Sari la conținut

Duster 2022 Journey+ 150 4WD


Postări Recomandate

Multumesc, chiar am pedalat! Din fericire n-am probleme cu ciocolata, chiar mi-ar prinde bine niste kg in plus!:D 

Navigatorul din dreapta se emotioneaza cam repede, probabil ca va fi retrogradat pe locul din spate!:))

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 37
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut din nou! Tocmai ce am revenit dintr-o scurta vacanta in care am avut ocazia sa ma obisnuiesc mai bine cu masina. Am depasit 1800 km si imi place din ce in ce mai mult sa o conduc. M-am invatat c

Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CAS

Exact, asta scrie și în manual : pleci cu a doua dacă mașina nu este încărcată, rampa nu este prea mare etc.

Posted Images

Și eu am fost apostrofat când i.am dat top speed la Suzuki..A început iureșul.. toca toca..Eram la Boita pe A1.I.am explicat ca ceea ce vede pe vitezometru în realitate e alta viteza..:mrgreen:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Norocosule :D, eu in atatia ani nu am reusit asta :no: indiferent de "situatie", acopera fara probleme MediaNav-ul iar daca vede ca nu o bag in seama taca-taca-taca e in crescendo :nuke:...

Revenind, te invidiez putin, turbaciunea ta de 1.3 e chiar ce trebuie :thumbsup: iar de acum putem sa il numim un motor "consacrat".

  • Haha 2
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 37 minute, Gil26 a spus:

Revenind, te invidiez putin, turbaciunea ta de 1.3 e chiar ce trebuie :thumbsup: iar de acum putem sa il numim un motor "consacrat".

Sa stii ca este ce trebuie. Imi place mult motorul asta, imi place cat de relaxat se simte si cat de rapid livreaza cuplu, chiar si in ultima treapta. In aceasta vacanta am mers multi km pe cruise cu 120 km/h si de acolo nu trebuia decat o usoara apasare pe pedala ca sa sara de 150.

L.E. Ca sa nu mai spun ca pentru a duce o caramida antiaerodinamica precum Dusterul la o viteza ce incepe cu 2, e nevoie de un motor cu adevarat capabil! B-)

Editat de DannyMC
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
La 18.04.2023 la 21:23, DannyMC a spus:

Salut din nou! Tocmai ce am revenit dintr-o scurta vacanta in care am avut ocazia sa ma obisnuiesc mai bine cu masina. Am depasit 1800 km si imi place din ce in ce mai mult sa o conduc. M-am invatat cu cutia de viteze, mi-am gasit o pozitie relativ OK in scaun la drum lung, insa tot nu sunt 100% multumit.

In continuare imi place MAXIM motorul, este exact ceea ce trebuie pe masina asta. Cuplul si puterea mare mi-au facut viata mult mai placuta in aceasta calatorie! :D Tinuta de drum mi se pare buna, se tine foarte bine pe viraje pentru cat de inalta este si se simte  stabila chiar si la viteze mari. Imi place si siguranta pe care mi-o da garda la sol, indiferent de situatie. Insonorizarea deasemenea mi se pare ca a castigat in calitate, la viteze de autostrada este decent de liniste in masina, poti conversa fara sa ridici volumul. Am reusit sa ma conectez fara probleme la Android Auto si sa-i folosesc toate functiile.

La minusuri pot sa trec ca am observat si la mine rezonanta arborelui cardanic la turatii intre ~1600-2000 rpm, sezizabila in treapta 5 si 6, mai mult intr-a 6-a. Dar cum de obicei nu conduc un benzinar in turatii atat de joase mai ales in treptele superioare, a fost mai mult un experiment pentru a vedea daca se aude ceva. Tot pe minus trec si timoneria cutiei, care pare mai "agricola" chiar si decat cea a Loganului, cu agatari si schimbari gresite de trepte, lucru care mi s-a intamplat nu doar mie ci si altor soferi care au condus masina.

Altfel Portocala Turbata se ridica la nivelul pe care il asteptam de la aceasta masina, ba chiar il depaseste pe alocuri!

Pentru ilustrarea jurnalului cateva imagini cu subiectul topicului:

DSC_1668.jpg

DSC_2287.jpg

DSC_2294.jpg

DSC_2305.jpg

DSC_2321.jpg

DSC_2401.jpg

DSC_2413.jpg

Mergeti la reprezentanta sa va schimbe sufele la timonerie, am si eu un Journei 1,3, 150 cai, 4x4 din Decembrie 2022 si am avut urmatoarele probleme pana acum la zece mii km:

- la doua mii km clemele de la rama burdufului schimbator rupte si intra greu in viteze sau in alta viteza fata de cea selectata - remediat la reprezentanta prin schimbarea sufelor de la timonerie dar a fost nevoie sa ma intorc inapoi deoarece viteza sase nu mai exista, burduful de la schimbator au spus ca nu este in garantie si lau schimbat "prin bunavointa Dacia" masina la doua mii de km.

-am mai avut o interventie pe la 5000 km la reprezentanta pentru zgomot la bord in partea dreapta, zbarnaia ca un bord de Dacie 1310, s-a remediat prin bucatele de burete bagate intre conducta de climatizare si bord care probabil cu timpul din cauza caldurii si vechimii se va sfarma.

-alta interventie nerezolvata nici acum defectiuni la semnalizari, cind nu merge fata cand nu merge spatele si fara nici o  regula dreapta sau stanga.

20230908_141258.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Duster 2022 Journey+ 150 4WD

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...