Sari la conținut

Înlocuire halogen cu led


Postări Recomandate

Poate asa o fi, dar imaginile postate de tine spun altceva (vezi imaginea). Se vede diferenta de culoare dintre faza scurta led (neon) si faza lunga halogen (galbuie), iar cu umbrele din oglinda de faza scurta, da-mi voie sa ma indoiesc ca a iesit corect la inspectie. Vad ca in semnatura e masina din 2020, deci inspectia se face la trei ani....adica 2023. 

Si ca testul sa fie corect fa o poza și pune-o pe forum, cu faza scurta cu masina la o distanta de 3m de un zid. Ai sa vezi dispersie si nu focalizare.

image_2022-09-14_185152537.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 49
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Farurile de Duster HJD ph2 nu sunt plug&play pe Duster HJD, iar dacă pui led pe un Duster HJD vei avea erori pe circuitele alea și în anumite cazuri și alte probleme. S-a mai discutat, trebui

Philips Ultinon Pro3101 Headhight 19W 6000K LED-HL[˜H1] T3 EE

Gata am reusit si eu sa montez led pe faza lunga si cel mai important am reusit sa fac frina  sa functioneze cu becuri led fara nici o modificare cu rezistente , rezistoare ,etc. Acum sper sa si tina

Posted Images

 

Acum 4 ore, fuscus a spus:

Am sa fac .

Dar dacă nu te deranjează limba uită-te la omul asta . Are exact același becuri ca mine . La minutul 19 este concludent.

 

Ai dreptate în legătură cu itp-ul. Dar nu am zis ca la mașina asta am făcut.  Am avut și un duster din 2018 pe care l-am vândut și am cumpărat un. Sandero anul trecut. Am zis ca nu trebuie sa dau atâtea detalii. Când l-am vândut a trebuit sa ii fac itp de vânzare că așa e aici și mai mult de curiozitate am mers cu becurile astea la verificare și ce sa vezi ... au trecut testul. Dacă farurile nu sunt reglate corespunzător îmi luam itp rosu fără drept de circulație dar a fost verde și așa l-am dat apoi am cumpărat un alt set pentru mașina asta care a devenit a mea și soția a rămas cu sandero. Deci credeți ce doriți și faceți ce poftiți eu nu încerc sa conving pe nimeni.  Am zis doar atât ca merge !. Un set de becuri costă 150€. Eu sunt convins ca exista o grămadă de chinezării pe piață dar nu am încredere decât în philips sau osram.

Editat de Mak
NU CITA ULTIMUL MESAJ!
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 14 ore, KrsTeam a spus:

Nu functionarea e problema, ledurile pe care le-ai montat au zona de umbra pentru ca au ledurile diametral opuse. Daca ai sa apropii masina de un perete vei vedea ca faza scurta nu mai este focalizata.  La inspectia tehnica nu o sa poata sa-ti verifice unghiul de iluminare. Cu alte cuvinte ledurile pe care le-ai pus orbesc in trafic. Plus ca sunt cu temperatura de culoare 6000K, adica au lumina alba ca neonul...se vad de la distanta si te lasa fara certificat de imnatriculare.

Uitate la cele doua imagini si ai sa vezi diferenta....

Screen Shot 09-14-22 at 06.11 PM.JPG

image_2022-09-14_181326971.png

 

IMG-20220915-WA0007.jpg

IMG-20220915-WA0006.jpg

IMG-20220915-WA0005.jpg

În prima imagine sunt atât faza lungă ( bec h1 halogen philips xenon look) cât și scurtă ( bec h7 philips ultinon 6000). În a doua este faza scurta plus proiectoare ( bec original de fabrica). În a treia este doar faza scurta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca este asa  cum bate faza scurta e OK. Daca observi faza scurta lumineaza mai tare spre stanga in loc sa fie spre dreapta. La halogenele de fabrica faza scurta de pe stanga are lobul de iluminare mai mic comparativ cu cel de pe dreapta, cum este si normal.  Faza lunga nu intereseaza ca nu se verifica la inspectie.

https://aspad-shop.ro/leduri-auto-h7-philips-ultinon-pro5000-1389

ScreenShot057.jpg

Editat de KrsTeam
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Astea nu sunt cele pe care le am eu. Ale mele sunt omologate în Germania și după cum poate ai văzut la aparat nu dau rosu. Știu ca în România nu sunt omologate dar din moment ce aparatul spune că sunt bune...  plus cele de fabrica luminează la fel. Ma refer la leduri . Am comparat cu cele de pe sandero soției și au aceeași culoare. Am venit anul ăsta în România cu ele și nu am deranjat pe nimeni pe contrasens.  Absolut nimeni nu mi-a dat lungă. 

Astea îs ale mele.

Screenshot_20220915-095629_Chrome.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Deci, rezumat pe scurt - exista variante pe LED testate, dar neomologate in Romania, cat si variante pe halogen, omologate, care sa aiba aspect de LED sau lumina alba.

- varianta LED - 750 lei ~ 150 euro - tin teoretic foarte multi ani

- varianta halogen - 100 lei ~ 20 euro - de la 6 luni in sus. In medie cam 1-2 ani. Durata de viata depinde de orele si mediile de utilizare.

