Va salut!
Astazi m-am logat pentru prima data pe acest forum ,sunt fosrte incantat sa citesc tot ceea ce postati voi
am un Duster 2015 ,1.5 dci 110 cp,resoftat cred undeva pe la 125-130 cp,4X4 import Germania de nou
toate cele bune
Eu am facut resoftarea la DOK la scurt timp dupa ce am luat masina. Am facut de atunci 80.000 km si sunt foarte multumit. DOK este profesionist (poti citi si pe forumlogan cate resoftari a facut acolo) si il recomand cu incredere. Am mai trimis cativa prieteni cu diferite masini la el (opel astra, logan dci, laguna dci) si au fost multumiti. Dureaza 2 -3 ore dar merita. Iti recomand stage 2 (am avut stage 1 apoi am trecut la stage 2) Succes!
In viraje la denivelari mi se aud niste zgomote,iar in volan se simt foarte tare acele denivelari.Ma bate un gand sa merg in service la garantie.Mai are cineva aceste senzatii? A remediat cineva?
Salutare.
A mai schimbat cineva caseta de directie in ultima vreme? La mine asta noua a inceput sa faca la fel. Exista mai multe tipuri? Nici nu virez bine de volan si incep vibratiile in volan. Exista vreun remediu? Incepe sa ma streseze lucrul asta.
1
punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00
De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.
Inregistrare/Autentificare
Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.
Salutare,
Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate.
Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca. Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi. Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.
Spor la treaba
Salutare!
Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit.
Situația curentă:
Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire.
Întrebări pentru comunitate:
Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)?
– Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență?
Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model?
– Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp.
La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv?
– flanșă superioară?
– burduf de protecție și tampon de limitare?
– bucșe de prindere / șuruburi?
– alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4?
Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București?
Orice informație din experiență directă este binevenită.
Mersi mult!
Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil.
Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte).
Spor si bafta!