Sari la conținut

Probleme indicator consum


Postări Recomandate

Faceti plinul si… Sa va usurez munca,(poate nu aveti timp de mers la service sau vrun specialist) scos/ bagat siguranta de 5A pt bord si se reseteaza nivelul la combustibil dupa ce faceti un plin. In caz de forta majora va puteti ghida la un drum lung. Consumul scade dar nu chiar exact. 

7E404CA2-76E3-4F59-9E1A-439461E8533C.jpeg

Editat de Fifi
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...
  • Răspunsuri 393
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Defapt ai făcut ceva, ai consumat din carburantul din rezervor - suficient cât să facă recalibrarea singur.

Eu la toate masinile detinute in peste 33 de ani am alimentat pana la primul “click” al pompei si nu am vazut “becul rosu”, lucru valabil si la masina actuala: alimentare pana la primul click si cand

Dacă în loc de L/100km ai km/L atunci: a) cineva s-a jucat aiurea b) mașina e de afară, dintr-o tară cu km/L - cam greu e teritoriul european   Se rezolvă din diagnoză.

Posted Images

  • Mak changed the title to Probleme indicator consum

     Revin cu problema rezolvata de la sine. Acum imi indica bine nivelul. 
   Dupa ultima resetare am facut 2 plinuri fara sa scot siguranta de 5A.
* De notat m-am dus cu indicatia de consum pana la ultimile 2 linii. 

Editat de Mak
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic
  • 2 months later...

Vă salut! Acum câteva zile am făcut plinul de motorină ca deobicei,  până la trei "țac-uri" ale pompei,  iar când am plecat de la benzinărie am observat că indicatorul de combustibil și autonomia nu arată că rezervorul ar fi plin (foto). De atunci am mai mers câteva zeci de kilometri dar nu s-a schimbat situația, ci din contra, nivelul si autonomia continua să scadă ca și cum nu aș fi alimentat. Cum se poate rezolva problema? Mulțumesc.

(Duster 2018 1.5 dci fără adblue)

20231020_170921.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 3 ore, Stef13 a spus:

Acum câteva zile am făcut plinul de motorină ca deobicei,  până la trei "țac-uri" ale pompei, ...

 

La 27.11.2018 la 22:04, Stef13 a spus:

Acum doua saptamani am patit acelasi lucru cu un Clio 1.5 dci. Am vrut sa fac plinul "ochi" si indicatorul s-a blocat la trei sferturi. La urmatoarea alimentare si-a revenit, insa n-am mai fortat, m-am oprit la al doilea tzac.

Eu la toate masinile detinute in peste 33 de ani am alimentat pana la primul “click” al pompei si nu am vazut “becul rosu”, lucru valabil si la masina actuala: alimentare pana la primul click si cand mai sunt cel putin 2-3 “liniute”\bare, in peste sase ani nu am avut probleme cu TdB-ul si valorile (ba pot spune ca sunt chiar “la zecimala”, poate despre autonomie sa fie alta “discutie” aceasta fiind o valoare interpolata).

Dar daca sunt probleme cu indicatorul de combustibil atunci se poate face o “resetare” prin metodele descrise anterior in acest topic, o reinitializare a sondei via diagnoza, o diagnosticare a sistemului, verificare electrica a sondei nivel carburant, etc. … Atasez doar ca exemplu si doua capturi, prima este de pe masina mea, cea de a doua pentru un Duster XJD :

 

TdB.png

NivelCarburant.png

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...