Sari la conținut

Anvelope Dacia Duster


Postări Recomandate

La ‎10‎/‎23‎/‎2017 la 12:52, Stef13 a spus:

A avut cineva de-aici probleme cu anvelopele de iarna Nokian WR D4 pentru Duster, mai ales cu cele fabricate in Rusia?

Intreb fiindca am vazut discutii pe alte forumuri in care majoritatea au remarcat aderenta foarte buna pe zapada dar nu putini reclama calitatea slaba a acestor anvelope in conditii normale de utilizare, si nu neaparat in sensul ca s-ar toci usor, ci ca efectiv sar bucati din ele dupa 1-2 ierni:

" Despre Nokian WR D4 nu mai vreau sa aud. Foarte bune pe zapada adanca, dar in rest mediocre si dupa 2 sezoane cele pe fata s-au autodistrus (s-au rupt bucatele din ele in ultimul hal) "

" I had a pair of d4 fall to pieces on the edges after just one winter on the tyres (Car had 4 one). "

Salut, eu detin Nokian WR D4 , le-am exploatat iarna trecuta pe 4x4 aprox 15.000 km..sunt foarte multumit de ele atat pe zapada cat si pe polei doar ca la 5000 km de reechilibrez si le schimb in x pe masina. Au fost cumparate din reprezentanta Vianor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...
  • Răspunsuri 1,3k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Daca ramai pe all season eu as sta tot cu good year cu care a venit masina. Pana acum am incercat continental si barum, all season, dar am mers si iarna cu ele, doar in primul an cand erau noi, adica

Jentile stilizate ...365R sunt mai grele decat cele de tabla cu peste 2 kg.Dusterul este o masina grea pentru motorul 1,3 sau 1,5.Plecarea de pe loc este greoaie fata de alte masini cu aceeasi motoriz

Am largit lista inceputa de @dacian cu variante de cauciucuri mai late (225 mm) care intra pe janta stoc. Vorbim strict de R16, jante stoc si suspensie stoc, varianta 4x4 (benzina/diesel/ph1/ph2).  

Posted Images

Salutare, 

Dusterul meu 2017 a venit cu anvelope Michelin Latitude Tour HP M+S DOT august 2017.

Reprezentantul de la Serus mi-a zis ca vine cu anvelope all-season. Marcajul de la anvelope reflecta ce a zis Serus. Pe site-ul Michelin, aceste anvelope sunt prezentate ca fiind de vara.

Sunt total nelamurit.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Michelin Latitude Tour HP M+S sunt allseason si merg citez dealerul ''prima iarna sunt ok''deci poti merge linistit cu ele vara dar la iarna poate iti iei dedicate de iarna.

Editat de Caphonne
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Buna ziua, sunt in căutarea unor anvelope de vara și eram interesat și de Michelin cross climate. A avut cineva așa ceva? Cum se comporta fata de anvelopele de fabrica?

Deasemenea in shortlist mai sunt:

- Michelin primacy 3

- bridgestone turanza 005

- hankook ventus prime 3

Dacă le-ați folosit, puteți să îmi spuneți cum vi s-au părut.

As opta pt Michelin pt durata de utilizare, din experiența uzandu-se mai greu decât alte mărci (cum ar fi continental).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca e sa ne luam dupa marketingul celor de la Michelin, CrossClimate sunt anelope de vara omologate si pentru iarna. Cu asta se lauda ei insa in realitate cred ca sunt tot niste all-season-uri, calitative ce-i drept.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...