Sari la conținut

dusterfan

Jante 16" si 17" pe Dacia Duster

Postări Recomandate

Cu siguranta vor merge. Din cate stiu tot ce conteaza este sa pastrezi diametrul exterior al rotii. Cred ca merge si de 18", singura problema ar fi costurile ridicate pt anvelope.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

salut tututor de pe forum . am facut niste calcule, am studiat si nissan qashqai, am afla ca si dusterul si nissanul au prindere 5x114,3 si de pe acest site am vazut ca in diametrul exterior, roata de 215/65 R16 este aproximativ la fel cu cea de qashqai de 215/55 R18. are cineva experianta in photoshop sa puna jantele de nissan pe un duster sa vedem cu arata?

 

 

http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg4.html

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Sunt posesorul unui Duster 4x2 si pana acum sunt multumit de el.

Am doar 2000 km si un consum mediu de 8,1 (motor 1,6 benzina).

 

Vreau sa-l echipez pe viitor de iarna si nu stiu ce jante sa iau pentru noul set de anvelope. Stie cineva caracteristicile jantelor (distanta prezoane, jatime etc).

 

Multumesc

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Cu siguranta vor merge. Din cate stiu tot ce conteaza este sa pastrezi diametrul exterior al rotii. Cred ca merge si de 18", singura problema ar fi costurile ridicate pt anvelope.

 

Nu sunt mecanic auto, dar din cate am auzit/citit sistemul de rulare/suspensia/franele sunt proiectate din fabrica pt anumiti parametrii. Daca schimbi jentile si anvelopele se va schimba greutatea celor 4 roti, de obicei acesta creste (de multe ori jentile de aliaj sunt mai grei decat cele de otel, chiar si pe aceasi marime). Astfel suspensia si franele vor fi solicitate mai mult decat cu rotile originale din fabrica. Deci probabil vor rezista pt o peroada mai scurta de utilizare.

Eu zic ca trebuie urmarit ca schimbarile facute la jenti/anvelope sa produca o diferenta de greutate cat se poate de mica.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Plus discrepantele din Cartea de Identitate a Vehiculului, respectiv Certificatul de Înmatriculare => probleme cu agentii RAR ...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Era versiunea de 110 KW, deci 150 CP. Avea 6000+ in bord, achizitionata recent. Na, eu am spus ce am vazut 6 zile cat m-am dat cu ea si nu merg la consum, poate am piciorul mai greum Pana la urma cum e bafta fiecaruia, o fi fost prea strans motorul, vreun soft mai slab calitativ pe ECU, benzina mai slaba...oricum, nu mi-a placut deloc feeling-ul plus consumul (mult prea mare pentru motorasul asta, o fi prea grea caroseria).
    • mi-as dori sa fiu de acord cu tine insa cu parere de rau .. poate aia era de 130 sau avea ceva prbl. - balanganeala??? ce i aia? Motorul si cutia sunt extrem de "smooth".nici o legatura cu dieselul si smuceli! - consumul meu a fost intre 4.9 si 5.5. la drum intins. Deva - Sibiu - 6.1, apoi plinul si pana la rm valcea 4.9 si pana in Buc 5.5. viteze intre 90 - 127 ( mers intins cu 122, deh, rodaj) - nu stiu de 4000 ,- eu n am trecut de 3000 rpm. se duce instant catre 130 km /h fara sa ti dai seama - n o tin pe 2wd ( nu se recoomanda si nu ii vad rostul) dar la drive test cu varianta 4x2 asa era cum zici :)aia e boala lor. Trag intr o parte si patineaza. De asta am luat 4x4.  
    • Salut,   Eu o conduc pe a mea ( altă marcă - 1.6 T DGI  177 CP ) cum conduceam Dusterul ( 1.6 16 V 4x4 din 2011 ) și îmi consumă 10 % oraș, consum la pompă.
    • M-am dat cateva zile cu 1.33 TCE 4x4. Impresii dupa ture prin Iasi si imprejurimi: - aceleasi rapoarte ca la diesel 4x4, insa mai smuncita la schimbari plus o balanganeala ce se simte in schimbator la ridicarea piciorului de pe acceleratie. - consumul zboara efectiv daca o conduc normal spre 11-12% (la pompa) in mod Auto/2WD; daca 'mangai' pedala atunci sta pe la 9+. Daca o trec pe ECO mai bine ma las pagubas. - foarte anemic vs diesel pe partea de cuplu, desi e acelasi, dar 'noroc' ca fiind benzina se poate tura spre 5000+ si-ti faci treaba, insa dupa 4700+ turbina incepe la propriu sa suiere de zici ca nu mai are aer. - delearul mi-a confirmat ca 4x4 e out pt 1.3 TCE din cauza noxelor, momentan dieselul e singura varianta. Ramane de vazut pe viitor.   Mult mai usoara se simte fata de diesel, cu rotile de iarna si 2WD la plecari de pe loc (mai ales in rampa pe asfalt) dadeam ture pe loc.
    • Salut! La ce alt service autorizat ai fost, pentru ca in aprilie ar trebui sa merg la service si vroiam sa merg acilo de unde am cumparat masina, adica la Meridian Vest din Maniu, dar daca spui ca ai avut probleme....
×
×
  • Creează nouă...