Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 70
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Asta e si ideea, pentru noi sunt doar niste bani aruncati, tendoanele alea fiind situate mai sus fata de alte elemente de sub masina. Nu stiu la voi cei cu amortizoare Mudster cum e, dar la restul, da

Acum inteleg si eu de ce trebuie scut fata jos, nu e nimic intre radiatoare si plasticul de la bara

Buna ziua, am ramas dator sa pun foto cu scut la filtrul deoxid de azot (NOx trap).Am fost plecat in CO in muntii retezat.

Posted Images

La 4x2 benzina nu am gasit niciun scut de plastic. Zilele trecute am suit-o pe o rampa si am gasit cateva kile de pamant si iarba cam peste tot, deci m-ar cam interesa un scut care sa-mi acopere cat mai mult. Daca fabrica cineva sau stie cineva pret... Cei de la Taifun sunt super ok, dar nu imi permit:)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Melcule, ai vazut scuturile de la Taifun? ce parere ai (uita-te te rog, daca nu le stii) despre ele, pret/calitate? daca nu ai link-ul site-ului lor iata-l:

aici sunt schitele http://www.taifunoffroad.ro/index.php/taifun/gallery/29

si aici sunt preturile: http://www.taifunoffroad.ro/index.php/t ... kid-plates

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din ce vad in schite prinderea este ca la scutul original in suruburi de diam mic.Eu la al meu am prindere in patru suruburi sanatoase(ca cei de la RTR).Si l-am probat de cateva ori la impact si este OK. De asemenea vad ca urca mult peste grila din cate-m dau seama dupa fantele practicate in el si nu stiu cat de bine raceste radiatorul cu un astfel de scut. :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Stie cineva cu ce scuturi vine versiunea 4x4 1.5DCI Laureate, din ce material sunt facute si ce grosime au?

 

La versiunea 4x4 1.5DCI Laureate am verificat eu, scutul motor este metalic, din tabla, la fel ca la logan, nimic special.

 

Eu unul nu m-am lamurit ce scut au versiunile 4x2. Cineva spunea ca de plastic, altcineva ca nu au de loc, la dealer nu aveau un 4x2 disponibil sa ma bag dedesupt. Vanzatorul mi-a spus ca toate versiunile Duster au scut motor metalic.

 

Atentie, e vorba de scut motor, nu de altceva! Adica asigura protectia partii inferioare a motorului (baia de ulei), nu si a partii frontale. Cine spunea ca a gasit noroi si paie si nici urma de scut la 4x2 cred ca se astepta sa gaseasca un scut care porneste de sub bara din fata, ori nu exista asa ceva la nicio versiune. Cel de Al dintre accesoriile de origine este de fapt un adaos frontal al scutului motor de care vorbesc eu.

 

Deci, are Duster 4x2 scut motor metalic din fabrica? Sau are de plastic? Sau deloc?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva cu ce scuturi vine versiunea 4x4 1.5DCI Laureate, din ce material sunt facute si ce grosime au?

 

La versiunea 4x4 1.5DCI Laureate am verificat eu, scutul motor este metalic, din tabla, la fel ca la logan, nimic special.

 

Eu unul nu m-am lamurit ce scut au versiunile 4x2. Cineva spunea ca de plastic, altcineva ca nu au de loc, la dealer nu aveau un 4x2 disponibil sa ma bag dedesupt. Vanzatorul mi-a spus ca toate versiunile Duster au scut motor metalic.

 

Atentie, e vorba de scut motor, nu de altceva! Adica asigura protectia partii inferioare a motorului (baia de ulei), nu si a partii frontale. Cine spunea ca a gasit noroi si paie si nici urma de scut la 4x2 cred ca se astepta sa gaseasca un scut care porneste de sub bara din fata, ori nu exista asa ceva la nicio versiune. Cel de Al dintre accesoriile de origine este de fapt un adaos frontal al scutului motor de care vorbesc eu.

 

Deci, are Duster 4x2 scut motor metalic din fabrica? Sau are de plastic? Sau deloc?

Putin eronata informatia referitoare la scutul din aluminiu!

