Sari la conținut

Zgomote/greierasi


Postări Recomandate

Grija mare la reglajul opritorilor de la haion (modelul ce culisează) al meu e 1.3 4x2 2019. Doua zile m-am chinuit la reglaj și acum e liniște totala pe ori ce tip de drum. Nu are nici o treaba cu încuietoarea sau cu cârligul de la încuietoare, toată treaba sta în opritoare, răbdare și reglaj. Ca idee apasă cu ambele mâini în zona dintre număr și bara dacă scârțâie și se mișcă usa nu e ok. Alta chestie la reglaj, atunci când apeși pe butonul de deschidere haionul trebuie sa vina spre tine o idee aproape insesizabil. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 45
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

1. Inceasca sa strangi putin suruburile de la fata de usa. 2. Zgomotul din partea dreapta a bordului este produs de capacul de deasupra torpedoului si de intrerupatorul/butonul lampii din torpedo

Eu cred ca sunt ceva probleme si pe partea de proiectare a caroseriei, spun asta deoarece uneori se aud trosnituri in caroserie cand urc sau cobor zone mai abrupte/inalte. Iar la Logan in 15 ani nicio

Nu este 4X4 si in plus de asta nu cred ca as fi dat 18-20.000 eur pe Duster. Nu isi merita banii parerea mea. Dar asta e alta discutie. Iar chestia cu trosnitura s-a auzit de 2x deasupra capului meu i

Posted Images

Deci nu e doar pozitia de minim si cea de maxim trebuie sa le mai invart pe acolo,am inteles. Asa apasam si eu pe usa si se misca in continuare,o sa mai insist la reglaj,multumesc frumos.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Chiar azi am fost si mi-au pus alte tampoane de cauciuc la portbagaj si gata cu zgomotul. Mai ramane un zgomot care mie mi se pare ca vine din zona plafonului.

I-am rugat sa verifice plafoniera si sper ca au facut-o.Cert e ca mi-au scris pe fisa de garantie ca nu e nimic in neregula cu ea,zgomotul insa exista dar poate vine din alta parte. Oricum e mai putin deranjant decat portbagajul,se poate trai cu el.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alte tampoane decat cele din fabrică? La mine in pozitia maxim deschis a tamponului nu atinge zona de sprijin de pe caroserie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi-a mai explicat doamna de la receptie ce si cum dar am presupus eu pt ca cele care erau pe masina nu stateau in pozitia in care le lasam. Dupa cateva inchideri si deschideri reveneau la starea initiala,astea vad ca stau cum le-au reglat ei si nu mai sunt zgomote din zona portbagajului.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

La an nou,probleme noi:). De vreo saptamana,la franare,indiferent ca e puternica sau lina,imi scartaie fata de usa de la sofer,asta mi se pare mie ca e cel putin. A mai intampinat cineva problema asta?

Ar mai fi ceva si in bord din zona pasagerului,la orice linie de tramvai/denivelare peste care treci cu mai mult de 22 de km/h(da,e foarte exact numarul ca am stat sa observ :))) zdrangane cv in bord.De precizat ca nu am nimic in torpedou.

Deasemenea tin sa precizez ca in ciuda faptului ca fost reglat portbagajul si nu se mai misca,in continuare se aude un zgomot din zona aia,dar am renuntat sa mai investighez ca e fara rost,nu imi dau seama ce poate fi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1. Inceasca sa strangi putin suruburile de la fata de usa.

2. Zgomotul din partea dreapta a bordului este produs de capacul de deasupra torpedoului si de intrerupatorul/butonul lampii din torpedou. Si eu am acest zgomot si am gasit o solutie de a reduce la tacere zona respectiva, dar din lipsa de timp, am tot amanat.

3. Orice ai face la haion, zgomotul dupa un timp revine. in cazul meu a fost schimbata incuietoarea. A fost liniste totala 2 luni. Acum este tot liniste, dar nu m-am mai dus la Dacia pentru a rezolva situatia, ci am rezolvat eu problema.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Zgomote/greierasi

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...