Sari la conținut

Probleme indicator consum


Postări Recomandate

@bmcpst, desi cam offtopic, eu unul nu as putea sa circul cu becul ala aprins. Fiecare cu piticii lui...

 

Eu am facut un plin in ziua in care am luat masina. De atunci, când scade sub jumate, il umplu la loc. Nu am "irosit" nimic versus sa fi aplicat metoda ta. Eventuala greutate in plus a plinului de carburant "reumplut prea repede" dupa mine e neglijabila.

 

Plus ca, de multe ori e mai indicat sa mergi tot "plin" (ex. iarna - eviti condens, ai rezerva daca prinzi ceva blocaj ca sa te incalzesti, aderenta ceva mai buna pe spate mai ales la masinile cu tractiune fata...).

 

In fine, cum zic, e offtopic insa vroiam sa punctez ca nu e neapărat util in viata de zi cu zi sa ajungi sa te increzi cat mai poti sa mergi "pe rosu", ci mai degrabă sa fii mai prevazator pe cat posibil. Ma voi opri aici :)

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...
  • Răspunsuri 393
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Defapt ai făcut ceva, ai consumat din carburantul din rezervor - suficient cât să facă recalibrarea singur.

Eu la toate masinile detinute in peste 33 de ani am alimentat pana la primul “click” al pompei si nu am vazut “becul rosu”, lucru valabil si la masina actuala: alimentare pana la primul click si cand

Dacă în loc de L/100km ai km/L atunci: a) cineva s-a jucat aiurea b) mașina e de afară, dintr-o tară cu km/L - cam greu e teritoriul european   Se rezolvă din diagnoză.

Posted Images

ma numar si printre voi cu aceasta pb, duster ph2 1.5 dci 4x4

de la autonomie de 140 km, in 2 km a scazut la 110 km apoi in 3-4 km s-a aprins becul si arata autonomie de 50 km, dupa alti 2-3 km parcursi mi-a aratat autonomie _ _ _ _ _ km. Am avut un soc.... am continuat mersul cca 16 km pana la primul peco unde am alimentat cu 19 l. Cand am repornit imi arata autonomie 340 km. Auns acasa cu autonomie de 260 km. Diferenta de la 340 la 260 km a fost direct proportionala cu distanta parcursa. Problema din ce citesc pe acest forum si cu ce am trait pe pielea mea cred ca este urmatoarea: plutitorul impreuna cu sonda litrometrica intra in colaps in momentul candcarburantul are un nivel spre minim .... pana in 10 l. Mentionez ca masina abia a teminat rodajul de 1500 km, nu a fost inclinata, nu a urcat borduri, a mers numai pe sosea. 

A reusit cineva sa afle cum stim nr. litri in rezervor la ph2?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Shaq tot asa e si la mine, solutia: la 2 linute ma duc sa alimentez :). Vocea Clientului a mai dat un hint: sa alimentez pana la plimul click de pompa, dar nu stiu cat e de relevant (cica s-ar putea duce combustibilul prin nu stiu ce conducte/vagaune si de aia sa nu indice corect).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu e decat o gura de aer ad-hoc ca sa-i spun asa... conduc o octavia, un golf, si un duster... nu am intalnit astfel de problema si de scuze niciodata, la nicio masina care mi-a trecut prin mana ... nu e corect din partea Dacia... orice gadget montat pe masina (mai ales platit si din fabrica) este gandit sa ajute utilizatorul nu sa il imbolnaveasca de inima... mi se pare corect daca ar gasi cat mai repede o solutie la aceasta problema extrem de comuna printre posesorii de duster si sa fie rechemate toate cele la care stiu ca sunt probleme in rezolvarea acestora.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 9 ore, mugur a spus:

Io dupa 2 ani jumate am renuntat sa ma gandesc cat anume e in rezervor. Cand o vad ca se imputineaza bilutele ma duc cu ea la adapat. 

Works every time...

azi am continuat mersul prin Bucuresti, parcurgand aproximativ 50 km. Range-ul a scazut direct proportional cu distanta parcursa, e clar ca are o problema in momentul in care se atinge un minim. Dar nu consider o rezolvarea ca eu sa urmaresc una, doua, cinci liniute ...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Fix aia ziceam si eu. Nu stau sa urmareac liniute. Ca fapt divers: daca dau sa imi afiseze cati km mai am de mers cu ce e in rezervor.. se potriveste surprinzator de bine. 

O fi al meu bolnav

..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a intamplat si mie faza cu patratelele care dispar brusc. Si nu aveam o benzinarie in 60-70 de km... De atunci m-am invatat minte si nu plec nicaieri fara o canistra de 5L in portbagaj (plina, evident).

De altfel Dacia a chemat atunci Dusterele la o resoftare a computerului de bord. E adevarat ca mie nu mi s-a mai intamplat, dar nici nu mai stau cu frica in san, stiind ca am o patratica suplimentara in portbagaj. Si foarte rar mai stau cu ea pana la gol. Asa ca si solutia lui Mugur functioneaza

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Probleme indicator consum
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...