Sari la conținut

Scut auto si skid plate Dacia Duster - cat sunteti dispusi sa investiti?


Postări Recomandate

ce ziceti de astea?

Foarte scumpe su nu cu prea multa utilitate!

1 Scutul motor se monteaza in locul celui de tabla (original de pe masina). In comparatie cu cel prezentat de colegul @ToranagaSama, acesta nu-ti protejeaza deloc bara de plastic, deci, in situatia in care te vei urca pe un maldar de zapada sau vei ajunge cu botul intr-un bolovan (cazul meu) nu vei avea spoilerul protejat de nici o culoare!

2 Scut pentru diferential - este un scut care, de 4 ani de cand il am pe masina nu si-a aratat utilitatea niciodata (ba mai mult... incurca pentru ca este ca un faras care strange in el tot pamantul) . Diferentialul este suficient de ridicat ca sa ajunga ceva la el ca sa-l loveasca.

3 Scut rezervor - inutil, deoarece rezervorul este facut dintr-un material atat de bun incat nici cand dai cu el int-o piatra ascutita nu se zgarie (caz intamplat la masinile de concurs de la Duster 4x4 Everyone si la Balkan Breslau 2012 dar si la IND 3 la Horezu)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 79
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cum ai scris tot tu mai sus, nu se poate monta peste scutul din fabrica un alt scut, la modelul dupa decembrie 2017. Cu alte cuvinte, se demonteaza scutul vechi si se pune cel nou. Acea band

Foarte scumpe su nu cu prea multa utilitate! 1 Scutul motor se monteaza in locul celui de tabla (original de pe masina). In comparatie cu cel prezentat de colegul @ToranagaSama, acesta nu-ti protejea

Posted Images

Nu "asa se si pune"... multi au dat jos scutul de tabla. Unii dintre noi, l-am pastrat pe masina,

Si... da, scutul de aluminiu tine pana la aproximativ jumatatea lungimii scutului de tabla. Si asa cum zice si @fnicolau, el protejeaza mai mult partea frontala a masinii si... O FACE CU BRIO!

 

Distantierele acelea se monteaza chiar daca dai scutul de tabla jos... ele te ajuta sa distantezi scutul de lonjeron in asa fel incat sa nu presezi plasticul barei cu scutul. Daca te uiti bine la cele doua suruburi fata ai sa vezi ca distantierul este ingropat in lacasul din bara.

 

Probabil, initial mi-au spus ca trebuie scos cel de origine. Apoi au revenit la idee cu acest argument. Eu sunt multumit ca s-a putut, ce ma deranjeaza este ca au ramas aprox. 1-1,5 cm distanta intre scut si bara din plastic si cand merg off-road intra pietre mici prin deschidere. Dar asta e Dacia...

nu stiu cum sa postez imagini ca aratam cum a iesit.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca se scoate scutul original, se scapa de aceasta distanta fata de bara din fata?

 

In manualul de instalare ar trebui sa fie clar specificat cum se instaleaza, cu sau fara scutul original...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Probabil, initial mi-au spus ca trebuie scos cel de origine. Apoi au revenit la idee cu acest argument. Eu sunt multumit ca s-a putut, ce ma deranjeaza este ca au ramas aprox. 1-1,5 cm distanta intre scut si bara din plastic si cand merg off-road intra pietre mici prin deschidere. Dar asta e Dacia...

nu stiu cum sa postez imagini ca aratam cum a iesit.

Sa fii fericit pentru acea distanta de 1-1,5 cm... ca daca n-ai fi avut-o, atunci cu siguranta bara ta (de plastic) s-ar fi spart imediat din socurile cu scutul. Asta e Dacia... multe chestii sunt luate de la Nissan si sunt foarte bine gandite.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa fii fericit pentru acea distanta de 1-1,5 cm... ca daca n-ai fi avut-o, atunci cu siguranta bara ta (de plastic) s-ar fi spart imediat din socurile cu scutul. Asta e Dacia... multe chestii sunt luate de la Nissan si sunt foarte bine gandite.

 

mersi, m-ai linistit!

ma ajuti cum sa postez imagini?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 months later...

 

Probabil, initial mi-au spus ca trebuie scos cel de origine. Apoi au revenit la idee cu acest argument. Eu sunt multumit ca s-a putut, ce ma deranjeaza este ca au ramas aprox. 1-1,5 cm distanta intre scut si bara din plastic si cand merg off-road intra pietre mici prin deschidere. Dar asta e Dacia...

nu stiu cum sa postez imagini ca aratam cum a iesit.

Eu am rezolvat repede distanta aceea. Acum e lipit de bara fata ;)

 

Solutia, pentru mine, a fost traseul de motocros de la IND9 :D

 

Sent from my SM-G901F using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...