Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 29
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Buna, din intamplare sunt posesorul unui Duster 2, decembrie 2018, 1,6 SCE, asa cum iti era recomandat acum 2 luni aici. Este prima Dacie pe care o detin, cealalta masina din familie fiind o Astr

Positia inalta la drum care imi ofera mie personal un anumit confort. Daca pentru asta trebuie sa platesc in plus 2000E, o fac. Asa cum am spus mai sus, pe langa motivatiile obiective (spatiu de

Sunt foarte concludente, Toate. Alegerea e la tine. Subiectul asta s-a over-discutat. Du-te la drive test cu fiecare si alege ce iti place. Masinile de care faci vorbire nu sunt direct comparabil

Offroad merg poate 10 iesiri pe an. Nu offroad extrem de genul : hai sa ne băgăm în noroi sa vedem daca putem iesi sau nu, dar as merge de pe un munte pe altul. Clar ma voi adapta la posibilitățile mașinii. Vitara printre altele imi făcea cu ochiu si pentru existența reductorului . 

Chiar batraneste nu merg, dar nici sportiv. Sunt cu copil mic in mașină.  

Editat de marco79ro
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Duster 2 față de PH2 :

+ Comfort - scaune și suspensie

+ Manevrabilitate - servodirecție asistată electric

+ Ergonomic - planșa de bord este bine organizată. De exemplu, navigația este amplasata mai sus, butoanele sunt mai puține și mai bine amplasate, mai aproape, mai la vedere. Excepție este limitatorul/cruise controlul...

+ Modern - clima automată, senzor de unghi mort, faruri automate (senzor de lumina), ștergătoare automate (senzor de ploaie), camere 360 grade, follow me home/coming home, sistem keyless

+ Insonorizarea

+ Prezența unei motorizări din fabrică de 130/150 CP

Față de Grand Vitara, personal consider că Duster 2 e tot p-acolo în materie de comfort. În materie de off-road, Suzuki e peste clar, datorită reductorului însă ajungi des în situații atât de extreme încât să fie nevoie de el ? Chiar și așa, Dusterul are treapta I ca soluție 😅. În materie de modernitate, Suzuki pierde clar - una lansată într-o perioadă, altă într-o altă perioadă. Față de PH2, Suzuki e peste la toate capitolele. Însă, aici, intervine cealaltă parte, cea financiară. Cât costă întreținerea, ca la carte, pentru un Suzuki și cât pentru un Duster ? Vorbim de service-uri de specialitate.

Față de Forester, cu excepția sistemului AWD, care este fenomenal, ce are special Subaru ? Tocmai ceea ce îl face atât de bun e posibil să îți dea mari bătăi de cap, pentru că se găsesc destul de greu piese și sunt foarte puțini experți în materie de reparat mașinile. Mai mult, fiind AWD consumul este... substanțial, chiar și diesel.

Te-ai uitat cumva și la Skoda Scout, VW Alltrack sau poate Seat X-Perience ? Fiind vorba de aproximativ 15.000 euro

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Skoda Scoutsi restul au garda la sol mai mica decat un Suzuki Vitara modelul nou, la care am renuntat exact din acest motiv. 

La Subaru ma mai atrage si posibilitatea de a avea cutie automata impreuna cu AWD.

Momentan grija principală  e https://www.olx.ro/oferta/opel-corsa-e-1-4-benzina-2018-IDd2QIW.html

N-as da-o doar sa fie dată.   N-am avut nicio problemă cu ea. Poate si de aceea atatea întrebari.  Dau o masina buna, dar nu stiu ce iau in schimb. 4x4 e mai mult un moft. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Un videoclip interesant cu o comparatie intre Vitara si Duster. 

La minutul 12:50 e o comparatie intre unghiul de atac al celor doua masini.

Sper sa te ajute in luarea unei decizii.

Editat de PPV
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki Vitara e "domnișoară de oraș", precum sunt Qashqai, X-Trail, Kadjar și restul "SUV-urilor".

Avantajul mare față de Duster este că există în combinația 4x4, cutie automată și trapă. Mare atenție însă la alte nimicuri - senzori fizici de presiune pe jantă și lista continuă...

Sincer, gândește-te bine în legătură cu Subaru

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce înseamnă să deții cu adevărat un Subaru :

- Ce înseamnă o revizie ? Când se fac anumite verificări sau înlocuiri ? Cât costă operațiile ? 

- În caz de accident, piesele uzuale (far, aripă, spoiler, portieră) se găsesc în România ? Cât de repede ? Și la ce preț ?

- Mașina costă peste 35.000 euro, minimum. În nici 5 ani și aproximativ 200.000 km, mașina valorează undeva sub 15.000 euro, ba chiar în jurul valorii de 12.000. De ce ? 

- mașina fiind rară, cel puțin în România, câți oameni știu să o repare ?

Și lista poate continua, însă mă opresc aici. Discuția a pornit de la Duster PH2 vs Duster 2 și s-a ajuns la altele.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...