Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 11 ore, marco79ro a spus:

Skoda Scoutsi restul au garda la sol mai mica decat un Suzuki Vitara modelul nou, la care am renuntat exact din acest motiv. 

La Subaru ma mai atrage si posibilitatea de a avea cutie automata impreuna cu AWD.

Momentan grija principală  e https://www.olx.ro/oferta/opel-corsa-e-1-4-benzina-2018-IDd2QIW.html

N-as da-o doar sa fie dată.   N-am avut nicio problemă cu ea. Poate si de aceea atatea întrebari.  Dau o masina buna, dar nu stiu ce iau in schimb. 4x4 e mai mult un moft. 

pacat de opel-ul ala. tine-o ca pierzi o galagie de bani

e noua

credeam ca e un corsa de 1000 eur ( caut pentru un amarat sa il ajut  cu o donatie ca nu se poate deplasa ) dar e pacat de ea. putine sanse sa iei banii aia care oricum sunt si putini fata de cat ai dat pe ea. mai gandeste-te. just my 2 cents.

 

in ce priveste valul de raspunsuri pe care l-ai primit cred ca te au lamurit ( chiar daca erau pe net :) deja ).

 

cand vrei sa te insori sa ne trimiti poze sa ti alegem noi muierea :) cum ziceam.

 

@pufa - am cunostinte cu diverse modele de subaru - cam toate reparatiile curente sunt ok ca pret si piese (o idee mai scumpe dar nu de speriat ), vremurile alea cu " nu sunt piese" si nu se pricepe lumea" a cam trecut. repet, reparatii curente ,( maxim un ambreiaj)  si revizii. Slava Domnului - nu au avut probleme "adanci".,gen motoare , cutii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 29
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Buna, din intamplare sunt posesorul unui Duster 2, decembrie 2018, 1,6 SCE, asa cum iti era recomandat acum 2 luni aici. Este prima Dacie pe care o detin, cealalta masina din familie fiind o Astr

Positia inalta la drum care imi ofera mie personal un anumit confort. Daca pentru asta trebuie sa platesc in plus 2000E, o fac. Asa cum am spus mai sus, pe langa motivatiile obiective (spatiu de

Sunt foarte concludente, Toate. Alegerea e la tine. Subiectul asta s-a over-discutat. Du-te la drive test cu fiecare si alege ce iti place. Masinile de care faci vorbire nu sunt direct comparabil

@foxbat dacă mașinile aleg să le mai schimb, nevasta nu. Am 12 ani de căsnicie.  Avem un copil de 3 ani. El e una din cauzele pentru care doresc mașina.  E la vârsta cand nici nu-l mai pot căra în spate si nici nu rezista foarte mult pe jos. Inainte cutreieram munții perpedes,  nu ma interesa ce masina am. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

aoleu..dar nu te lasi deloc. acum ai bagat vinovatii in fata,copilul si nevasta.. deh..mereu altul e de vina:)

12 ani..frate dar ce perseverent esti.eu am cedat dupa 10 .

 

duster e masina d'o cauti. punct.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@marco79ro

Iesind la iveala Opelul pe care il detii, PH2-ul iese clar din discutie. Ar fi un downgrade substantial, doar pentru a avea 4x4 si spatiu.

Orice varianta dintre Duster 2, Vitara si Forester e un pas major inainte, cu atat mai mult din punct de vedere al spatiului si al tractiunii integrale. Daca alegi Vitara sau Forester, mai ai beneficiul unei cutii automate, posibil si a unei trape.

Optiunea de 4x4 iti va oferi alta placere la condus, alta stabilitate. Crede-ma, nu ai sa vrei sa mai conduci masini fara. Apoi legat de cutia automata, aceeasi senzatie.

Eu am avut ca si tine, anul trecut de luat aceeasi decizie - sa pastrez Stepway-ul sau sa-l vand si sa cumpar un 4x4 mai mare ca spatiu, in eventualitatea venirii unui nou membru in familie. Cautarile erau destul de simple la mine - noua, buget pana in 20.000, 4x4, benzina. In afara de Duster si Vitara, nimic altceva. Dusterul se invartea full in jurul la 18500 ( dupa reduceri si alte vrajeli ), Vitara undeva la 20-21.000 ( la fel, dupa reduceri ). Duster 2 varianta 4x4, 130/150 CP nu era disponibila. Eram foarte aproape sa cumpar Vitara, doar pentru ca avea cutia automata, insa s-a ivit ocazia unui Duster 2, masina de test-drive cu 2400 km, full ca cea pe care o configurasem la pretul de 18500. Mai mult, era diesel dar fara AdBlue, fix motorizarea ce o avusesem deja pe Stepway de mai bine de 5 ani. Pretul de achizitie a fost cel care m-a convins : 16500 euro. In 2 zile, masina era deja in posesia mea si inmatriculata. Ca o fi fost o alegere buna, ca o fi fost rea, nu regret absolut deloc. Mi-e putin ciuda ca n-am facut pasul asta mai devreme - am facut de anul trecut pana acum cam 20.000 km, in conditiile in care din februarie/martie de abia am mers 2000 km.

