Sari la conținut

Anvelope Dacia Duster


Postări Recomandate

Dacia Duster va fi echipata cu anvelope de provenienta Michelin si Continental, modele fiind:

 

 

    Michelin Latitude Tour HP
    [*:pz5r10fs]All season
    [*:pz5r10fs]echipare 4x2 si 4x4
    [*:pz5r10fs]indice incarcare 98
    [*:pz5r10fs]indice viteza H sau T
    [*:pz5r10fs]dimensiune 215/65 R 16
    [*:pz5r10fs]pret: intre 450-530 RON

Ce zice producatorul:

 

Este anvelopa 4x4 care are o durata mare de viata si care ofera confort maxim!

 

Confort maxim: Cu 5% mai putine vibratii si 5% mai putin zgomotin comparatie cu MICHELIN MXV4+.

 

Rezultate teste:

 

In urma unui test impartial, efectuat in octombrie 2006 si ianuarie 2007, de compania germana TUV SUD Automotive, s-a observat ca anvelopele Michelin Latitude Tour HP au o durata de viata cu 35 % mai mare decat ale celorlalti competitori din industria premium.

 

Anvelopele pe 17 inch, cu dimensiunile 235/65, au fost testate pe un Volkswagen Touraeg 3.0 TDI V6 si au rezistat cu 33 % mai mult decat media concurentilor. Diferenta a crescut la 38 % in cazul pneurilor pe 16 inch, cu dimensiunile 215/65, testate pe un Nissan X-Trail 2.2 DGI. Transformata in timp inseamna ca daca alte anvelope au o viata medie de trei ani, cele Michelin Tour HP pot fi folosite fara probleme chiar si dupa patru ani. Astfel, Michelin a rezolvat una dintre problemele semnalate de multi posesori de SUV.

 

In acelasi timp, mergand pe principiul ca o calatorie confortabila depinde de zgomotele exterioare si de vibratii, Michelin a reusit sa faca anvelopele Latitude Tour HP cu 3 % mai silentioase decat modelele precedente ( Michelin Energy MXV4+, care au echipat prima generatie de BMW X5), ele generand cu 5 % mai putine vibratii decat acestea. Noile pneuri au o longevitate sporita care nu afecteaza nici performanta, nici siguranta. Astfel, este bine de stiut ca, pe un carosabil ud, Latitude Tour HP are o aderenta cu 5 % mai mare decat vechile anvelope Michelin Energy MXV4+.

 

Pe langa toate acestea, noua generatie de anvelope reduce consumul mediu cu 0,24 Litri la 100 de kilometri ( in cazul unei masini de doua tone cu un consum mediu de 12 litri la 100 de kilometri) si reduce emisiile de dioxid de carbon cu 5,7 grame pe kilometru. Toate aceste caracteristici au facut ca anvelopele Michelin Latitude Tour HP sa fie alese pentru a echipa urmatoarele modele SUV si crossover: Audi Q7, noul BMW X5, Kia Sorento Facelift, Land Rover Freelancer 2, noile Mercedes ML si R-Klasse, noul Mercedes GL, noul Porsche Cayenne si noul Volkswagen Touareg. In acelasi timp, in viitorul apropiat, se vor regasi si pe Citroen C-Crosser, Peugeot 4007, Volvo XC70 si Volkswagen Tiguan. Nu in ultimul rand, gumele Latitude Tour HP sunt disponibile si in versiunea ZP runflat. Acestea beneficiaza de o tehnologie ce ranforseaza flancurile pneului astfel incat, cu o anvelopa desumflata complet, se mai poate rula 80 de km, cu o viteza maxima de 80 km/h. Incluzand versiunile ZP, pneurile Latitude Tour HP sunt disponibile in 32 de dimensiuni.

 

    Continental Conti Cross Contact LX
    [*:pz5r10fs]All season
    [*:pz5r10fs]echipare 4x4
    [*:pz5r10fs]indice incarcare 98
    [*:pz5r10fs]indice viteza H
    [*:pz5r10fs]dimensiune 215/65 R 16
    [*:pz5r10fs]pret: intre 360-500 RON

Ce zice producatorul:

 

Anvelopa bine echilibrată pentru vehicule 4x4 medii şi grele.

Datorită umărului exterior deschis, această anvelopă oferă manevrabilitate bună şi frânare de calitate chiar şi pe teren. Cele 4 şanţuri mari şi adânci de pe circumferinţă, cu deschiderea mai largă decât baza asigură o rezistenţă foarte bună la aquaplanare şi reduce deteriorările anvelopei prin evitarea capturării de pietre. Datorită nervurilor şi striaţiilor pronunţate, cele trei rânduri de blocuri de pe circumferinţă asigură un răspuns precis la schimbările de direcţie şi performanţe foarte bune în linie dreaptă, garantând în acelaşi timp o rulare silenţioasă şi uşoară.

 

Rezultate teste:

 

În numărul 04/2006 revista ’Auto Bild Alles Allrad’ a testat dimensiunea 235/65 R 17 108 H.

 

Calificativul pentru ContiCrossContact LX: "Exemplară"

 

Evaluarea: "Combină caracteristici de bună manevrabilitate cu precizie sporită a direcţiei pe drum uscat, rezistenţă scăzută la rulare, protecţie împotriva acvaplanării.

 

 

Pt cei care au primit Duster-ul ii rog sa ne spuna cu ce anvelope a venit echipata masina si ce tip de tractiune au (4x2 sau 4x4).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,3k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Daca ramai pe all season eu as sta tot cu good year cu care a venit masina. Pana acum am incercat continental si barum, all season, dar am mers si iarna cu ele, doar in primul an cand erau noi, adica

Jentile stilizate ...365R sunt mai grele decat cele de tabla cu peste 2 kg.Dusterul este o masina grea pentru motorul 1,3 sau 1,5.Plecarea de pe loc este greoaie fata de alte masini cu aceeasi motoriz

Am largit lista inceputa de @dacian cu variante de cauciucuri mai late (225 mm) care intra pe janta stoc. Vorbim strict de R16, jante stoc si suspensie stoc, varianta 4x4 (benzina/diesel/ph1/ph2).  

Posted Images

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Interesant...

O recomandare de anvelope ceva mai pt off road?

 

Continental CrossContact AT. pret ~500RON (215/65R16)

 

 

Exact la asta ma gandeam si eu sa pun pe masina dupa achizitionare. Sau ar mai fi

General Tire - Grabber AT2

Yokohama - Geolandar AT-S

 

preturi nu stiu, doar in dolari, le-am gasit pe un site american, daca va intereseaza prezentarea generala, o pot copia aici, pt cei ce stiu engleza. :cry:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Stie cineva (de preferat nu pe vorbe) ce cauciucuri sunt indicate la Duster pentru iarna? Vreau sa le iau de acum pt ca ma gandesc ca sunt mai ieftine. multumesc. Unde pot comanda si jante de tabla? Am azot racing pus in Italia asta vara si nu mai umblu la ele ca tare bine se comporta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@luciango: dintre cele din link-ul dat de tine, am Pirelli. Sunt superbe pe zapada afanta/batatorita, sunt f bune pe asfalt. Inca n-am simtit nevoia de lanturi cu ele (2 ierni) pe un AstraG, asa ca la 4x4 ar trebui sa fie mirifice. bafta!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...