara chef de mici modificari exista marci si modele mai scumpe care pot satisface nevoile si placerile pe indelete.

Repet, in momentul in care cumperi o Dacie, in speta Duster, trebuie sa stii ce cumperi si sa fii de acord cu filozofia care sta in spatele produsului: ieftin, tehnologie reutilizata, satisfacerea nevoilor primare de transport si cam atat. Trecand peste aceasta filozofie, cred ca Dusterul aduce ceva mai mult si anume pasiune.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Colegul @liviuemil cred ca nu s-a apropiat de un duster prea mult pana acum!

Scuzele mele... dar nemultumirile tale mi se par a unui om care are cu mult mai putin de 25 ani... Nu cred ca ai idee ce-nseamna costuri pe o masina si care sunt politicile producatorilor. Sunt ferm convins ca daca m-as duce la VW si mi-as comanda un Passat nou... ei n-o sa poata sa-mi satisfaca dorinta de a avea pe masina un radio-cd simplu, cu fata detasabila... pt ca asa am eu piticii mei!

Totusi, daca ai dori sa devii un Dusterist, ai putea intai sa analizezi ce inseamna aceasta masina si... sa nu sari (cu primul tau post) ca-i o masina pe care se pot pune multe... de producator!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bravo! Sariti cu totii. Nu am facut altceva decit sa raspund la intrebarea topicului. Daca ar fi fost vorba de Logan si as fi spus ca nu-mi place comanda geamurilor pe consola , atunci toti a-ti fost de acord.Cum ramine cu dreptul la opinie??? Normal ca nu m-am invirtit pe linga Duster pentru ca abia acum am inceput sa apreciez masina.Si chiar mi-as dori "chitibusurile" alea lipsa pe ea.

Faptul ca irlandezii o cumpara m-a facut sa stau ore in sir pe computer si sa vad "ce si cum"..Chiar daca o sa mai aveti mult de comentat( la adresa mea) tot o sa-mi iau unul si o sa-l madific cum vreau eu.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@ cosminium: Fara sa intru in contradictie cu tine sau cu altcineva, intr-adevar aproape tot se poate face aftermarket. Dar asa cum dau bani pentru aftremarket la fel de bine pot plati producatorul pentru schimbari. In afara timpului cistigat (priceless !!!) as beneficia de totala garantie a produsului. Sau cum producatorul nu facae toate piesele, atunci ar putea ajuta la punerea in legatura cu distribuitorii si comandarea de catre mine,beneficiarul ,a modificarilor la subansamble, achitarea lor si transportul la fabrica. Ramine doar ca pe baza comenzii speciale sa fie inlocuite anumite componente. Repet,in limitele transformarilor sau inlocuirilor rezonabile. Gindeste-te ca la o anumita virsta nu mai ai timpul sau cheful de a lucra tu singur sau chiar de a apela la aftermarket.Daca as avea 25 de ani chiar ca m-as baga !!!!

Ai si tu dreptate. Numai ca rationamentul tau merge la masini normale... Duster nu e normal (si aici folosesc sensul bun al expresiei) :). Nu cred ca gasesti un raport pret / calitate mai bun.

 

Daca ar fi ca Dacia sa-ti asculte doleantele si sa lungeasca lista optionalelor cat o zi de post, cei mai multi clienti si-ar pune pe masina mult mai multe optionale (si acum, majoritatea Dusterelor sunt versiuni de top). Dupa un timp, legenda pretului mic al Dusterului s-ar evapora (chiar daca vezi lista de preturi mici, in momentul in care auzi in stanga si in dreapta de zeci de ori "M-a costat masina 22000 euro dar sa vezi ce optionale are" e clar ca nu vei mai privi masina asta ca o alternativa low (but quality) cost).

 

Ori asta este exact ceea ce Dacia nu vrea. Ei au construit modelele Dacia pe conceptul "low cost" (fara ca asta sa insemne o calitate mai mica) si tot marketingul se bazeaza pe aceasta ideea. Este ceea ce ii diferentiaza de alti producatori si ceea ce a adus succesul marcii Dacia.

 

Bag mana in foc ca nu vei vedea liste interminabile de optionale la Duster (ca despre el vorbim). Pana si Facelift-ul a venit cu doar 4 optionale suplimentare fata de vechiul model (medianav, cruise control, asistenta la parcarea cu spatele si, sper sa nu ma insel si optiunea asta sa fi fost si la modelul vechi, scaune incalzite). E o dovada clara a ceea ce am spus mai sus legat de pozitionarea masinii si de strategia producatorului.

 

Later Edit:

Daca vrei cu adevarat sa-ti achizitionezi un Duster si, in acest sens, sa beneficiezi de experienta celor care detin acest autovehicul (respectiv majoritatea membrilor acestui forum ), iti sugerez sa intrebi "Ce va place la Duster?".

 

Chiar asa, exista vreun topic pe ideea asta? Dat un search rapid dar nimic asemanator nu gasit (pai frumos ne sade? sa facem posturi intr-un topic "Ce nu ne place" si sa nu existe unul cu "Ce ne place"...tocmai la noi in circumscriptie? :)) )

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Îmi lipsesc protecțiile standard ale aripilor atât de evazate, deși ele sunt disponibile pe Stepway și Terrano 3:

In aceasta situatie ,politica de marketing al brandului Dacia iti sugereaza clar sa achizitionezi cele trei modele prezentate in imagini, sau daca nu , cumpara un singur Land Rover Evoque si te vei bucura de... acelasi pret si nu vei avea nevoie decat de un singur garaj...
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

Îmi lipsesc protecțiile standard ale aripilor atât de evazate, deși ele sunt disponibile pe Stepway și Terrano 3:

 

 

Si de ce nu le pui? Mie si multor altii de aici nu ne lipsesc pentru ca le avem. Le-am luat ca optionale, de lipsa carora se plange lumea pe aici fara ca macar sa se intereseze daca exista sau nu. In standard nu exista deoarece poate exista oameni care nu doresc ca pretul final sa fie "umflat" si cu ele.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...