Sari la conținut

Postări Recomandate

Am deschis acest topic citind nemultumirile multora dintre detinatorii de Duster II (ba timoneria, ba problemele cauzate de senzorul Adblue). 

As vrea sa facem o comparatie intre Duster I ph2 (>2016) si Duster II la acelasi tip de motorizari 1.6 SCE si 1.5 dci.

Estetic din punctul meu de vedere cel nou arata mult mai bine.  Exista diferente mari la comportament? La care dintre cele doua modele au aparut mai multe probleme? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 29
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Buna, din intamplare sunt posesorul unui Duster 2, decembrie 2018, 1,6 SCE, asa cum iti era recomandat acum 2 luni aici. Este prima Dacie pe care o detin, cealalta masina din familie fiind o Astr

Positia inalta la drum care imi ofera mie personal un anumit confort. Daca pentru asta trebuie sa platesc in plus 2000E, o fac. Asa cum am spus mai sus, pe langa motivatiile obiective (spatiu de

Sunt foarte concludente, Toate. Alegerea e la tine. Subiectul asta s-a over-discutat. Du-te la drive test cu fiecare si alege ce iti place. Masinile de care faci vorbire nu sunt direct comparabil

Motivul ar fi posibila dorinta de a achiziționa un model de la 2017 in sus. Legat de ceea ce am întrebat eu nu stiu daca prezentările de pe youtube sunt concludente.

Oscilez intre Duster, Forester 2.0 benzina sau diesel din 2014 in sus, sau Grand Vitara 2013-2014. Din pacate la Vitara pentru acei ani exista doar varianta diesel la modelul cu 5 usi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt foarte concludente, Toate. Alegerea e la tine. Subiectul asta s-a over-discutat. Du-te la drive test cu fiecare si alege ce iti place.

Masinile de care faci vorbire nu sunt direct comparabile cu Duster.

DOamne ajuta!

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

O mașină nu o alegi doar după senzația pe care o ai in urma unui drivetest. Mai studiezi si fiabilitatea in timp, eventualele probleme care pot apărea. 

Până la urmă este un forum. Cine vrea citește, cine vrea răspunde, iar cine nu, niciuna nici alta.

@foxbat daca imi arati un filmuleț Duster vs Forester sau Duster vs Grand Vitara , dar mașinile sa fie încălțate cu aceleași cauciucuri dau un vin bun daca ne vedem la o plimbare prin Apuseni. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu iti arat niciun filmulet . cauta tu :) Dar nu ai ce compart.

sa inteleg ca asa ti ai ales nevasta ? dupa fiabilitate? nu cu inima?

ma rog..

dincolo de bucuria de a impartasi un pahar de vin, multumesc , cel mai simplu este sa te dai cu ele. din ce zici inteleg ca vrei coclau deci si ca nu ai buget de masina noua( 20k+). In acest caz o iei pe cea care este in cea mai buna stare.

 

personal mi-a luat 3 luni ( trei ) sa trec prin ce credeam din informatiile de pe net ca sunt masinile de care am eu nevoie ( kia, tucson, suzuka, honda, duster).

La 2 din ele am coborat dupa 4 minute. nu intelegea vanzatorul ce -am patit.

Pt mine, Dusterul le-a bagat in cos pe toate.

Un coleg si-a luat Suzuki si e foarte incantat.

 

Si amandoi avem dreptate.

 

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nevasta am ales-o cu inima, masina as alege-o cu capul. Am avut 8 un Duster 1.5 4x4 ph1. Nu m-a dat pe spate, dar parca tot mi-a rămas în suflet. Indiferent ce masina "s-ar califica în finală " Duster intra din oficiu. 

Primul pas e sa vand masina actuală.  

Bugetul e pana in 15000 E. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Să le luăm pe rând (opinii personale):

1. motorizarea

-1,5dci

-ai abonament la 4 ani/60-80km să schimbi ceva, consumabile mai scumpe, probleme mai mari când apar

1,6SCe aka H4M73x

-nu mai cotizezi la 4ani pentru că lanț, consumabile normale, probleme mai mici sau inexistente

2. model

Duster ph2* : calități dovedite, posibilităti nelimitate de modificare, retrofit, diagnoză și reparație

Duster ph3*: calități dovedite cu upgrade la unele capitole, posibilităti limitate de modificare, retrofit, diagnoză și reparație

3. Ce aș căuta:

Duster ph2, final de serie(6/2017-10/2017) cu 1,6SCe

Duster ph3 maxim 12/2018(senzor de ploaie și lumină pe parbriz) cu 1,6SCe

 

*de citit

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @ninoniculescu Raspunsul ca asa face toate il poti primi si de aici de pe forum, nu neaparat de la service, pentru ca asta-i adevarul. Si eu am observat imediat dupa pornirea motorului ca stergatoarele la prima "baleere" sunt mai lente, dar sincer sa fiu nu ma deranjeaza asta atata timp cat functioneaza. Pompita de stropire este mai zgomotoaza pentru ca este asezata intr-o zona care este aproape de habitaclu. Bidonasul la majoritatea masinilor este asezat in fata masinii aproape de bara si nu se aude motorasul absolut deloc, poate doar cu motorul oprit si cu urechile ciulite. Aeroterma are acele fluctuatii deoarece masina are incarcare variabila, nu vad o problema sincer la acest lucru. Daca bateria pica pana in 2 ani, se va schimba pe garantie. 
    • Nu este vorba despre conceptii puerile si fara sens, ok? Ca la o masina achizitionata cu 2000 euro iti asumi asemenea riscuri atunci cand o cumperi. Asa ca la un autovehicul nou si cu o valoare semnificativa de achizitie - pentru Romania - pretentii trebuie si e normal sa existe. Faptul ca se lucreaza cu materiale ieftine si nu se testeaza suficient e valabil nu numai pentru Dacia ci si pentru alte marci. Insa asta nu inseamna normalitate si nu trebuie sa ne lamentam acceptand o anormalitate drept normalitate. Cam atat despre filosofii de viata. Legat de subiect, continua distractia: cand se aprind martorii si apare mesajul, cand dispare. E ceva aiurea undeva. Voi merge in service la programare si nu iau masina de acolo pana nu am o rezolvare a problemei. Revin cu detalii. Drumuri bune!
    • Privește "problema" din alt unghi, dacă ai avea 14.4v permanent dar consumul de carburant ar mai mare cu 1,5L permanent ar fi mai bine ?
    • Nemultumirea este la accesorii cand sistemul 'nu incarca': stergatoare care se mica foarte lent, pompa de stropire mai zgomotoasa si cu debit mai mic, aeroterma cu viteza fluctuanta si 'audibil' cu turatii mai mici... Sunt convins ca la Service as primi 'asa face toate'. Daca se duce bateria, sper sa o acopere garantia (nu sunt sigur...).
    • Totuși de ce îți este frică ? Că ai să rămâi fără baterie ? Că ai să conectezi un consumator care să îi dea în cap bateriei ? Iar la baterie, nu contează atât de mult tensiunea, ci contează curentul. Mai mult, curentul este limitat de siguranță, deci repet, unde este nemulțumirea ? Ca încheiere, mașina la mine merge cu Stop & Start 24/7. Bateria merge spre 4 ani și nu am absolut nici o problemă.
×
×
  • Creează nouă...