Sari la conținut

Limitare acceleratie 1.3 TCE


Postări Recomandate

Acum 17 ore, PufarinaUcigasa a spus:

Ideea este ca s-au mai plans unii despre chestia asta, dar s-a intamplat mai mult pe motorizarea diesel.

La diesel problema apărea doar la mers cu viteză constantă, cu pedala de accelerație un pic apăsată, deobicei in treapta a V-a. Si se simțea ca o smucitura foarte scurtă, nicidecum să se piardă din elan sau să-ți dea timp de vreo reacție. Lui i s-a tăiat gazul în accelerare puternică și se pare ca a fost destul de lung momentul de a avut timp sa gândească și să schimbe treapta..

Editat de Stef13
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 19
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

A apărut din nou întreruperea. (s-a simtit ca si cum ar fi vrut sa imi oprească motorul pentru o secunda). Mergeam linistit in viteza 5  (undeva peste 2000 ture), eram într-o usoara accelerare. Sistem

Exact invers, la accelerație încărcarea se oprește ca să-ți dea toată puterea la roți, acum ai niște ipoteze: - întreruperea e cauzată de soft, pentru normele de poluare pe anumite nivele de RPM

Inainte sa merg la garantie, o sa descriu problema si aici. Poate cineva s-a lovit deja sau se va lovi si de aceasta problema. Se intampla cateodata sa mi se taie brusc acceleratia (ca un limp mo

E clar ca fiecare sofer simte altfel comportamentul masinii, dar eu totusi as crede ca e aceleasi motiv la baza : traseul injectie - clapeta de acceleratie - pedala de acceleratie, incluzand bineinteles si ECU-urile aferente.

Din pacate, @mpaun a experimentat posibilul rezultat de care se temeau ceilalti - lag foarte mare, intr-o situatie critica.

@mpaun ai avut cumva o interventie in service, in care s-a facut reprogramarea injectiei ?

La comportamentul descris de tine, in jurul valorii de 2400 RPM, turbina trebuie sa fie sigur in sarcina, iar cand iti da asa de tare in nas, ori primeste eroare pe CAN, ori efectiv o componenta fizica e defecta. Ai incercat cumva sa forjezi putin motorul, spre limita superioara la RPM ? Poate vibratiile fac in anumite momente sa sara ceva de pe pozitie suficient cat sa faca comportamentul descris de tine.

De asemenea as incerca cu cineva pe loc sa tureze motorul in gol, poate observi scapari de aer/presiune prin anumite locuri.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Clar nu are legatura cu lag.ul turbinei. Lag.ul il ai la inceput cand accelerezi. Eu eram deja in repriza de ceva timp. 

Am patit.o si eu si tatal meu (el merge mai des cu ea). Am crezut ca i se pare, ca poate era pe eco sau poate nu era in turatia de cuplu sau poate avea limitatorul de viteza setat.

O sa fac o programare curand pentru ca initial voiam sa astept urmatoarea revizie sa le semnalez problema.

@PufarinaUcigasa

Am avut interventie in service pentru indicatorul de combustibil. Am mers de cateva ori, au schinbat si sonda din rezervor ca in final sa isi dea seama ca e din soft. Softul cui nu stiu exact...al clusterului de bord sau ECU? Nu stiu cata relevanta ar avea pentru ca s.a intamplat si inainte treaba asta.

Ca idee ... de cand o am n.a vazut nici macar odata 5000 rpm pentru ca nu a fost necesar. Are reprize destul de bune pana in 4000-4500. 

M.am chinuit putin sa reproduc problema si nu a mai vrut deloc. Va fi greu de reprodus treaba asta si poate va fi nevoie de un sistem de diagnoza conectat (asta daca nu e persistenta eroarea).

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Clusterul de bord = Tabloul de bord = unul dintre ECU-urile prezente in masina. 

Indicatorul de combustibil nu are treaba cu injectia.

Intrebam de reprogramarea injectiei pentru ca unele serii de sasiu au OTS (Operatiune Tehnica Speciala). Daca este si a ta, vei afla la urmatoarea intrare in service autorizat/reprezentanta.

Oricum, destula vorba...te rog sa ne tii la curent.