Apropo @fuscus, Frank ( LZParts ) se plangea de caldura disipata in spatele farului, la nivelul protectiei de cauciuc. Adica este prea aproape capacul de LED, din cauza spatiului. Sa inteleg ca s-a rezolvat ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu s-a rezolvat cu caldura disipata, in schimb ledurile au evoluat și la o putere mai mica au o intensitate luminoasă mai mare. În rest fiecare se descurca cum poate ( mai scapa, mai trece pe la RAR, mai o da la pace cu agentul, etc.). Dar cand vrei sa te simti bine nimic nu mai conteaza....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 43 minute, PufarinaUcigasa a spus:

Deci, rezumat pe scurt - exista variante pe LED testate, dar neomologate in Romania, cat si variante pe halogen, omologate, care sa aiba aspect de LED sau lumina alba.

- varianta LED - 750 lei ~ 150 euro - tin teoretic foarte multi ani

- varianta halogen - 100 lei ~ 20 euro - de la 6 luni in sus. In medie cam 1-2 ani. Durata de viata depinde de orele si mediile de utilizare.

Apropo @fuscus, Frank ( LZParts ) se plangea de caldura disipata in spatele farului, la nivelul protectiei de cauciuc. Adica este prea aproape capacul de LED, din cauza spatiului. Sa inteleg ca s-a rezolvat ?

Problema mare este la cele de la osram care au ventilatoarele mai mari și sunt aproape la 1 mm de capacul farului și mai sunt și foarte zgomotoase în schimb cele de la philips sunt mult mai scurte ... ai mai mult de 1 cm spațiu pana la capac și foarte silențioase.  Asta a fost criteriul după care le-am ales pe cele de la philips. Totul datorita lui Frank.Merci Frank.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Punctul 1 include si verificarea corespunzatoare a intregului circuit de racire plus aerisirea acestuia in mod conform. (este bine \recomandat sa se adauge la profil si masina, motorizare si an fabricatie, ulterior se primeste mai usor ajutor)
    • Referitor la modul parcare si limita de oprire mai adaug ca sunt diferente intre camere implicit si aplicatiile lor, ex 70mai este diferita de Viofo la care se pot alege trepte de voltaj ce stabilesc limitele pe care daca acumulatorul le atinge atunci nu se mai alimenteaza camera, tocmai de aceea trebuie avut grija si asupra acestui aspect, deasemenea si cablurile kitului de montaj sunt mai subtiri la 70mai, atentie si la realizarea legaturilor, sertizare, protectia de plastic, etc. PS: pe mine nu m-a interesat prea tare “Parking Surveillance” masina fiind “supravegheata” mai mult de 90% din timp de alte camere exterioare si mult mai bine, mai importanta este gestionarea energiei, de aceea am ramas la “planul A” referitor la cele doua sigurante pentru alimentarea camerelor, nu am mai trecut la “plan B” cu “+ permanent” ( +BAT) tot timpul, temporizarea alimentarilor pe care o are masina fiind suficienta pentru mine, iar camera 70mai fata+spate face ceea ce trebuie sa faca si pentru ceea ce am achizitionat-o, repet insa ca toate acestea depind de fiecare si cum se considera \doreste.
    • 1. Aduci mașina la conformitate = montezi toate piesele date jos + completare nivel și verificare densitate antigel. 2. Cu diagnoza pe mașină monitorizezi, corespondența între Tapa citită de injecție și Tapa afișată pe bord static și în mers 3. Suplimentezi masa pe motor. 4. Repeți pct 2.
    • Ca notă subiectivă, dacă DVR-ul are modul original de parcare: - masa, de oriunde găsești metal legat la caroserie, în zona cutiei de siguranțe - +permanent (+BAT) de pe o alimentare permanentă (Atenție la limita de oprire 12 V, fie din buton fie din aplicație) - +pornire (+ACC) se poate lega pe în 3 moduri: a) pe plafonieră, camera va înregistra încă înainte de a intra în mașina și câteva minute după încuiere b) pe brichetă/accesorii, cu cheia în contact camera e pornită și fără motor pornit c) pe contact, camera funcționează doar cu motor pornit   Cum se implementează ține de îndemânarea celui ce montează, atenție la limita de oprire (protecție la descărcare excesivă a bateriei de 12 V) fie din buton fie din aplicație.  
    • Da, o lampa martor (de 5 W) este recomandat sa se foloseasca pentru verificari (ex la alimentarile unor mufe, conectori, cablaj, senzori la 5V), dar pentru sigurantele de 12V poate sa se foloseasca si un multimetru digital, si nu neaparat digital (eu timp de aproape 40 de ani am folosit unul analogic, un MAVO 35 obtinut “pe sub mana” in vremurile acelea, si pot spune ca nu m-a “pacalit”) sau chiar un creion electric de tensiune. Ex cand am verificat sigurantele pentru montajul camerei (am avut vreo trei variante \optiuni) am folosit un multimetru digital din comoditate (mai mic si usor) iar acesta mi-a “confirmat” alegerea sigurantelor si nu m-a “pacalit” cu absolut nimic. Revenind, alegerea sigurantelor depinde de fiecare, dar in manualele de utilizare descrierea lor este destul de vaga, in documentatia tehnica sunt descrise mult mai precis (de aceea am facut trimitere si la acel topic \post) si poate sa fie de ajutor, ba mai mult, in alegerea lor cred ca este bine sa se tina cont (si se pot elimina “din start” cateva) si de schemele electrice, poate chiar si de cutia sigurante de putere, doar ca exemplu si atasat:
×
×
  • Creează nouă...