Sari la conținut

Eroare ESC, servodirectie plus martor service aprins


Postări Recomandate

Chiar a mers. Mulțumesc foarte mult!! 

Am plecat de pe loc foarte tare și a "licărit" ESC toată dr1. 

Tras tare de volan stânga dreapta la 50 km/h, am simțit cum a frânat roată stânga fata fara probleme. 

Testat și frână de urgenta, merge ok. 

Îmi poți spune de ce înainte nu reușea calibrarea? Compara anumiți parametri deja existenți? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 30
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Întrebarea corectă e : Ce a făcut Gigel/Dorel/Vasilică la vulcanizare de a reușit să-ți dea (și ție, că nu ești singurul) eroare pe servodirecție, respectiv să o facă să piardă niște calibrări/setări

Mai poți face o singură încercare (dacă vrei și nu dorești să apelezi la garanție)* : - deblochezi capota, apoi te dai jos din mașină (uși închise) și o lași să intre în sleep (5-15minute).

Eu am dat o soluție, o aplici doar dacă vrei. Dacă mergi pe calea garanției vezi cum/dacă explici apariția problemei. Te rog să anunți aici , dacă poți și vrei, rezultatul. (Nu ești primul cu roț

Posted Images

Cică a dat cu ciocanul în roată ca nu ieșea 🤣

Sunt patru senzori pentru fiecare roată sau unul singur pentru ESC / măsurare unghi roată? 

Mulțumesc mult! 

Cei care aveți problema asta încercati și voi, poate aveți norocul sa meargă. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

După incident, am zis sa ma joc puți cu presiunea la roti pentru a observa sensibilitate senzorului de pe roata drepta față. 

 

Am scăzut presiunea cu 0.3 bari. Celelalte 3 roti având 2.3 bari. 

 

Am parcurs 5 km dar nu s-a aprins martorul în bord. 

 

Îmi poți spune, te rog, ce pierdere de presiune tolerează și cât trebuie sa merg pentru ca ecu sa detecteze vreo pierdere?

 

La Logan aveam senzori pe janta și zicea rapid, la duster am impresia ca nu merge sistemul de monitorizare presiune pneuri. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 6 months later...

Salutare,

In primul rand vreau sa va multumesc pentru aceasta postare + lui t0rquemada pentru solutia care a functionat, prin deconectarea bateriei, altfel se tot reaprindeau martorii. Masina este un Duster 2018 ph2, cred.

Povestea merge asa: m-am pus sa schimb rotile de vara cu cele de iarna. Roata fata stanga era intepenita, am lovit cu piciorul, ca la celelalte care s-au deblocat, dar fara rezultat (nu s-a umblat la roti de 3 ani). In incercarea de a debloca janta de pe ax, am slabit foarte putin suruburile de la roata si am invartit de volan pe loc, crezand ca asa voi reusi, insa ce am reusit a fost sa aprind martorii din bord precum in topic: servo, esc, service. Super!  Nu stiu sigur daca combinatia de lovituri + invartit de volan pe loc, sau doar invartitul pe loc a cauzat aprinderea martorilor, dar acestia s-au aprins dupa ce am invartit de volan pe loc. Dupa o lovitura de ciocan mare in cauciuc, am reusit sa scot roata. Ulterior am pus cate o coala mai groasa de plastic sub rotile din fata astfel incat sa nu stresez directia la manevra de reinvatare descrisa de catre t0rquemada.

Deja imi si faceam griji pentru mers in service, aglomeratia sarbatorilor si programarilor, timpul pierdut, bani ... noroc cu aceasta postare!!!

Multumesc inca o data! numai bine!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...