Sari la conținut

Anvelope Dacia Duster


Postări Recomandate

Am avut ocazia sa pipai ,daca pot spune asa, celebrele Michelin CrossClimate, prima impresie e ca sunt ca de plastic, adica nu au elasticitate mai deloc, nici macar ca o anvelopa de vara, ce sa mai zic fata de cele de iarna, asa ca am mari dubii ca pot avea un comportament decent pe zapada. Eu am ales Debica Frigo ca anvelope de iarna pt alta masina , nu Duster, cu toate ca eram pornit pe Michelin CrossClimate. Cine are aceste anvelope rog sa postati impresie dupa prima zapada/ gheata ca sunt f curios.

 

Am avut prima generatie de Debica Frigo acum vreo 11 ani pe un turism. S-au comportat foarte bine iarna, am urcat si la munte pe asfalt curatat in batjocura (destul de multa zapada pe drum) si am prins si parcari inzapezite din care am iesit fara probleme. In rest prin oras si pe drumuri naționale nici un fel de probleme, inclusiv pe vreme cum e acuma (caldut ~ 10*C si ud pe jos) se comportau foarte bine. Le-am folosit insa si vara si evident ca franau mai prost si s-au uzat rapid.

 

Generatia Frigo 2 (sau mai mare) care e acuma mi s-au parut si mai bine proiectate. Cineva imi spunea ca sunt facute pe matrite de Goodyear / Dunlop cu o generatie in urma (sunt made in Polonia, in grupul Goodyear poziționate alaturi de Sava din Slovenia si Fulda din Germania)

Deci eu cred ca sunt o alegere foarte buna.

 

Pt Duster exista varianta SUV care insa trece de 500 lei / buc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,3k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Daca ramai pe all season eu as sta tot cu good year cu care a venit masina. Pana acum am incercat continental si barum, all season, dar am mers si iarna cu ele, doar in primul an cand erau noi, adica

Jentile stilizate ...365R sunt mai grele decat cele de tabla cu peste 2 kg.Dusterul este o masina grea pentru motorul 1,3 sau 1,5.Plecarea de pe loc este greoaie fata de alte masini cu aceeasi motoriz

Am largit lista inceputa de @dacian cu variante de cauciucuri mai late (225 mm) care intra pe janta stoc. Vorbim strict de R16, jante stoc si suspensie stoc, varianta 4x4 (benzina/diesel/ph1/ph2).  

Posted Images

Salut !

As vrea sa va rog sa-mi spuneti ce parere aveti despre anvelopele de mai jos.

Multumesc !

 

Anvelope de Iarna BFGoodrich G-FORCE WINTER2 SUV 215/65R16 102H

Salutare.

Am avut la munca, doua ierni, anvelopele astea pe 25 de Dustere. Al meu era singurul care era incaltat pe General SnowGraber si... din toate masinile, a mea a fost singura care n-a avut probleme pe timp de iarna. N-am ramas impotmolit, n-am derapat nici pe zapada si nici pe drum semiumed la temperaturi de 5 grd.

E-adevarat ca sunt mai silentioase decat ce-am avut eu dar... dpmdv, acesta nu este un criteriu pentru anvelopa DE IARNA. Adica, daca-i mai silentioasa e si mai "subtire" in posibilitatea de "agatare" a zapezii.

Daca vrei parerea mea, sincera, aceste anvelope nu merita! Dar, s-ar putea ca altii sa aibe alte pareri

 

Editat de danielcojocar
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nici o treaba, dar nu stiu dupa ce criterii le alegi.

Eu recomand:

Continental CONTICROSSCONTACT WINTER - le am acum pe masina, intru in a 4-a iarna cu ele, 35.000 KM, inca se tin bine.

 

Urmatoarele o sa fie:

Bridgestone Blizzak LM-80 EVO - am citit review-uri bune despre ele.

 

Nu inteleg de ce vrei gume cu indicele XL pentru o masina usoara ca Dusterul?

 

E doar parerea mea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

NORDMAN de iarna (nu stiu modelul exact) are un coleg pe Subaru Forester si e foarte multumit. Omul e montaniard si se baga pe tot felul de forestiere, drumuri rele, etc. dar merge si pe asfalt, evident.

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...