Sari la conținut

Eroare ESC, servodirectie plus martor service aprins


Postări Recomandate

Salutare,

Detin un Duster PH3 din 2019 1.3 TCe 150 HP 2WD, versiune prestige.

Ieri am schimbat pneurile de iarna. Am fost la o vulcanizare si mi-au pus rotile de vara (neumblate la ele, din fabrica). In drum spre casa s-au aprins in bord martorii din pozele atasate.

I-am facut o calibrare de presiune, dar nu a functionat (martorul de presiune roti nu era aprins si nu s-a aprins, am zis sa incerc....).

Daca virez pe loc complet stanga, iar dupa complet drepta erorile dispar, dar dupa repornirea motorului apar din nou.

Masina nu are ESC, adica am testat si derapeaza. Gigel de la vulcanizare a batut cu ciocanul in roata din dreapta fata (ca cica nu iesea - a dat cu ciocanul pe interior).

Habar n-am daca tipul a reusit sa strice vreun senzor sau s-a intamplat ceva cu rotile mele (nu s-a umblat la cauciuc, echilibrate si montate din fabrica).

Daca stiti ceva despre erorile din poze, m-ati ajuta mult!

 

PS: sper ca am postat unde trebuie :D 

IMG_20210411_152405.jpg

IMG_20210411_152414.jpg

IMG_20210411_152417.jpg

IMG_20210411_152428.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dacă procedura respectivă (reînvatare unghi volan, vezi postul meu din linkul de mai sus) nu a fost realizată atunci nu ai ESC activ (mașina va derapa dacă condițiile sunt îndeplinite) pentru că ESC nu are disponibilă informația unghi volan și implicit, nu știe ce vrea soferul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu am deconectat bateria. 

Nu vrea sa învețe unghiul la volan. 

Adică fac procedura, se sting martorii dar după repunerea contactului reapar. 

Nu înțeleg de ce mi-a postat de pe contul vechi. Am încercat sa-l recuperez și nu a mers. 

 Rog moderatorul sa modifice dacă se poate. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mai poți face o singură încercare (dacă vrei și nu dorești să apelezi la garanție)* :

- deblochezi capota, apoi te dai jos din mașină (uși închise) și o lași să intre în sleep (5-15minute).

- deconectezi bornele bateriei pentru 30minute.

- recuplezi bornele, apoi intri în mașină o pornești refaci învătarea și dai o tură de cartier.

 

* E foarte posibil ca acțiunile de la vulcanizare să se lase cu piese stricate, dar asta se vede doar pe diagnoză

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dat o soluție, o aplici doar dacă vrei. Dacă mergi pe calea garanției vezi cum/dacă explici apariția problemei.

Te rog să anunți aici , dacă poți și vrei, rezultatul. (Nu ești primul cu roți schimbate și bătut în roți)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...