Sari la conținut

Probleme indicator consum


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 393
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Defapt ai făcut ceva, ai consumat din carburantul din rezervor - suficient cât să facă recalibrarea singur.

Eu la toate masinile detinute in peste 33 de ani am alimentat pana la primul “click” al pompei si nu am vazut “becul rosu”, lucru valabil si la masina actuala: alimentare pana la primul click si cand

Dacă în loc de L/100km ai km/L atunci: a) cineva s-a jucat aiurea b) mașina e de afară, dintr-o tară cu km/L - cam greu e teritoriul european   Se rezolvă din diagnoză.

Posted Images

e clar ca nu deconectam/conectam toata ziua bateria si inteleg ca servodirectia sa faca parte din procesul de pornire. Peste 4 ani (sau cat o tine bateria) trebuie sa merg la service pentru schimbare ? Daca ma lasa bateria cand sunt in calatorie prin munti ? Merg la cel mai apropiat magazin, cumpar una, dar degeaba ca nu am un service in zona ? 

Daca lucrurile se intampla dupa cum explica @t0rquemada, atunci ar fi trebuit sa fie un pic explicat in manual. In manual scrie doar ceva de genul "inlocuirea bateriei este o operatie complicata, apelati la service / reprezentatul marcii". Cand citesc ca inlocuirea bateriei este complicata parca nu imi vine sa iau in serios aceasta precizare. Daca mi-ar explica legatura cu servodirectia si cu alte sisteme (daca or mai fi) atunci ar fi altceva. Apreciind informatiile partajate, imi voi pune in minte deviza: nu decupla bateria !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Primul post în care am comentat situația e destul de clar

 

Acum 10 ore, t0rquemada a spus:

E normal, dacă nu ai ce face și deconectezi bateria ai eroare pe servodirecție, se rezolvă cu motor pornit și maxim stânga maxim dreapta...

dar au fost cazuri când, după o deconectare a bateriei, apare eroarea, o stergi prin metoda de mai sus și reapare la următoarea pornire, caz în care dacă nu se rezolvă prin reprogramare (există OTS) trebuie schimbată servodirecția care e corp comun cu toată coloana de direcție - spor la șurubărit.

 

De unde reiese că te duci în service pentru schimb baterie ?!

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

 

Bună seara! Am întâmpinat aceeași problema.

Duster PHI 1 2012 4x4 1.5 dCi 110Cai

Aveam 6 liniuțe de combustibil, am avut masina parcata cu 2 roti (de pe lateral) mai sus decât celelalte , și când sa plec m-am trezit ca am mai putina motorina cu 3 liniuțe

Am cautat un tutorial pe youtube, și treaba e în felul următor.

Resetare a ceasurilor.

Cheie în contact, se pune contactul, se ia contactul. Cheia rămâne în contact.

Apăsăm pe acel buton din bord, ținem apăsat aproximativ 5 secunde.

În timp ce ținem apăsat, punem contactul și așteptăm. După resetarea ceasurilor nivelul motorinei revine la normal! Mai jos va las atașat un link cu videoclipul.

 

 

Editat de Busu12
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Martor aprins pentru carburant implică un beep la pornirea mașinii.

Dacă nu clipesc 4 pavele din 8, ceea ce înseamnă sondă litrometrică defectă, înseamnă că nu mai ai carburant în rezervor.

Încearcă să alimentezi cu cel puțin 10L de fiecare dată

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Probleme indicator consum
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...