Scutul de aluminiu este un scut (la fel cu cel metalic din dotarea de serie a masinii numai ca este mai "lung" spre fata si acopera si bara de protectie (din plastic) pana la grila inferioara de ventilatie. El se poate monta si in locul scutului metalic (asa cum il are Melcu') dar si peste el (asa cum l-am montat eu)

O zi buna!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Stimati dusteristi, de unde ati luat scutul de aluminiu?

Ca multi altii am intrebat si eu pe la dealeri si toti au ridicat din umeri...

Multumesc!

 

iata de unde l-am luat eu: http://www.pieseautodacia.ro/product.php?id_product=38

 

nu te lua dupa ce scrie in paranteza. suna-i si fa comanda ca ti-l aduc. dureaza cateva zile dar il vei avea. e f. simplu sa ti-l montezi si singur ca vine cu tot ce trebuie (suruburi, piulite, saibe)si nu trebuie sa dai gauri, sa tai....

succes!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Un mic progres facut intr-o ora cat am avut timp dupa serviciu. Am desfacut triplele. Pe cea din stanga se vede clar mufa intermediara catre cablajul de priza remorcare, care duc intr-un mic modul pe care scrie "Calculateur de remorque" lipit pe caroserie in spatele capitonajului. Dar in tripla din stanga, cea cu problema, nu vad bine traseul, este o mufa care in spatele caroseriei se desparte in 2, o parte urca si cealalta parte merge catre stanga prin bara. Urmeaza sa verific traseul mai bine. Cu ocazia asta am descoperit ca lampa de ceata din catadioptrul din bara nu merge, becul pare bun, probabil de la contacte ca am gasit umezeala in soclul becului. Foarte prost sistemul de prindere al mufelor in socluri, nu au garnituri de cauciuc sa etanseze.    Si imagini cu cablajele la cele 2 triple si modului de remorca.
    • Multumesc.  - Am desfacut tripla dreapta de pe masina, si in ea intra o mufa simpla cu 4 sau 5 fire. O sa demontez si tripla stanga sa vad cum arata si acolo, daca se vede vreo alta mufa intermediara. - In tripla masinii dreapta functioneaza toate, problema este doar in priza carlig. - Pozitiile si frana merg pe dreapta la remorca (nu ma gandii sa verific si pinul din priza), dar poate sunt luate numai de pe stanga. Ca doar se aprind simultan dreapta-stanga. O sa verific maine toti pinii din priza, sa vad daca mai este ceva nefunctional. 
    • Păi e cu cântec: - instalația de cârlig se înseriază între mașină și lampi st, dr și ceață, a - trebuie demontat lampa dreapta spate și văzut dacă iese cablajul din mașină și intră în lampă (inițial, fără cârlig) b - dacă iese cablajul din mașină și intră într-o mufă apoi din mufa aia pe vreo 10 cm de cablaj ai o mufă cuplată la lampă e ok, cablajul cârligului e la locul lui. c - la priză ar trebui să ajungă 3 sau 4 cabluri : priză, ceată spate st, lampă dreapta spate sau priză, ceată spate st, marșarier dr ,lampă dreapta spate E de investigat. În cel mai rău caz trebuie făcut reverse engineering și ridicată o schemă a cablajului pentru modulul de cârlig (nu există la Renault) de pe altă mașină/instalație.
    • Buna seara. Am si eu o intrebare legata de priza de carlig (13 pini), montata cu carlig cu tot in reprezentanta, ca si optional, cand am cumparat masina. Am pus azi o remorcuta noua si am constatat ca nu imi merge semnalizarea pe dreapta. In rest merge totul, semnalizarea stanga, pozitia si cele de ceata. Coincidenta, este partea dreapta care a fost implicata in accident acum 2 ani si la care s-a intervenit (aripa fata, usa spate, etc). Inainte de accident a functionat. Am verificat in priza si nu este nimic pe pinul de semnalizare dreapta (am gasi pe net schema pinilor). Vizual, cablurile sunt ok, nu se vede nimic rupt. Stie cineva unde sa ma uit si ce as putea verifica? Multumesc in avans.  Am postat pe threadul inceput de mine cu masina mea, daca nu este ok se poate muta.
×
×
  • Creează nouă...