@foxbat

In Bucuresti, stiu ca e posibil sa gasesti pe cineva. Repet, POSIBIL. Dar in restul tarii ? Oradea, ca in cazul colegului, sau in Iasi ? Aici, in Moldova, garantez eu ca nu exista cineva. Exista doar pentru grupul VAG, ca deh, asta are romanul. 

O mica paranteza - Honda Accord, 2.4 benzina, type S, 2014, luata de noua din reprezentanta. In 2019, vroia sa schimbe bateria cu ceva mai mare ( era undeva sub 45Ah ). Nu exista alta varianta, pentru ca are o dimensiune foarte mica si spatiul nu permite. Mai mult, nu exista stoc in Romania. Import doar din Japonia - livrare estimata intre 30-90 zile. Si era o baterie amarata. 

La 2 luni distanta, accident frontal - a trebuit sa schimbe senzori fata, radiatoare, faruri, capota, parbriz + plasticele/suportii aferenti. Cat crezi ca a durat pana au venit toate piesele ? 3-4 luni, bineinteles, import doar din Japonia.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ok, cu tot respectul.daca am ajuns sa comparam opel cu Duster ..

in ce priveste VAG-ul nu stiu la ce faci referire.service-uri si respectiv livrarile de pe site-urile de piese merg in toata tara.

in ce priveste Vitara..doar am deschis usa si am zis ca nu e ce trebuie. sa nu mai zic de cat de e "curatat" daca ai copil/catel etc.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 31 minute, marco79ro a spus:

Am spus de la început că 4x4 e mai mult un moft de-al meu decat o necesitate. Sănătoși sa fim sa putem umbla pe unde dorim. Daca e cazul scoatem lanțurile de la naftalină și tot ne descurcăm. Numai sa fie zăpadă. 

4x4 nu e doar pentru zapada/mocirla.

Controlul tractiunii te ajuta si in rest, 24/7; nu permite masinii sa piarda atat de usor tractiunea ( nu iti mai fuge spatele ), mai ales intr-o curba, poate chiar si intr-o portiune perfect dreapta. De exemplu, una este sa intrii intr-o curba doar tractiune fata/spate, alta e cu 4x4 cuplat. Trebuie sa incerci sa intelegi despre ce vorbesc.

@foxbat

Oameni priceputi SA IDENTIFICE si sa rezolve problema la o marca anume, cand vii intr-o reprezentanta/service autorizat, sau service de cartier. M-am saturat de schimbatori de piese !

