Sari la conținut

Scut auto si skid plate Dacia Duster - cat sunteti dispusi sa investiti?


Postări Recomandate

Salut! Va rog sa ma ajutati cu o dilema: vreau sa iau scut metalic pentru Duster (2019) Benzina, 1.3

Si nu ma pot hotara intre un singur scut otel( gen cum au cei de la mudster la 500lei sau  din doua bucati cum sunt pe site-uri ca auto gedal ( scot motor + scut bara) . Singurul lucru care l-am observat...cel de pe mudster pare usor indoit in fata inspre interior, fata de celelalte din doua parti. Si pe de alta parte...cele de pe autogedal sau scutmotor parca imi inspira usor neinceredere pt ca sunt prinse doar in partea din "spate" si dac amai sta si usor distantat in fata, la bara..hmm. 

A montat cineva scutul celor de la mudster? Trebuie cumva gauri suplimentare? 

Va multumesc mult pentru sfaturi!

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.jpg

6.jpg

Editat de MariusSGW
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 79
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cum ai scris tot tu mai sus, nu se poate monta peste scutul din fabrica un alt scut, la modelul dupa decembrie 2017. Cu alte cuvinte, se demonteaza scutul vechi si se pune cel nou. Acea band

Foarte scumpe su nu cu prea multa utilitate! 1 Scutul motor se monteaza in locul celui de tabla (original de pe masina). In comparatie cu cel prezentat de colegul @ToranagaSama, acesta nu-ti protejea

Posted Images

Varianta a 2-a, scutul format din 2 bucati, e foarte proasta. O mizerie 

Prinderea scutului din fata radiatoarelor e foarte proasta si cateodata nu se poate, cum a fost cazul meu. Efectiv, trebuia indoit scutul respectiv. Daca esti interesat, am eu scuturile respective, 150 lei amandoua.

Recomand insa scutul original care este asemanator celui de la Mudster, cod 8201700404

 

Editat de Midnighte
  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc mult. Cred că o să rămân pe cel din aluminiu, OEM. Nu e urgent, așa că mai strâng niste bani. Eu am modelul din 2019, 4x2, benzina, 150CP. Ar fi 100% compatibil?

Editat de MariusSGW
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc din nou, m-am exprimat greșit. Sigur e compatibil, dar am văzut că a scris cineva in alt topic că ar trebui dat jos scutul de tabla la modelul  2018+ Și acesta fiind mai scurt mă întreb dacă e ok. Dacă ar veni peste cel actual ar fi perfect. 

 

Later: am descoperit aici

https://skleprrgwarszawa.pl/pl/p/Oslona-dolna-silnika-i-przedniego-zderzaka-DACIA-DUSTER-II-4X2-4X4/2125

Din ce am văzut, au și broșură cu instalarea, pare cel puțin la fel de lung că și cel de tabla. De fapt, are alt cod decat scutul pt modelele 2010-2017. (8201700404) fata de cel vechi. 

Editat de MariusSGW
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Revin cu o întrebare pentru cine și-a mai montat scut aluminiu original Duster 2018+

Se poate monta peste scutul de tabla al mașinii? Sau musai trebuie dat jos cel de tabla? Și la ce servesc aceste "piulițe" ? Din broșură de instalare nu se înțelege mare lucru.

IMG_20200501_162518.jpg

Editat de MariusSGW
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cum ai scris tot tu mai sus, nu se poate monta peste scutul din fabrica un alt scut, la modelul dupa decembrie 2017.

Cu alte cuvinte, se demonteaza scutul vechi si se pune cel nou.

Acea banda cu filet este pentru fixarea scutului nou in partea din spate, unde ai gauri dar nu ai filet.

Ca sa intelegi, vezi in brosura de instalare la pagina 2, unde este fixat scutul din fabrica, mai exact pe traversele longitudinale/laterale, apoi uita-te la pagina 3, la pasul 3, unde noul scut este fixat pe traversa transversala, cea care uneste traversele laterale/longitudinale.

O sa ramai cu cateva, ca si altii. Nu as avea un raspuns de ce au dat piese in plus...

Editat de Midnighte
  • Like 2
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc din nou. Am folosit acele benzi cu filet de care spui tu. Alea sunt doar 2 (F). Și mult mai mari. Asta din poza mea, sunt 7 bucăți. Singurele cu 7 sunt pe broșură de instalare "H" , in broșură fiind piulițe/șaibe rotunde. De aici confuzia și nedumerirea. 

IMG_20200501_213602.jpg

Editat de MariusSGW
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...