Sari la conținut

dusterfan

Jante 16" si 17" pe Dacia Duster

Postări Recomandate

Cu siguranta vor merge. Din cate stiu tot ce conteaza este sa pastrezi diametrul exterior al rotii. Cred ca merge si de 18", singura problema ar fi costurile ridicate pt anvelope.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

salut tututor de pe forum . am facut niste calcule, am studiat si nissan qashqai, am afla ca si dusterul si nissanul au prindere 5x114,3 si de pe acest site am vazut ca in diametrul exterior, roata de 215/65 R16 este aproximativ la fel cu cea de qashqai de 215/55 R18. are cineva experianta in photoshop sa puna jantele de nissan pe un duster sa vedem cu arata?

 

 

http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg4.html

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Sunt posesorul unui Duster 4x2 si pana acum sunt multumit de el.

Am doar 2000 km si un consum mediu de 8,1 (motor 1,6 benzina).

 

Vreau sa-l echipez pe viitor de iarna si nu stiu ce jante sa iau pentru noul set de anvelope. Stie cineva caracteristicile jantelor (distanta prezoane, jatime etc).

 

Multumesc

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Cu siguranta vor merge. Din cate stiu tot ce conteaza este sa pastrezi diametrul exterior al rotii. Cred ca merge si de 18", singura problema ar fi costurile ridicate pt anvelope.

 

Nu sunt mecanic auto, dar din cate am auzit/citit sistemul de rulare/suspensia/franele sunt proiectate din fabrica pt anumiti parametrii. Daca schimbi jentile si anvelopele se va schimba greutatea celor 4 roti, de obicei acesta creste (de multe ori jentile de aliaj sunt mai grei decat cele de otel, chiar si pe aceasi marime). Astfel suspensia si franele vor fi solicitate mai mult decat cu rotile originale din fabrica. Deci probabil vor rezista pt o peroada mai scurta de utilizare.

Eu zic ca trebuie urmarit ca schimbarile facute la jenti/anvelope sa produca o diferenta de greutate cat se poate de mica.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Plus discrepantele din Cartea de Identitate a Vehiculului, respectiv Certificatul de Înmatriculare => probleme cu agentii RAR ...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Deoarece ma intereseaza tema, un coleg de club din HU ( Dacia guru ) recomanda firma si acest tip de  Cruise control. Pret informativ 150.000 HUF care inseamna apox 500 euro. https://tempomatbeszereles.hu/en/galleries/tempomat-beszereles-dacia-duster-2013/    montaje pe Dacia:   https://tempomatbeszereles.hu/en/referenciak/#filter-dacia
    • @domnulnopcea Cuplul la Duster, la 1.5 dCI si 1.3 TCe, e ok de la turatii foarte joase. De asta, ar trebui sa aplici 2 metode de condus : 1 - schimbat foarte rapid - de exemplu, in maximum 20 m, sa fii deja ~ 40-50km/h, in treapta 4 2 - schimbat in jurul valorii de 3200-3500 rot/min. Din treapta 1 in 2 este posibil sa simti smucitura, dar in rest n-ar mai trebui. Dusterul se conduce mai "special"...treapta 1 e pe post de reductor
    • Daca ridic piciorul exagerat de repede de pe ambreiaj, da, e normal sa bruscheze. De fapt e un fel de frana de motor. In rest eu nu am sesizat vreo problema. Intra perfect in orice viteza, chiar si la 70km/h in tr2  nu bruscheaza, nu agata,doar tiuie... Sincer eu am condus doar benzinare. Iti recomand sa "gadili" un pic ambreiajul cand schimbi in tr inferioare.
    • Salut, eu nu intampin nici un fel de zgomot insa in unele situatii intra mai greu in viteza 1, in special cand plec de pe loc. Dupa ce bag in a 3 si apoi in 1 totul merge ca uns. am fost la reprezentanta si mi s-a spus ca e complet normal. si eu am acealasi motor ca tine @Amiralul as dori sa te intreb daca tu simti o mica bruscare atunci cand schimbi viteza in treptele inferioare (1, 2, 3). cei de la reprezentanta mi-au spus ca e totul normal. eu vin de pe un motor diesel de laguna 2 unde nu era aceasta bruscare. m-am interesat si multi mi-au spus ca se datoreaza faptului ca duster nu are volanta dubla... mai experimenteaza cineva aceasta bruscare?
    • Salutare, Sunt proaspat posesor de Duster 1.3 TCe 150hp 2WD. Sunt foarte multumit de masina. Motorul trage mult mai bine fata de diesel sau de fostul 1.2 TCe. Stiu ca au existat cateva probleme izolate de sirenaj a cutiei de viteze pentru versiunile diesel. De ce ceva timp aud si eu acel tiuit puternic la accelerari bruste peste 4200 rot/min. In tr 2 se aude cel mai strident.  Nu exista pierderi de putere sau ezitari, dar nu stiu cum va afecta cutia pe termen lung. Ma mira faptul ca benzinarul are astfel de probleme (cu atat mai mut cel de 150hp). Eu nu as da cutia jos chiar si pe garantie daca as sti ca nu e problema serioasa si poti ignora acel sunet + ca nu ai de ce sa treci de 4000 de ture cu 1.3 tce, trage suficient de bine in plaja 2000-4000 (like a diesel  ). Mai are cineva asa ceva? 
×
×
  • Creează nouă...