Sari la conținut

Duster 1.5 dci 4x4 - Zgomot ciudat de la motor între 1800 și 2000 RPM (în special în viteza a 6-a)


Postări Recomandate

Cum am specificat, nu am nici un cod pe hartiile de la dealer si din cate stiu, piesa respectiva se mai fabrica "doar la comanda", fiind un reper original de pe Kangoo (!?). Cand o sa reușesc, ma bag sub masina cu spatele meu subred... si incerc poze...

Editat de ninoniculescu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 142
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Renault are deadline maine, 28. Dupa aceasta data, voi cauta / folosi asistenta juridica.

Dupa aproape 5 ani de asteptare, a fost montata flansa noua pe masina. In sfarsit este liniste in masina si intre vitezele 65-70, respectiv 94-105km/ ora! Ce ar trebui inlocuit pentu colegii

Am fost sunat de la Dacia, vor fi schimbate acele flanse la ambele Dustere, RAR de asemenea m-a informat ca a primit adigurari de la Renault Romania ca se va face... sa vedem cand si cum...

Posted Images

@ Salut ! La un Duster 1.5 4x4 din 2016 cu 90.000km la bord, zgomotul care se aude doar in treapta a-6-a poate fi dat si de cardan? mi s-a spus ca sunt crucile cardanice gripate ! Multumesc !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La 90 mii km ar putea apărea o anumita uzura la crucile cardanului, insa dupa parerea mea ar trebui sa auzi jocul si in alte viteze.

Am pus un filmuleț care ar putea sa te ajute.

 

Editat de PPV
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Recomand sa NU schimbați acea flansa de la cardan. Am vibratii urate intre 110 si 130 km/h, cu diferite seturi de roti si cauciucuri ca sa eliminam (impreuna cu service-ul) cauza rotilor. Nu sunt sigur ca este de la flansa sau cardan, astept din nou pool-ul tehnic Dacia. Va tin la curent cand am noutati.

  • Like 3
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 weeks later...

Mașina este in teste la dealer, vibrează la fel si fara cardan, si cu alte seturi de roti... se simt vibratiile relevante numai la locurile din fata, pe bancheta din spate nu prea... au ramas cauzele: planetare, fuzete, amortizoare-suspensie, poate ceva la directie... sau volanta cea noua (schimbata cu tot kitul de ambreiaj pe garantie...), se pare ca va ajunge la centrul de testare Renault de la Titu... si ca sa fie frumos, in testele lor o piatra aruncata de roata unui autoturism, pe autostrada Buc-Ploiesti, a spart parbrizul... si scaunul sofer trebuie schimbat iarasi...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 13 ore, PPV a spus:

Fara cardan nu ar mai trebui sa vibreze nimic. S-ar putea sa fi apărut o problema pe lângă cea de rezonanta.

Pai stim noi sigur ca sunetul vine de la vibratii/rezonante provocate de cardan? Nu stim inca motivul acestui sunet, asa ca poate fi orice altceva inafara de cardan. 

La mine, dupa aproape un an de utilizare, nu observ nicio schimbare in sunetul acesta, pare la fel ca la inceput. Am observat ca daca accelerez foarte foarte usor in viteza 5 si 6 la acele turatii, creste viteza foarte lent dar zgomotul nu apare. Daca accelerez normal sau puternic, sunetul creste proportional. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...