Zi faina !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

A apărut din nou întreruperea. (s-a simtit ca si cum ar fi vrut sa imi oprească motorul pentru o secunda). Mergeam linistit in viteza 5  (undeva peste 2000 ture), eram într-o usoara accelerare. Sistemul start-stop era dezactivat, iar motorul (1,3 TCE 150 4x4 fabricatie 2020) era la temperatura optima. In total de 4 ori in 9600 km. Voi semnala problema la revizie in februarie. Va anunt daca aflu ceva.

  • Like 1
  • Trist 3
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Dupa cum am promis, revin cu informatia de la revizie: nu a rămas nimic înregistrat in calculatorul de bord referitor la întreruperile menționate de mine pe acest topic.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu fie ceva legat de incarcarea pilotata, vreun releu care cupleaza mai brutal sau intarziat si eventual bujiile/injectoarele sa nu primeasca curent cand alternatorul incepe sa incarce bateria sau chiar alternatorul / cureaua lui  sa fie de vina...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Un mic progres facut intr-o ora cat am avut timp dupa serviciu. Am desfacut triplele. Pe cea din stanga se vede clar mufa intermediara catre cablajul de priza remorcare, care duc intr-un mic modul pe care scrie "Calculateur de remorque" lipit pe caroserie in spatele capitonajului. Dar in tripla din stanga, cea cu problema, nu vad bine traseul, este o mufa care in spatele caroseriei se desparte in 2, o parte urca si cealalta parte merge catre stanga prin bara. Urmeaza sa verific traseul mai bine. Cu ocazia asta am descoperit ca lampa de ceata din catadioptrul din bara nu merge, becul pare bun, probabil de la contacte ca am gasit umezeala in soclul becului. Foarte prost sistemul de prindere al mufelor in socluri, nu au garnituri de cauciuc sa etanseze.    Si imagini cu cablajele la cele 2 triple si modului de remorca.
    • Multumesc.  - Am desfacut tripla dreapta de pe masina, si in ea intra o mufa simpla cu 4 sau 5 fire. O sa demontez si tripla stanga sa vad cum arata si acolo, daca se vede vreo alta mufa intermediara. - In tripla masinii dreapta functioneaza toate, problema este doar in priza carlig. - Pozitiile si frana merg pe dreapta la remorca (nu ma gandii sa verific si pinul din priza), dar poate sunt luate numai de pe stanga. Ca doar se aprind simultan dreapta-stanga. O sa verific maine toti pinii din priza, sa vad daca mai este ceva nefunctional. 
    • Păi e cu cântec: - instalația de cârlig se înseriază între mașină și lampi st, dr și ceață, a - trebuie demontat lampa dreapta spate și văzut dacă iese cablajul din mașină și intră în lampă (inițial, fără cârlig) b - dacă iese cablajul din mașină și intră într-o mufă apoi din mufa aia pe vreo 10 cm de cablaj ai o mufă cuplată la lampă e ok, cablajul cârligului e la locul lui. c - la priză ar trebui să ajungă 3 sau 4 cabluri : priză, ceată spate st, lampă dreapta spate sau priză, ceată spate st, marșarier dr ,lampă dreapta spate E de investigat. În cel mai rău caz trebuie făcut reverse engineering și ridicată o schemă a cablajului pentru modulul de cârlig (nu există la Renault) de pe altă mașină/instalație.
    • Buna seara. Am si eu o intrebare legata de priza de carlig (13 pini), montata cu carlig cu tot in reprezentanta, ca si optional, cand am cumparat masina. Am pus azi o remorcuta noua si am constatat ca nu imi merge semnalizarea pe dreapta. In rest merge totul, semnalizarea stanga, pozitia si cele de ceata. Coincidenta, este partea dreapta care a fost implicata in accident acum 2 ani si la care s-a intervenit (aripa fata, usa spate, etc). Inainte de accident a functionat. Am verificat in priza si nu este nimic pe pinul de semnalizare dreapta (am gasi pe net schema pinilor). Vizual, cablurile sunt ok, nu se vede nimic rupt. Stie cineva unde sa ma uit si ce as putea verifica? Multumesc in avans.  Am postat pe threadul inceput de mine cu masina mea, daca nu este ok se poate muta.
×
×
  • Creează nouă...