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Totuși de ce îți este frică ? Că ai să rămâi fără baterie ? Că ai să conectezi un consumator care să îi dea în cap bateriei ? Iar la baterie, nu contează atât de mult tensiunea, ci contează curentul. Mai mult, curentul este limitat de siguranță, deci repet, unde este nemulțumirea ? Ca încheiere, mașina la mine merge cu Stop & Start 24/7. Bateria merge spre 4 ani și nu am absolut nici o problemă.
    • Se pot face anumite lucruri și fără să vii cu bordul plin de erori. Faptul că voi acceptați să fiți trimiși la plimbare și să reveniți când o să mai facă, dacă o să mai facă, este propria voastră alegere. Iar faptul că eroarea de AdBlue nu era stocată mă îndoiesc. Se stochează eroarea când rămâne cartela fără baterie, care e un fleac de problemă, și crezi că nu se stochează ceva ce îți poate imobiliza mașina ? La AdBlue se pot face 2 lucruri : 1. Resoftare/recalibrare/update soft. Rar a dat rezultate, metoda mai puțin costisitoare. 2. Înlocuire completă a sistemului de AdBlue. Asta a funcționat la toți, dar e și costisitoare. @Toti V-as ruga să încercați să treceți peste concepțiile puerile și fără sens : - mașina de 20.000 euro, nu se poate așa ceva. Ba se poate, chiar la case mai mari și pe mai multi bani. Dar acolo fudulia și mândria câteodată îi împiedică să se plângă, pentru că numai un sărac și un prost face asta (logica lor). Chiar și așa, contează cât costă mașina atât de mult de emiteți pretenții în funcție de preț ? Poate să coste oricât, că e 1 euro sau 1.000.000, mașina ar trebui să fie cu cât mai puține buguri, pe cât posibil bug free. - mașina nouă, nu se poate așa ceva. La fel, vezi punctul precedent, spre final. Mai mult, mașina nouă nu înseamnă fără probleme, ci înseamnă că nu îmi pasă ce probleme are, nu e treaba mea. Și nu îmi pasă cât costă, produsul trebuie adus în conformitate, dacă nu înlocuit cu totul. Asta înseamnă un produs cu garanție. - lessons learned - asta se face la același produs, unde se poate. De asta facelifturile de final de producție au cel mai bine implementat acel lessons learned. Ce are in comun Dacia 1310, 1410 cu generațiile de acum ? În afară de nume ? Cum și unde să-l aplice ? - ăștia nu mai fac testare ?! - Da și nu. Mulțumită creșterii cererii de mașini noi, înseamnă că producătorii trebuie să ofere un volum mai mare de mașini. Liniile de producție sunt deja optimizate pentru flux cât mai rapid și în acest proces trebuie tăiate niște bugete, care de obicei se fac la testare, fiind cel mai de durată și cele mai costisitor lucru din dezvoltare. Deci da, noi testăm propriile produse pentru că momentan tehnologia nu poate ține pasul cu cererea și în plus mulți preferă să aibă un produs nou cât mai repede, fără o necesitate reală in spate ( că are acum 200 airbaguri fata de 4 etc. ). Sunt atâtea cazuri de tăieri de bugete pe partea de testare sau chiar dezvoltare SW în ultimii 10 ani încât mi se pare că lumea e fix cu memorie de pește, care uită că stă într-un bol de sticlă și se lovește de pereți la fiecare 5 secunde. În momentul de față, că vă place sau nu, testarea se face pe banii și timpul nostru. Ar fi bine să acceptați asta.
    • Tensiunea la priza de bricheta sta la 14.4-14.8V in timpul mersului doar daca aprind faza scurta (deci renunt la Auto). Doar cu pozitiile aprinse, se apropie 13.4-13.8V daca dau aeroterma la maxim. E ciudat ca dezaburirea (luneta si oglinzi), consumator mare, nu implica 'pilotul' sa incarce... Pe mentinere constanta a acceleratiei, inclusiv pe Cruise Control, nu mi se pare totusi normal sa am doar 12.2V, sa alimentez consumatorii din baterie (probabil daca tensiunea ar scade la bornele bateriei sub 80% (AGM?), ar porni incarcarea, nu stiu...); sunt de acord ca daca 'calc' pedala, sa se decupleze alternatorul de la furnizare curent de incarcare, si compresoul AC sa se decupleze (nu ca asta n-as face asa si cand stai pe loc, porneste-se opreste singur - Dacia zice ca e normal (adica va avea o viata foarte scurta...)). Am mers ieri la temperaturi externe intre -12 si -4 grade (cu zapada in permanenta in compartimentul motor in zona filtru de aer, calculator injectie, baterie...), comportamentul acesta al incarcarii ma intriga si nu pot sa nu ma intreb daca nu poate fi corectat...
    • Unde sunt 5-10 persoane? Ca de cand urmaresc grupurile de facebook legat de Duster 2 si mai ales pe  grupul Trails amintit mai sus, sunt mult mai multe persoane cu probleme, numai sa stii sa cauti. Si problemele sunt cam generale. Daca vrei sa observi un lucru, il observi, iar daca nu iti pasa, nu-l observi. E la fel ca la vibratia ce o face haionul, unii spun ca nu au acea vibratie cand ii intrebi prima oara si cand mai vorbesc cu acele persoane dupa un timp, imi zice ca parca aude ceva vibrand in spate. Hai sa fim seriosi si realisti. Daca esti tehnic si simti masina cand o conduci, nu ai cum sa nu observi anumite lucruri, indiferent de ce masina vorbim, deoarece sunt sigur ca niciuna nu este perfecta. Da la Duster, chiar daca schimbi anumite piese pe garantie si nu generalizez, ma refer strict la timonerie, problema reapare. Cum e posibil ca noul Sandero 3 prezentat in showroom, sa prezinte dificultati de a intra in treapta a 6 a. Timpul va vorbi si vom vedea/auzi plangeri si despre marea timonerie de la Logan/Sandero 3. Scuze pentru off. Sa auzim de bine!
    • Timoneria se schimbă pe garanție. Iar treaba cu rezonanța e ceva foarte greu de depistat, indiferent de marcă. Mai ales că se întâmplă în mers, la o treaptă superioară de viteze și nu o pot ridica pe elevator și observa. Iar din feedbackul primit atât aici, cât și pe grupurile de Facebook ( Trails și Duster Romania ) sunteți maxim 5-10 persoane care au avut probleme cu anumite piese care rezonau și care s-au rezolvat. Dar la fiecare aproape era altceva și în mare parte, din cauza că s-a umblat și nu s-a strâns înapoi. Rar, dar nu improbabil, să fi venit așa din fabrică însă ar trebui un întreg lot să fie cu probleme (peste 100 mașini).
×
×
  • Creează nouă...