Sari la conținut

Postări Recomandate

Clar.schimbatorii de piese sunt peste tot si  nu ajuta deloc la masinile din generatiile anterioare.La astea noi din pacate cam asta e trendul..(nici mie  nu mi place).nu vezi cs nici manuale de service nu mai apar?(ex dusterul actual.)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 29
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Buna, din intamplare sunt posesorul unui Duster 2, decembrie 2018, 1,6 SCE, asa cum iti era recomandat acum 2 luni aici. Este prima Dacie pe care o detin, cealalta masina din familie fiind o Astr

Positia inalta la drum care imi ofera mie personal un anumit confort. Daca pentru asta trebuie sa platesc in plus 2000E, o fac. Asa cum am spus mai sus, pe langa motivatiile obiective (spatiu de

Sunt foarte concludente, Toate. Alegerea e la tine. Subiectul asta s-a over-discutat. Du-te la drive test cu fiecare si alege ce iti place. Masinile de care faci vorbire nu sunt direct comparabil

Uite un vs la mine pe canal 

 

Grand Vitara are mt-uri, a mea ph2 2017  bfg ko2, remap, amortizoare Mudster negre. Mai sunt pe canal diverse trasee. Eu iti recomand ph2 dci, 1.6 este slabut in offroad la rampe plus crapa repede ambreiajul, dci il remapezi...alta viata. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Buna,

din intamplare sunt posesorul unui Duster 2, decembrie 2018, 1,6 SCE, asa cum iti era recomandat acum 2 luni aici. Este prima Dacie pe care o detin, cealalta masina din familie fiind o Astra H. Din motive de job am condus insa peste 15 masini marci diferite, inclusiv Subaru Imprezza si am cu ele aproape milionul de kilometri.

Decizia finala este doar a ta, eu daoar pot sa-ti spun ce am constatat la Dusterul meu. Nu pot sa fac comparatie decat cu Vitara, fiind cea mai apropiata ca pret si mereu concurentul Dusterului. Daca sunt pe acest grup, iti cam dai seama ce am ales. Nu a fost vorba de bani ci de spatiul interior, eu trebuind sa aleg Duster pentru ca 2 nazdravani in spate care nu tin cont de prea multe, mari specialisti in pictat cu ciocolata tapitetii, plafoane, etc.

Desi am citit multe sperietori despre motorul asta ce am constatat eu: consumabile super acceptabile ca pret si simple. Masina are 30.000 km. Ulei, filtru (strict referitor la motor). Tocmai a trecut a doua revizie, nu mananca gram de ulei. Masina este folosita jumatate din timp in Bucuresti, media ultimilor 3000km pe bord, 8.4 fara AC (a fost toamna) fara ECO, fara [email protected] In vara a avut 9.6 cu AC-ul mai tot timpul pornit si 2 bicilete de 20' in portbagaj tot timpul (practic masina cara vreo 40 kg numai de jucarii, permanent).

La drum intins, masina goala este acceptabila, la depasiri si rampe trebuie turata peste 3000 ture, altfel motorul livreaza greu. Dar este benzina, se duce lejer in 5000 ture. Nu mi-a placut in rampe, urca extrem de greu chiar si cu masina goala, urcarea spre Muntele Rosu (un exemplu)  facandu-se cu primele 2 viteze. Nu este o masina sportiva. Pe drum intins, chiar la viteze de 130 km/h motorul nu se aude, zgomotul fiind in general cel dictat de aerodinamica de dulap si anvelope. Cu anvelope premium, vara, zgomotorul produs de motor este aproape insesizabil, chiar la viteze mari. Pe langa faptul ca e benzina, compartimentul motor este bine insonorizat avand inclusiv pasla pe capota.

Ce nu imi place la masina este legat de lipsa unei mici atentii pentru finisaje, plasticul usilor s-a zgariat imediat de la centura. Presul de pe jos se curata foarte greu, in unele locuri pare lipita de caroserie in bataie de joc. De fapt e doar prinsa in cateva locuri, nu e lipita. Despre vopsea nu mai vorbesc dar cand vei citi pe forumul Suzuky care Vitare au ramas patate dupa ce au fost alimentate cu benzina pentru ca efectiv vopseaua de pe ele se dizolva, parca nu ti se mai pare atat de rea vopseaua Daciei. 

Este strict o masina practica (de aia am luat-o) car biciclete cu ea, doi copii care nu au neaparat grija de tapiterie si nici nu trebuie, pentru ca sunt copii si oricum exista produse de detailing.

Nu sunt un fan al marcii, spuneam mai sus ca e prima masina de la ei, dar pentru o anumita etapa din viata e ce imi trebuie, ceva de care sa nu ma doara sufletul cand bag biciclete in ea....

Dpdv al intretinerii piesele au preturi acceptabile (ma refer la piese de origine, nu ma intereseaza altceva) din pacate umflate si de 3 ori de service-urile autorizate, dar cam asa e pe la toate brandurile. Dar macar le gasesti peste tot, nu stai dupa un far 3 luni.

Pana acum in fix 2 ani (masina face azi 2 ani) am avut nevoie de o rescriere a soft-ului calculatorului de injectie (in garantie dupa niste erori cu care masina a venit din fabrica) si atat. 

Masina nu are greieri, nu scartaie, nu troncane, cu exceptia haionului care "lucreaza" de cand am luat-o din show-room si care se aude la urcarea de borduri, gropi, etc. Nu am celelalte probleme de care am citit (nu zic ca nu sunt reale, spun doar ca eu nu le am) batait scaun sofer, chedere ciupite (chiar deloc desi toate cele 4 usi sunt frecate permanent masina circuland aproape tot timpul cu 4 pasageri). Masina circula zilnic, nu sta in parcare mai mult de 48h.

Am vazut pe youtube ceva filme care "demonteaza" Dusterul si ridica in slavi alte marci. Depinde foarte mult ce iti doresti si de ce ai nevoie. Pentru un simplu caraus care sa nu te oblige sa vinzi un rinichi la revizia cu schimbare de distributie, e ce trebuie.

Cati oameni atatea bordeie si obiceiuri si de aia si masinile sunt atat de diverse....

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si nu era mai incapator si mai ieftin un MCV Stepway? Ce ai castigat in plus cu Duster 4x2?

Siguranta?

Confort?

Motor mai simplu?

Pretul?! - aici am indoieli ca era mai ieftin Duster.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Positia inalta la drum care imi ofera mie personal un anumit confort.

Daca pentru asta trebuie sa platesc in plus 2000E, o fac. Asa cum am spus mai sus, pe langa motivatiile obiective (spatiu de incarcare, etc) exista si o latura subiectiva. Toate achizitiile noastre au aspecte obiective dar si subiective.

Fara latura subiectiva, MCV castiga. Dar mie nu imi place cum arata si am destui km la nivelul asfaltului ca sa pot face diferenta. 

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Adevarat, pozitia inalta si poate calitatea mult superioara a luminilor ce o aveam la Mitsubishi Outlander, m-au facut sa simt o cadere serioasa si o adaptare necesara cand am revenit la loganul 2006.

Combinatia celor 2 avantaje imi confereau un confort serios la drumuri nocturne. Nu stiu daca le-as regasi pe Duster, mai ales daca va primi la facelift blocurile optice cu design comun cu noul logan.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...