Sari la conținut

Martor preincalzire Bujie incadescenta aprins in timpul mersului


Postări Recomandate

:thumbsup: Macar scapi ieftin! Pregatestete cu textul livrat la service macar sa puna un tester pe el...sa nu patesti ca FILISOFT, deoarece cel mai usor e sa te trimita la plimbare...pentru ei.

Da electronica ne omoara. Ce frumos era la 1300 deschideai capota si deja vedeai unde " singereaza ".....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 24
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Martorul respectiv este pe alerta de gr II .Deci semnaleaza incidente minore pentru care nu trebuie imobilizata masina.Este bine de oprit motorul si repornit.Daca persista, vira la service...

La acel Duster ph1 ai martor dedicat apă în motorină, deci nu se folosește "spira". Cum mașina aia area o vârstă e posibil să fi ajuns apă în conectorul releului de bujii, mai ales dacă s-a mai umblat

Posted Images

Salut,

De dimineata am fost la service, masina a fost pusa pe tester, unde erau memorate doua erori, una legata de ABS si cealalta de sistemul de injectie, mai precis, o eroare detectata de senzorul de viteza!?.

Datele au fost trimise la Pitesti, iar raspunsul a fost: verificare cablaje, contacte, "se mai poate face" si o reprogramare a calc.

Am ramas cu tehnicienii, care au fost foarte intelegatori, sa mai astepte, sa vad daca ,mai apare anomalie si apoi sa trecem la alte operatiuni. Nu ama vut timp, deoarece masina trebuia sa stea in service cateva ore. Acesta a fost considerentul.

Va doresc drumuri bune!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stop la filozofari, s-a spus clar de unde putea sa provina semnalistica/eroarea.

Foarte credibil un contact.

 

Noi la firma am avut luna trecuta probleme cu un indicator de temperatura ( Fiat ), cum puneam contactul sarea pe mijlocul ceasului si nu se misca de acolo pina nu luam contactul. La service au vrut sa schimbe intreg sistemul de ceas. Un electrician binevoitor a pus mina pina in capat la conducte si contacte care erau legate de indicatorul de temperatura. Aleluia...indicatorul si-a revenit, functioneaza normal.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 years later...

1. Pentru martorul de apa in motorina exista un martor dedicat. -> Este portocaliu, in partea dreapta - jos, sub vitezometru, si arata ca un recipient cu 2 valuri (unul de apa, unul de motorina). L-am vazut live in toata splendoarea lui, dupa ce am facut un plin la Petrom Virtutii.

 

2. Senzorul de ABS mai da erori, si in consecinta respectul comportament -> pentru ca ECU citeste viteza masinii din senzorul de ABS. Daca senzorul nu mai citeste din oarece motiv (inclusiv mizerie pe la roti) acea roata dintata, atunci apar valori dubioase in ECU, pe care acesta din urma incearca sa le compenseze (cresteri, scaderi de putere.) Am patit si eu asta o data, si dupa o resetare/ stergere a erorii si-a revenit complet masina. Cu el aprins mergea ca un iepure, in sprituri.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...