Sari la conținut

Un nou membru cu Duster Avantaj


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 184
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100 (4x2) după 5000 km (2 luni si 10 zile de la achiziție) Într-o postare anterioară spuneam că voi pleca în vacanță și voi reveni cu detalii despre cum se comportă ac

Salutare  Cum se prezintă Duster TCE ECO-G 100  după un an si jumatate de la achizitie si 28000 km ? Garantii:  - înlocuit senzorul buclucaș (GPL) cu care multi din posesorii aceleiași

DE CE AM LUAT DUSTER ? Cel puțin în teorie, orice mașină nouă creează puține probleme spre deloc în primii 4-5 ani, bineînțeles, în funcție și de stilul de condus, calitatea drumurilor și nr. de

Posted Images

La aprox. 100 km parcursi cu motorul TCe Eco-G 100 au inceput sa apara o umezire cu ulei de la inbinarea dintre un furtun cu capacul de tremopastic al motorului.Cred ca este normal pentru acest motor Dacia-Renault- Nissan.In poza 3 se vede cum balteste apa de la ploaie deoarece nu are scurgere, este partea stanga, iar poza 4 este chederul de etansare umed.

InkedIMG_20210703_110110_LIa.jpg

InkedIMG_20210712_163834_LIa.jpg

IMG_20210712_164425.jpg

IMG_20210712_164432.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La 2000 km, la mine, arată cam asa - intr-adevar, pare că e un pic de ”umezeală”, dar cum spuneai, cred că e din categoria ”normal” pt motorizarea asta

IMG_20210712_193238.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100 după 2000 Km

Constatări: 

- La temperaturi peste 30 grade C, cu AC pornit, în majoritatea cazurilor, funcția START/STOP nu oprește motorul cand stationez la semafor. Uneori opreste motorul, dar il reporneste înainte de a apasa ambreiajul pentru a pleca, pentru a pune in functiune compresorul AC. Din cate am inteles, este un comportament normal in asemenea situatii;

- Am ”reusit” sa opresc motorul de cateva ori, fara sa am aceasta intentie. S-a intamplat, de fiecare data, cand mergeam in coloana si ar fi trebuit sa opresc, dar urma o pornire ”legată” (imediată). Asta cred că ține de obisnuinta în a conduce o masina cu START/STOP și vina cred că aparține, în totalitate, subsemnatului - cu siguranta, în timp, voi ”ajusta” stilul de condus; 

- Asistenta la pornirea din rampa este foarte folositoare - am citit postări in care, unii soferi erau nemultumiti, pentru ca li se intampla sa opreasca in mod neintentionat motorul datorita acestei functii - sincer, eu nu am intampinat nici o problema de acest gen și fac multe astfel de porniri din rampa, zilnic.

- Am completat lichidul de racire (ma asteptam sa scada nivelul - experienta de la precedenta masina nouă cu GPL din fabrică - la aceea, am avut chiar probleme cu scurgeri de lichid ”de nouă” si am tot strâns colierele câteva luni bune, până când am stopat orice scurgere - o sa urmaresc si la Duster acest aspect) - e indicat ca, in primele luni, sa aruncam cate un ochi la ce se intamplă sub capota - chiar daca nu ne pricepem, ”ochiul” ne va ajuta sa observam chestiile anormale care s-ar putea ivi;

- Sunt fumator iar masina asta este la fel de anti-fumat ca si precedentele Dacii fabricate dupa 2004- locul unde este pozitionata scrumiera este cumva ”peste” schimbatorul de viteze intr-o pozite incomoda, cel puțin pentru mine;

- pasagerii pe care i-am avut pe bancheta din spate s-au declarat foarte mulțumiți de confort si in special de geamuri/lunetă fumurii, în condiții de soare stralucitor. Constatare: dacă ai pasager pe locul din spate, masina nu ”piuie” dacă acesta nu foloseste centura de siguranta, insa, daca o foloseste iar apoi o scoate ... sună ”alarma”.

- covorase de cauciuc si tavita portbagaj:  inainte sa primesc masina gasisem cateva magazine online (din zona Pitesti-Arges) cu produse ”de origine” iar cand a venit vremea sa cumpăr ... nu aveau pe stoc, asa ca am cumparat tocmai de la Timisoara (144 lei covorasele +177 lei tăvița portbagaj) - cauciuc moale, gros, aderent, miros ok și arata precum in foto atasate (foto sunt facute cu soare puternic din fața - puteau iesi mai bine, dar nu m-am străduit suficient - mea culpa :).

