Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 10.05.2025 în toate secțiunile

  1. Salut @AndreiMacel Am facut un test acum si totul functioneaza bine daca update-ul e facut corect. Versiunea 4.1o restarteaza unitatea de doua ori si continua cu aparitia meniului de alegere limba de instalare, dar nu trebuie sa te grabesti sa dai comanda. Mai astepti si apare un mesaj de sistem pe care il accepti (OK) si astepti sa apara ecranul de instalare Super Mod iar, din care iesi cu butonul Inapoi. Astfel ajungi iar in meniul de instalare a limbii si abia acum selectez pe indelete limba si continua instalarea cu configurarea corecta si pana cand unitatea se restarteaza a
    2 puncte
  2. Salut @Gil26 DBoot e inca prezent in Super Mod 4.1o MN1 Standard, dar nu e prezent in versiunea MN2 Evolution, pentru ca apareau ceva incompatibilitati cu altceva.
    1 punct
  3. Am dat “Like” postului dar doresc sa si multumesc pentru raspunsul detaliat inclusiv ca versiunea este OK, iar din prima poza atasata de coleg era clar ca instalarea NU a fost facuta in mod conform chiar daca pe forumurile romanesti si straine ai oferit tutoriale clare si bine facute (la fel ca toate celelalte) doar ca exemplu si acest video (chiar pentru MediaNav generatie 1 dar pentru o versiune mai veche 4.1e, trebuie tinut cont si de precizarile pentru 4.1o): https://www.youtube.com/watch?v=U3pVdwlctdY PS: si eu acum cativa ani am instalat Supermodd (descarcat chiar din acest topic),
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • Postări

    • Scuze Domnilor! Nu am văzut sectiunea tehnica, și de obicei am postat aici. Știu pentru viitor!   Mulțumesc pentru proceduri, mă apuc de verificări mâine. Ca și feedback, ambreiajul a fost montat cu dispozitiv de centrare, placa de presiune strânsă corespunzător la cuplu, iar aerisirea a fost făcută OK. Ca să fiu sigur, am scos pompa de ambreiaj din panou, și am actionat-o eu manual până nu au fost bule pe furtunul conectat la portul de aerisire. Pompa opune o rezistență la mana constantă pe toată cursa. Cam rămâne doar rulmentul...dam cutia jos sa verific fizic ambreiajul și rulmentul.   O seara faină!
    • 1. Lichid de frână incorect (uzat/neschimbat total/schimbat cu alt tip) 2. Aerisire insuficientă rulment hidraulic. 3. Pompă comandă ambreiaj uzată (e din plastic). 4. Rulment hidraulic defect  
    • Am mutat eu topicul! Durează mult sa cauți secțiunea potrivita!
    • Salut. Nu stiu daca ai postat in sectiunea potrivita si nici daca are sau nu legatura (daca totul s-a facut in mod conform, inclusiv purjarea circuitului) cu asta: https://forumduster.ro/topic/5855-ambreiaj-15dci-șuruburi-placa-de-presiune/ sau cu asta: https://forumduster.ro/topic/5881-rulment-de-presiune-15dci-sachs-3182-654-301-pentru-cutie-6-trepte/ dar faptul ca “…  nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. …” poate avea cateva cauze iar acestea trebuie vazute /verificate fizic pe masina. Totusi am urcat (sunt prea multe sa le atasez pe forum) cateva capturi, poate sunt de folos si altor colegi, pe: https://postimg.cc/gallery/wJf97bt
    • Salutări, Am o situație neplăcută cu ambreiajul Dusterului meu: 1.5 DCI, 4x4, ambreiaj schimbat în urma cu cam 20.000 km, nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. Pare ceva problemă pe rulment de presiune, placă, sau disc de ambreiaj care nu mai culisează ok pe caneluri (a fost gresat corespunzător, doar cu vaselina din kitul de ambreiaj). Cunoașteți vreo situație specifică Dusterelor? Nu as da cutia de viteze jos fără sa fiu sigur... Este destul de mult de muncă la Duster 4x4.   Mulțumesc anticipat!
  • Topicuri

×
×
  • Creează nouă...