Sari la conținut

Anvelope Offroad & All-Terrain AT


Postări Recomandate

eu am mers pe portiunea de autostrada A3 intre Gilau - Campia Turzii 50 km cu Daihatsu cu BFG AT pe timp de iarna. Pe banda de exterior erau 2 urme lasate de masinile care circulau pe aceasi linie fara sa iasa de pe urme - nici urma de unitatile de deszapezire. Eu am intrat pe banda de interior acoperit cu 5-10 cm zapada, am accelerat pana la 90-100 km/h, nu simteam nici o alunecare. Anvelopele aruncau zapada cam pana la acoperisul masinii - se vedea in oglinzi. Asta la viteza mare.

 

La viteza mica - in zapada de 30 cm am tractat - tot cu Daihatsu cu BFG AT - o Dacie papuc, al mesterului care avea de lucru la casa noastra, dar papucul nu urca in zapada. Drumul care duce sus la casa e destul de abrupt, pe atunci era doar pietruit, si plin cu mici denivelari. Timekruzer stie ca a fost la noi pe timp de primavara. In timpul tractarii masinuta / anvelopele se descurcau bine, burta masinii era plugul de zapada, impingand zapada mai inalta decat garda de sol al masinii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 620
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare , MT-urile pe Duster sunt destul de zgomotoase , mai ales la viteze in care ajunge toata vibratia in zona de rezonanta armonica a masinii ( de ex pe la 40-50 km/h - viteza cu care se merge d

Am citit cu interes acest topic. Pentru mine alegerea gumelor a pornit de la un adevar deja demonstrat : nu exista anvelopa care sa exceleze la toate aplicatiile. Trebuie sa stii clar ce vrei, adica i

https://youtu.be/dJXymJjmTwU

Posted Images

http://www.tyrewizard.co.uk/4x4-tyres-c1/16-c3/insa-turbo-ranger-215-65-r16-98s-tyre-p3379

 

^^ Salutare, are cinema montate INSA TURBO RANGER pe masina?

Le-am gasit la un pret mai mult decat onest fata de alte branduri de pe piata, si ma bate gandul sa schimb Michelin-urile all-season cu care a venit echipata masina cu asa ceva. De un singur lucru mi-e cel mai frica, sa nu faca zgomot foarte mare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

da @huskyuk. Are aceste anvelope colegu @dusty2010. Pentru ca am iesit in off de multe ori impreuna pot sa-ti spun ca se comporta la fel ca si BFG AT (pana la urma au exact acelasi profil) dar... este o extrem de mare diferenta intre ele!

Insa Turbo sunt niste anvelope Reesapate si... spre deosebire de BFG AT au urmatoarele 3 dezavantaje:

1 Sunt mult mai grele.

2 Se tocesc mult mai repede.

3 Sunt mult mai dezechilibrate.

 

Din punctul meu de vedere pot spune ca NU MERITA banii cheltuiti pe ele daca dorest sa si inlocuiesti anvelopele Stock!

Daca vrei DOAR sa le folosesti pt off... Merita!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
da @huskyuk.

 

Din punctul meu de vedere pot spune ca NU MERITA banii cheltuiti pe ele daca dorest sa si inlocuiesti anvelopele Stock!

Daca vrei DOAR sa le folosesti pt off...

Merita!

 

Mersi mult, o sa tin cont de sfat. Ideea e ca un set de BFG AT e dublu la pret, sper sa fie si de doua ori mai bune. Dar faptul ca imi spui ca nu sunt echilibrate, nu e ok. La un drum mai lung pot face destul de mult damage la articulatii.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...
Cum se comporta BFG AT pe asfalt zi de zi? Nu se aud deranjant? Consuma mai mult?

Nu consuma mult mai mult, nu huruie pe carosabil.

Sunt senzationale, si vara pe asfalt, si iarna iesi cu ea din zapada. Isi merita banii, le pui si 100.000 nu le mai dai jos.

Si eu imi doresc asa un set. Momentan nu am bugetul complet pentru ele.. Dar sunt in plan.

Am fost pe 19 sept la cupa T44 off-road, a clubului 4x4 romania si am vorbit cu lumea pe acolo de una de alta, in mare toti le laudau pentru softroad si strada. Un pajero chiar a concurat la standard la trial cu AT bfg

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...