Consum:

- 10,8% cu AC pornit cam 75% din timp intr-un Bucuresti mai puțin aglomerat în aceasta perioadă de concedii/vacanțe (fară functie ECO activată dar cu START/STOP activ)

- am parcurs  un drum extraurban de 120 km pe ”plat”; dus/intors - condiții similare. La dus, pentru că nu mă grabeam, m-am ”forțat” să folosesc funcția ECO iar la intoarcere fară acesată funcțe. Rezultatul: consum cu 0,6 l la 100 km mai mic cu functia Eco activa. Concluzie personală: e chinuitor să mergi cu functia Eco activă, pentru o economie de 1,3 lei/100Km (preț pt. 0,6 l gaz)

Ar mai fi destule de spus, dar pentru acest post ma opresc aici.

Poate pentru unii sunt lucruri banale cele mentionate, însă, sunt sigur ca nu-s puțini si cei, ca mine, care acum ”descopera” o masina configurata la nivel de 2021 (stiu, vor fi si din cei care sustin ca, asa aratau masinile nemtilor/japonezilor/suedezilor, acum 10-15 ani și le dau dreptate :) )

Cele bune tuturor!

IMG_20210714_113719.jpg

IMG_20210714_113615.jpg

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

IMG-20210717-WA0008.jpg

IMG-20210717-WA0009.jpg

IMG-20210717-WA0010.jpg

La 18.07.2021 la 1:18, Gaby86 a spus:

Salutare ! Scuzați ca deranjez, dar am o supărare mare. După 2000 km, am fost prima data cu ea pe o autostrada Lugoj-Timisoara, eu locuind mai pe la sate în banatul de munte. Cu o viteza maxima de 130km în viteza 6. Am deschis capota sa ma uit și eu, nepricepandu ma la.mecanica. dar ,,surpriza,,  văzut ceva dubios....

 

IMG-20210717-WA0008.jpg

IMG-20210717-WA0009.jpg

IMG-20210717-WA0010.jpg

Va rog un răspuns cât mai repede posibil de la colegii cu motor 1.0 eco G. Va mulțumesc pentru atenție! Va doresc o seara minunată!

Este ulei scurs sub garnitura de la capac. Mi a spus un mecanica ca nu e nimic grav, ca asa ma ,,zămuie,, motoarele, dar nu știu dacă e normal. As vrea sa vad și cum e la mașinile dvs....chiar sunt speriat și suparat .

Editat de Mak
NU MAI CITA AIUREA TOPICURI..
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu e normal sa zemuie/transpire (asa m-a pacalit si pe mine cu burduful de la planetara stanga la Logan si masina era in garantie si culmea ca dupa ce a iesit din garantie a inceput sa zemuie si mai tare, aruncand uleiul pe conducta de la servo. Am schimbat eu burduful si din 2009 este perfect uscat). Nu stiu cat se poate vedea in poza, dar la mine este curat motorul, nu am pete de ulei. Masina are 1 an si 17k. Nu te speria, sterge cu grija acea zona sau foloseste cateva jeturi de spray de curatat frane si vezi daca reapare acea transpiratie. Daca reapare, fuguta la garantie, eventual mai trebuie strans capacul. Bafta!

WhatsApp Image 2021-07-18 at 07.39.28.jpeg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 18.07.2021 la 1:18, Gaby86 a spus:

Salutare ! Scuzați ca deranjez, dar am o supărare mare. După 2000 km, am fost prima data cu ea pe o autostrada Lugoj-Timisoara, eu locuind mai pe la sate în banatul de munte. Cu o viteza maxima de 130km în viteza 6. Am deschis capota sa ma uit și eu, nepricepandu ma la.mecanica. dar ,,surpriza,,  văzut ceva dubios....

 

IMG-20210717-WA0008.jpg

IMG-20210717-WA0009.jpg

IMG-20210717-WA0010.jpg

Va rog un răspuns cât mai repede posibil de la colegii cu motor 1.0 eco G. Va mulțumesc pentru atenție! Va doresc o seara minunată!

Este ulei scurs sub garnitura de la capac. Mi a spus un mecanica ca nu e nimic grav, ca asa ma ,,zămuie,, motoarele, dar nu știu dacă e normal. As vrea sa vad și cum e la mașinile dvs....chiar sunt speriat și suparat .

Nu șterge nimic, mergi direct la garanție când ai timp.

Este foarte probabil ca să igienizeze zona și să țină sub observație următorii 1000 km, dacă se va mai întâmpla fenomenul. În cazul în care se va întâmpla ( și sigur se va întâmpla ) vor investiga pe bune.

Însă e posibil să fie ceva vizibil din start, gen o garnitură coaptă, ciupită sau ceva crapăt p-acolo, atunci trebuie să remedieze din start cum trebuie, fără "să te trimită la plimbare 1000 km".

Iar dacă te lăsa în drum, Dacia Asistenta, nu plătești nimic ( fiind în garanție ), poate cazare și chiar mașina de schimb pe perioada investigației.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Sa1fire locked și unlocked this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...