Sari la conținut

dusterfan

Jante 16" si 17" pe Dacia Duster

Postări Recomandate

Da rezerva are senzor, şi daca are, pentru care din cele 4 roţi e setat?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Aaa, rahat. Credeam ca senzorii sunt cumva lunguieti asa, in continuarea ventilului si poti sa-i scoti usor, fara desfacut anvelope de pe janta. Ce urat...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare comunitate (este primul meu post pe acest forum)!

Intenționez să achiziționez un Duster nou, varianta Prestige și am o mare nelămurire / rugăminte legată de dimensiunile anvelopelor trecute în carte...

Dacă aleg din fabrică varianta de jante pe 17" (jante diamantate 17'', design Maldive), în carte este trecută și dimensiunea echivalentă pe 16" pentru anvelope (adică ambele dimensiuni standard: 215/60 R17 și 215/65 R16)? Puteți vă rog să vă uitați în cartea voastră de identitate și să verificați acest lucru (cei care au cumpărat noul Duster)?

Îmi plac mult ca și aspect jantele pe 17", dar aș vrea să îmi iau ulterior încă un set de 4 jante sh pe 16" și să le încalț cu anvelope A/T pentru noroială, iar cele de 17" care vin din fabrică să le las mai mult pentru șosea. Vreau de 16" pentru noroială că așa e mai mare balonul anvelopei și va amortiza mai bine șocurile.

Dacă nu sunt trecute și dimensiunile pe 16", aș putea să comand mașina din fabrică direct cu jante pe 16 (jante aliaj ușor 16", design Cyclade), dar nu arată atât de bine.

Multumesc anticipat.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da sunt trecute..:cele pe 16 sunt la principale si pe 17 la optionale la sfarsitul redactarii cartii de identitate

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 09.01.2015 la 12:00, huskyuk a spus:

Iti spun sigur ca iti va sta aprins mereu martorul de presiune in roti!

 

Cei din service-uri au inceput deja sa se loveasca de problema asta cu PH2-uri. La fel, daca schimbi pozitia rotilor (celebra rotatie a anvelopelor fata-spate stanga-dreapta) pentru uzura uniforma, si se aprinde martor-ul de presiune, pe CLIP va aparea de exemplu problema la roata dr-f, pe cand tu ai pana la roata st-s.

Este un sistem de monitorizare a presiunii ieftin si cam cu hibe. Masinile mai pricopsite fac aceasta monitorizare cu ajutorul calculatorului de ESP. Identifica diferente intre vitezele de rotatie ale rotilor si sunt mult mai precise.

La VW Golf exista buton de anulare a senzorului de presiune in roti, care se afla in torpedou. Pentru Duster, orice martor luminos, poate fi stins din calculator.

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce relevanta are comparatia ta?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

O fi vorba de o revelatie..

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 21 ore, MAK a spus:

Ce relevanta are comparatia ta?

Adica poti avea bordul fara martori aprinsi.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...