Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 5 months later...
  • Răspunsuri 52
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

169.500km, durata de viata a ambreajului meu, cu drumuri forestiere fara numar, scos Nissan Patrol si alte masini din sant, tractat microbuze la deal.... Acum e la service, la schimbat. Inca nu am aju

Revin cu completări despre statusul ambreiajului meu, poate mai sunt și alți posesori de Duster 2 2018 cu motorizare 1.6 sce benzina 4x4. După alte căutări, am ajuns la un mecanic care, la recoma

Sanatate tuturor! Pe mine m-a lasat ambreiajul la 83.000 km . Simptome: tremurat enervant la plecarea de pe loc . Tremuriciul nu aparea daca ambreiajul era rece - aparea la cald - dupa

Posted Images

124576521_428770531621486_8013281070935881741_n.thumb.jpg.d060d98df021a98b501aa9d2cfb3ef9b.jpg124579280_877516306350085_8627459455676960783_n.thumb.jpg.c774f2c5460345f3758c4d7045527fd1.jpgSalut baieti!Doar ce mi-a schimbat mecanicul de 1 saptamana placa,disc si rulment.Volanta spune ca era in stare buna si nu necesita schimbare.Insa...cum e la noi...exista un "dar"...de cateva zile se simte deseori o vibratie,da sa dea naiba daca imi dau seama de la ce e...motor...transmisie...parca ar fi vibrat de la roti,dar dispare.Voi ati intampinat fenomenul asta dupa schimbat kit?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Apare oricand,in mers,in frana de motor,in accelerare,in mers in sarcina (remorca),in mers la drum intins...n-am luat seama daca stau pe loc la relanti scos din viteza.Mi-e sa nu fie volanta si sa nu-si fi dat seama mecanicu.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie să te duci înapoi la mecanic și să îți schimbe și volanta iar manopera să o suporte el. Domnul mecanic, cum și-a dat seama ca volanta este bună? Bănuiesc că, chitul de ambreiaj este de origine sau măcar ceva bun?

Volanta poate avea două deficiențe în timp: să se dezechilibreze sau să se spargă. În general, volanta se dezechilibrează, iar acest lucru poate fi identificat ușor. De exemplu, când vrei să pleci de pe loc cu prima treaptă de viteză, mașina începe să tremure ușor. Sau, când stai la relanti, motorul tremură excesiv. Totul se întâmplă la viteze mici, trepidații, tremurat, vibrații. La viteze mari, volanta se autoechilibrează aparent și nu se mai simte vibrația deranjantă.

În general volanta se dezichilibreaza atunci când se uzează discul de ambreiaj. Daca nu mai calcă perfect uniform pe volantă, tinde să o strâmbe. La fel și dacă esti/suntem tipul de șofer mai agresiv care dă drumul la ambreiaj brusc, șocurile ducând în timp la dezechilibrul volantei. În concluzie, dacă simți vibrații la ralanti, când pleci de pe loc sau la viteze mici, trebuie înlocuită volanta, sau cel puțin să mergi la un service sau înapoi la acel mecanic pentru un diagnostic. Dacă cumva se simt vibrații și la viteză mare, lucrurile deja sunt periculoase, pentru că volanta se poate strica și sparge în orice moment, distrugând cutia de viteze. Succes!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mda...la asta ma gandeam si eu...nu mai trec pe la acest "mecanic" ca i-a luat 9 zile sa schimbe kit-ul...frustrant e ca i-am dat mana libera,n-am comentat despre bani.Chiar l-am intrebat si de volanta ca na...aia e,tot e desfacuta.Multumesc pentru sfauri!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 8 months later...

Buna seara! 
Am o curiozitate. Am un Duster 1.5  dci 2020 4x4. Am observat ca daca merg in tr 2 la relanti gen in parcare sau coada in trafic si apas ambreiajul sa scot pe liber eventual se aude un troncanic metalic. Daca viteza este mai mare tot in tr 2 si vreau sa scot pe liber sau sunt deja pe liber in miscare si dau sa bag iar tr 2 nu se aude nimic. Se aude doar daca e la relanti sau cu o viteza f mica si doar in tr 2 la fiecare apasare de ambreiaj. E normal!?

Un mecanic stand asa de vorba mi-a zis ca e normal ca nu stiu cum “se separa” cutia de motor in momentul ala.

Ca sa descriu cel mai bine zgomotul e ca si cum ai masina ridicata pe elevator si misti de roti iar masina nu e pe liber. Se aude acel zgomot de planetare/cutie.

Editat de ionitaauras
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...